niedziela, 9 lutego 2014

Wywiad z Agnieszką Michalską autorką Łowcy Demonów i Konkurs !

Agnieszka MichalskaAgnieszka Michalska to 18-letnia nastolatka, która napisała poprzez swoje ulubienie do serialu Czarodziejki własną książkę. Kroniki ciemności. Łowca demonów to jej pierwszy debiut, który spotkał się z dużym entuzjazmem. Autorka posiada fanpage, gdzie jest w stałym kontakcie ze swoimi czytelnikami i fanami.

Ostatnio miałam przyjemność porozmawiania z Agnieszką Michalską, która jest autorką książki Kroniki ciemności. Łowca demonów. Przy okazji przeprowadziłam z nią wywiad i chcę się z Wami nim podzielić :)



1.Może na początek napiszesz coś o sobie. Jaka jesteś, czym się zajmujesz.
Zawsze obawiam się tego pytania ;) Nie umiem pisać o sobie, ale spróbuję sprostać temu wyzwaniu. Mam na imię Agnieszka Michalska, uczęszczam do Liceum Ogólnokształcącego dla dorosłych. W 2013 roku wydałam swoją pierwszą debiutancką książkę, pt.: "Kroniki Ciemności. Łowca demonów". Poza pisaniem lubię słuchać muzyki pop, podróżować rowerem, jestem zapaloną serialoholiczką amerykańskich produkcji. Jestem też wybredną i nienasyconą czytelniczką książek. Nie znoszę romansów.
2.Jak wpadłaś na pomysł napisania książki ?
Musiałam, jak rzeka, znaleźć ujście dla mojej wyobraźni, więc pojawiające się w mojej głowie pomysły, zaczęłam spisywać na luźne kartki papieru. Przez pewien czas leżały schowane w szafce, ale przyszedł taki moment w moim życiu, że zapragnęłam spełnić swoje marzenia i wydałam tym samym swoją pierwszą książkę.
 3. Z czego czerpiesz inspirację?
Inspirację przede wszystkim czerpię z życia, z własnych doświadczeń i obserwacji. Lubię patrzyć na zachowanie przypadkowych ludzi w różnych sytuacjach, analizować to i wyciągać własne wnioski. Inspiracją, są dla mnie także dzieła dwóch autorów: Josepha Delaneya i Stephana Kinga.
 4.Dlaczego w Twojej książce znalazły się Demony i Czarodzieje? Czy oprócz serialu Czarodziejki były jakieś inne czynniki, które przyczyniły się do pomysłu na książkę ?
Od zawsze fascynował mnie świat magii. Walka dobra ze złem, czarownice, które posiadają nadprzyrodzone zdolności i demony, rządne krwi potwory z piekła rodem. Więc te czynniki zaważyły na wyborze takiej tematyki dla "Kronik Ciemności".
 5. Książkę zaczęłaś pisać w wieku 13 lat, jednak dopiero po latach została ona wydana. Co się do tego przyczyniło? Sama wpadłaś na pomysł na wydanie książki, czy może rodzina doradziła ci, abyś wydała książkę?
Tak jak już wspomniałam, chciałam spełnić swoje marzenia o wydaniu własnej książki. Pragnęłam mieć ją w ręce, coś własnego, realnego i zdobytego ciężką pracą. Rodzina dowiedziała się, że napisałam książkę, dopiero po tym, jak znalazłam wydawnictwo. Oczywiście przeżyli szok, było niedowierzanie, ale w końcu zaakceptowali drogę, jaką postanowiłam iść. Teraz mam z ich strony stuprocentowe poparcie w dalszej karierze pisarskiej.
 6.Jak zmieniło się Twoje życie po wydaniu książki ?
Nie lubię zmian, więc nie przywiązuje do nich zbyt dużej wagi, ale dzięki wydaniu książki zawarłam m.in. dużo nowych, fascynujących znajomości. Nie tylko z czytelnikami, ale również z innymi polskimi autorami. Cieszę się, że mogę liczyć na ich pomoc, a dzięki naszym rozmową, możemy inspirować siebie nawzajem. To jest coś niesamowitego!
 7. Piszesz kolejną książkę ?
Piszę! Seria "Istoty Mroku" zastąpią "Kroniki Ciemności". Będą to zupełnie inne przygody, ale nie może w nich zabraknąć magii, czarodziei i demonów. Zbieram również materiały na zupełnie nową książkę, o innej tematyce i gatunku literackim, niż dotychczas. Ale to przyszłość.  
 8.Czy pisanie to jest to, co chciałabyś robić w przyszłości, czy raczej jest to hobby?
W dzieciństwie chciałam być czarodziejką. Zostałam pisarką, aby kontynuować marzenia, ale przede wszystkim wprowadzić Was w świat nieograniczonej wyobraźni. Teraz pisanie zajmuje jedno z najważniejszych miejsc w moim i tak, chcę to robić w przyszłości.
 9.Jeśli piszesz książki to pewnie lubisz je czytać. Jaka jest twoja ulubiona powieś?
Kocham czytać! Książki nadają sens mojemu życiu! W moim zbiorze nie może zabraknąć powieści Stephana Kinga i Josepha Delaneya. Mam wybrać jedną książkę? Nie potrafię, jest ich w moich serduchu tak dużo, że nie dominuje ta jedna konkretna. Choć ostatnio, zafascynował mnie zupełnie nowy świat. Spojrzenie na niego oczami psychopaty, dzięki książce pt.: "Kostka" autorki Izy Korsaj. Polecam ją każdemu, kto lubi czytać z dreszczykiem emocji.
 10. Masz jakieś rady dla początkujących pisarzy ?
Drodzy początkujący pisarze! Są wzloty i upadki, ale żeby się wzbić ponad wyżyny musicie mieć wiarę w siebie. Nadzieję, która pozwoli wam uwierzyć we własne siły, bo tylko dzięki temu, spełnicie swoje marzenia. Głowa do góry i przed siebie, choćby nie wiem co! Niech iskra magii pisarskiej w was zapłonie i nigdy się nie wypali!
Dziękuje bardzo za odpowiedzi !
Dziękuję za przeprowadzony ze mną wywiad. Życzę Ci dużo pomyślności na nowy rok! I weny na pisanie recenzji!

* * *
Dodatkowo mam do rozdania pięć zakładek "Kroniki Ciemności" wraz z autografem autorki książki- Agnieszki Michalską.
Ktoś chętny ? Jeśli tak, to wystarczy zgłosić się w komentarzu i podać meila, a może szczęście uśmiechnie się do was :) Miło by mi było, gdybyście udostępnili również baner z konkursem i obserwowali mojego bloga.  
Konkurs trwa od dziś (09.02) do piątku (14.02). 
Także śpieszcie się i  życzę powodzenia !

16 komentarzy:

  1. Chciałabym przeczytać tę książkę i chętnie się zgłoszę do konkursu ;3
    Mój mail: weronika2199@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    nefmisblog@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie!

    patrycja.kuchta.uk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wywiad :) Do konkursu też chętnie się zgłoszę.
    julia321998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję szczęścia: dusia.koda@gmail.com
    I na marginesie, wybrałam Cię do Liebster Book Award, jeśli masz ochotę, zapraszam: http://moje-czytadla.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do konkursu ! :)
    e-mail : wampirek-h2o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wywiad. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę na pewno przeczytam, tylko najpierw muszę jej poszukać :)
    A co do konkursu - zgłaszam się
    gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :) ksiazkiirecenzje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wywiad :) zgłaszam się, alys22@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam własną książkę z autografem, dlatego do kompletu przydałaby się zakładka, więc się zgłaszam!
    E-mail: zuzanka.dd@vp.pl

    Ciekawy wywiad, fajnie dowiedzieć się czegoś o autorce "Kronik Ciemności" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam książkę, była super, chciała bym mieć zakładkę;] dileria@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie czytałam książki, ale autorka wydaje się przesympatyczna, więc może się skuszę :)))
    Tym bardziej, że do tego momentu nie miałam pojęcia o tej lekturce :)

    A po zakładkę chętnie się zgłoszę :))
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    e-mail: kmka1296@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    malwa44@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się !
    kaka23.06@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń