poniedziałek, 17 lutego 2014

Business English Magazine 38/2013 i Wyniki

Tytuł: Business English Magazine
Numer: 38/2013
Liczba stron: 82
Wydawnictwo: ColorFul Media 

Biznes, bankowość, zarządzanie-to jedne z wielu kierunków, jakie chciałabym studiować. Już za kilka tygodni wybiorę, co dokładnie, a teraz czerpie informację z różnych źródeł. Gdy zobaczyłam magazyn Business English Magazine, od razu go wzięłam. Stwierdziłam, że to doskonały wybór, dowiem się czegoś więcej i to jeszcze w obcym języku.

Business English Magazine to doskonały magazyn dla osób, które interesują się tą tematyką. W gazecie znajdziemy ciekawe artykuły, przydatne zwroty i nowe informacje. A dodatkowo uczymy się języka angielskiego! Czego chcieć więcej?

W tym numerze możemy zapoznać się z takimi tematami jak Międzynarodowy Festiwal Muzyczny, Kariery sportowe Polaków w Świecie, technologie, osobistości zajmujące się technologią i wiele, wiele innych ciekawych artykułów. Każdy magazyn jest tak skonstruowany, aby każdy znalazł coś dla siebie. Każdy numer jest bogato wyposażony, jest multum tematów, a czytelnik zawsze znajdzie coś dla siebie.

Bardzo lubię magazyny wydawane przez ColorFul Media właśnie za ten szereg tematów. Sięgając po jakiś numer nie obawiam się, że nic mnie tam nie zainteresuje, bo takiej możliwości nie ma. Każdy numer jest bogaty, interesujący i uczący. Dodatkowo bardzo spodobała mi się inicjatywa wypisywania słówek czy zwrotów przetłumaczonych na język polski, które mogą sprawiać problemy. Nie trzeba sięgać po słownik za każdym razem, jak czegoś nie rozumiemy, bo to po pewnym czasie stałoby się to męczące, a wydawnictwo wyszło krok na przód, aby czytelnik się "nie męczył".

Trzeba przyznać, że ColorFul Media to wydawnictwo, które poważnie traktuje swoją pracę i wychodzi z inicjatywą nauki języków obcych przez przyjemność. Na dzisiejszym rynku możemy znaleźć mnóstwo magazynów do nauki, ale nie każdy jest dobry i przyjemny. Ja osobiście bardzo polubiłam magazyny tego wydawnictwa i bardzo się cieszę, że wychodzi ich coraz więcej w różnych językach. ColorFul Media proponuje dla swoich czytelników magazyny w języku angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim i rosyjskim, a zapewne w przyszłości będzie dostępnych jeszcze więcej.

Polecam do zapoznanie się z Business English Magazine lub z innym magazynem tego wydawnictwa, gdyż te gazety są bardzo fajne, interesujące i ciekawe. Każdy znajdzie coś dla siebie, dowie się czegoś ciekawego, a na dodatek nauczy się jakiegoś słowa, zwrotu lub czegość bardziej przydatnego. Nauka języka poprzez czytanie magazynu jest bardzo skuteczna i interesująca, więc czemu by po nią nie sięgnąć? 


Za możliwość zapoznania się z Business English Magazine dziękuje wydawnictwu ColorFul Media!

* * *
Dodatkowo chciałabym ogłosić wyniki konkursu, w którym mogliście wygrać zakładki z autografem Agnieszki Michalskiej. Chciałabym wręczyć je każdemu, kto wziął udział w konkursie, ale mam dla was i tak pięć zakładek, więc mam nadzieję, że chociaż jakąś część z Waś uszczęśliwię. 

Uwaga, uwaga, wygrywają:
Caroline, Clary, Dusia, Hania P., Julia.K
Gratuluję !

A jeszcze w tym tygodniu wyniki konkursu rocznicowego, a wkrótce kolejne konkursy :)
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Rzadko jednak sięgam po takie magazyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dziękuję za nagrodę ! :D
    Co do magazynu to często go kupuję, bardzo lubię, można doszlifować angielski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz coś wygrałam ;D
    Dzięki...

    A co do magazynów do Buisness jeszcze nie czytałam...wolę zwykłe .

    OdpowiedzUsuń