niedziela, 23 lutego 2014

Wyniki konkursu !

Witajcie !
Czas ogłosić wyniki konkursu rocznicowego, w którym można było wygrać trzy zakładki. Przepraszam za długi czas oczekiwania wyników, ale w tym tygodniu wyjechałam i nie miałam jak i kiedy dodać wyników :(
Chciałam podziękować wszystkim osobą, które się zgłosiły. Myślałam, że nikomu nie spodoba się konkurs i nagrody, ale na szczęście sporo osób wzięło udział :) Ale nie przedłużając, czas ogłosić kto wygrał zakładki. Jak wiecie, można było wygrać jedną z trzech zakładek. A wygrywa...


I zakładkę wygrywa Skrawki Myśli
II zakładkę wygrywa Tala Z
III zakładkę wygrywa Marza

Gratuluję !!

A tym, którym się nie powiodło niech nie smutają, tylko zaglądają i oczekują kolejnych konkursów, które będą niebawem :) A już wkrótce kolejna recenzja i stosik !
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Jestem zaskoczona :) Dziękuję bardzo, już wysyłam adres na maila :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiernie się cieszę. Dziękuję. Dane do wysyłki już przesłałam. Mam nadzieję, że dotarły (problem z pocztą w telefonie). Pozdrawiam i gratuluję pozostałym zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) ohhh jak zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń