środa, 12 marca 2014

English Matters 8/2013

Język angielski nie jest już nikomu obcy. Na każdym kroku można spotkać się z tym językiem. Zna go większość ludzi, a w sklepach, w kawiarni czy w innych miejscach publicznych można spotkać napisy po angielsku. W galeriach handlowych nie widnieje już napis wyprzedaż tylko wielkie Sale. W jakim celu to wszystko służy ? 

Jednak nie o tym chcę wam dzisiaj powiedzieć, tylko o wydaniu specjalnym magazynu English Matters. Z językiem angielskim mam do czynienia od dziecka. Znam go już na jakimś poziomie, lecz trzeba go gdzieś używać, a w szkole nie mamy wielkiego pola do popisu, tym bardziej, że ja w kwietniu kończę szkołę. Jednak na tym etapie moja nauka języka angielskiego się nie kończy i chciałabym bardziej rozwijać się w tym języku. Jedną alternatywą są magazyny wydawnictwa ColorFull Media. Te magazyny są świetnym rozwiązaniem dla osób znający jakiś język i chęci dokształcania się lub po prostu sprawdzenia siebie.

Londyn podobał mi się już od dawna, ale nie miałam jakieś większej potrzeby zwiedzić tego miasta. Owszem, chciałam wybrać się w bliskiej lub dalekiej przyszłości, ale stawiałam bardziej na Paryż. Jednak pod wpływem pewnego serialu, który oglądali już niemal wszyscy, a chodzi mi oczywiście o Sherlocka, zapragnęłam pojechać do Londynu i to najlepiej jak najszybciej. Te miasto wydaje się magiczne, tajemnicze i klimatyczne, więc jest to moje must have. 

Wydania specjalne magazynu English Matters bliżej przedstawiają kulturę, zwyczaje, obyczaje i tradycję Wielkiej Brytanii. W tym numerze możemy poczytać o hymnie, królewskiej etykiecie, Oxfordzie, angielskim sporcie i innych ciekawych, wartych uwagi temacie. Te magazyny mają wielki wachlarz tematów, że każdy czytelnik znajdzie coś interesującego dla siebie. Wydawnictwo nie klepie w nieskończoność tego samego tematu, tylko zawsze zaskakuje czytelnika jakimś ciekawym artykułem.

Za co lubię magazyny English Matters? Za to, że uczą w ciekawy sposób. Uczenie poprzez przyjemność to wielki sukces, a numery specjalne stały się moimi ulubionymi. Nie dość, że mogę przeczytać o kraju, który zawsze mnie ciekawił, to dodatkowo mogę się nauczyć nieznanych słówek, czy zwrotów, jak to się mówi 2in1. Przyjemne z pożytecznym.

Zachęcam każdego do zapoznania się z jakimś magazynem wydawnictwa ColorFull Media, bo są po prostu genialne. Wydane w bardzo ciekawy sposób, mają multum ciekawych tematów, w każdym artykule są przetłumaczone słówka, które mogą sprawiać problemy i są na prawdę skuteczne. Ja poprzez takie czytanie, nauczyłam się sporo słówek, które myślałam, że do niczego nie będą mi potrzebne, a dodatkowo poczytałam kilka, ciekawych artukułów. Więc czego chcieć więcej ? Więcej magazynów !


Tytuł: English Matters
Seria: Wydanie specjalne
Numer:8/2013
Liczba stron: 42
Wydawnictwo: ColorFul Media
Cena: 11,50 zł 





Za możliwość zapoznania się z English Matters 
dziękuje wydawnictwuColorFul Media!

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam angielski chociaż przyznam się bez bicia, że nie jestem w nim dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiłaś! ;> Coś czuję, że będę musiała od Ciebie pożyczyć tę gazetkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jest to, że można bardziej poznać kulturę, na pewno ciekawe doświadczenie! :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń