środa, 5 lutego 2014

92.Łowca Demonów-Agnieszka Michalska

Kroniki ciemności. Łowca Demonów - Agnieszka MichalskaTytuł: Łowca demonów
Autor: Agnieszka Michalska 
Seria: Kroniki ciemności
Liczba stron: 198


"Bo widzisz, Łowcą trzeba się urodzić."


Łowca demonów to debiut młodej, polskiej pisarki, a mianowicie Agnieszki Michalskiej.  Książka jest wzorowana na popularnym serialu Czarodziejki, gdzie już od początku widać podobieństwo. Jednak w książce jest wiele, ciekawych i innych zdarzeń. Jesteście ciekawi Kronik Ciemności?


Katy to zwyczajna nastolatka, która mieszka w wielkim domu razem ze swoimi kuzynkami. Ma dwójkę przyjaciół, a już niedługo będzie obchodzić swoje piętnaste urodziny. Jednak dziewczyna nie spodziewa się, że ten dzień zmieni wszystko...Okazuje się, że Katy nie jest zwykłą nastolatką. Posiada ona dar, który tylko nieliczni posiadają. 
"Według niektórych legend po wygnaniu Adama i Ewy z raju otworzyły się na świecie portale, przez które na Ziemię zaczęły wychodzić postaci zupełnie podobne do ludzi.[...] Nie byli to jednak zwyczajni ludzie. Każdy z nich miał niezwykły dar."

Jak już wspominałam wcześniej, książka jest wzorowana na popularnym serialu Czarodziejki. Autorka jak sama wspomina, zaczęła pisać przez fascynację serialu. Jak byłam młodsza, sama śledziłam ten serial i z niecierpliwością oczekiwałam kolejnych odcinków, dlatego z wielką przyjemnością zabrałam się za tę książkę, która była wzorowana na świetnym serialu. 

Agnieszka Michalska to młodziutka pisarska, która jest w moim wieku, więc szczególnie zazdroszczę i gratuluję wydania książki. Łowca Demonów to pierwszy debiut, dzięki któremu zdobyła dużo fanów w blogosferze. Kroniki ciemności zaczęła pisać w wieku trzynastu lat, jednak potem swoje dzieło wrzuciła do szuflady na kilka lat, aby potem odgrzebać dawne opowiadania i wydać. Książka została wydana w lipcu i zdobyła wielu fanów, autorka intensywnie udziela się w internecie, dzięki czemu jej zainteresowanie wzrasta. Młoda pisarka z wielką wyobraźnią, która już teraz pokazuje na co ją stać, a zobaczymy co będzie za kilka lat.

        "To nie wyborów się boimy ani trudnych decyzji, a tylko ich konsekwencji."

Książka ma zaledwie 200 stron, ale już od samego początku porywa czytelnika. Akcja dzieje się w szybkim tempie. Demony, czarodzieje, moce, łowcy wiele innych, mrocznych wątków porywa czytelnika z szarej rzeczywistości do świata ciemności, magii i fantastyki. 

Warto dać szansę Łowcy demonów, bo to lekka książka połączona z fantastyką. Lekka, przezabawna, wciągająca i interesująca. Książka jest krótka, więc warto dać jej szansę. Ma ona ciekawy pomysł, jest przyjemna w czytaniu. Łowcy demonów to niespełna 200 stron, które nie są wymuszone, bezsensowne i beznadziejne. Osobiście polecam do zapoznania się z pierwszą książką Agnieszki Michalak.

"Słowo Łowcy jest warte więcej niż jakikolwiek diament".


Ocena:6/10
Książkę otrzymałam od autorki za co bardzo serdecznie dziękuje !

7 komentarzy:

  1. Dużo słyszałam o tej książce i bardzo chcę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej młodej autorce, ale może się skusze na jej książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mieszane uczucia względem tej książki. Do tej pory spotykałam się jedynie z dość nieprzychylnymi opiniami. Jednak mam ją na półce, więc pewnie kiedyś ją stamtąd ściągnę i wyrobie sobie własne zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej średnio przepadam za polskimi autorami, a o tej książce naczytałam się za dużo negatywnych recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej sobie odpuszczę tę pozycję. :)
    http://bibliotekamlodegoczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń