piątek, 31 stycznia 2014

Wygraj zakładkę !

Hej, z okazji drugiej rocznicy bloga organizuję konkurs. Długo zastanawiałam się jakie książki dam na konkurs, ale w końcu stwierdziłam, że w nie każdy gust czytelniczy trafię więc zrezygnowałam z tego pomysłu. Narodził się kolejny problem, co książkowego mogę zaoferować i stwierdziłam, że zakładka to może być to. Zakładek nigdy za wiele i przydają się wszystkim książkoholiką, więc mam dla Was nie jedną, a trzy zakładki. Mam nadzieję, że nagrody Wam się podobają i się zgłosicie.


Co należy zrobić:
1.Wyrazić chęć w komentarzu
2. Podać tylko jedną z trzech wybranych zakładek
3.Podać meila i nicka pod jakim obeswujecie bloga
4.Byłoby mi miło, gdybyście udostępnili banner 


Regulamin:
1.Organizatorem konkursu i nagród jestem ja, właścicielka bloga http://ksiazki-blair.blogspot.com/ 
2.Nagrodą w konkursie są trzy zakładki, każda osoba może wygrać tylko jedną, wybraną przez siebie.
3.Konkurs trwa od dzisiaj 31 stycznia 2014 roku do 16 lutego 2014 roku
5.Podane warunki podane są wyżej
6.Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu 7 dni od zakończenia bloga
7.Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie
8.Wszelkie pytania proszę kierować na adres:
blairowax3@hotmail.com

Jeśli chcecie wygrać jedną z trzech zakładek, to wiecie, co macie zrobić. 
Powodzenia !

30 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Wybieram zakładkę nr 2
    obserwuję jako : Alice Cleo
    mail : annandalicebooks@gmail.com
    baner : http://tluszczunadchodze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do konkursu, podoba mi się najbardziej II zakładka.
    Kreatywny pomysł na konkurs, dość nietypowy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzupełniam dane, bo wcześniej zapomniałam :D
      Najbardziej chciałabym II zakładkę.
      mail: asiamie97@buziaczek.pl
      Nick: Macy M.
      Baner: http://myworld-ofbooks.blogspot.com/p/konkursy.html

      Usuń
  3. Zgłaszam się! :)
    Chciałabym zdobyć zakładkę nr I.
    E-mail: nefmisblog@onet.pl
    Nick: Nefmi
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się !
    Chciałabym zakładkę nr 1
    E-mail : kaka23.06@amorki.pl
    Obserwuję jako: Kaka♥

    Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Strasznie podoba mi się zakładka nr 2
    e-mail: zdziechowskan@wp.pl
    Obserwuję: Tala Z

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przygarnęłabymm zakładkę numer 1, w związku z tym zgłaszam się ;)
    Bacha85, zabkabt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ;)
    Najbardziej podoba mi się zakładka nr II
    e-mail: karolinka_98@interia.eu
    Obserwuję jako: Kardina

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Wybieram zakładkę nr III
    e-mail: tylkosercem@gmail.com
    Obserwuję jako Marza
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! Wybieram zakładkę nr 2 :)
    e-mail: inka144@interia.pl
    Obserwuję jako Inka

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Moje serce podbiła zakładka nr 1:)
    e-mail: basia@podstawczynski.com
    Obserwuję jako Basia
    Banner zaraz postaram się wkleić

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Wybieram zakładkę nr 1 :)
    e-mail: ana_sumspt@hotmail.com
    Obserwuję jako Ana

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i wybieram nr 2 - bo delfinek! *_*
    Obserwuję jako Meg Sheti, baner jest, email: shetani11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Zakochałam się we wszystkich zakładkach, ale wybieram nr III
    E-mail: zaczytana.rosie@gmail.com
    Obserwuję jako Rosie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Zakochałam się w zakładce nr. 1 !
    obserwuję jako Caroline
    e-mail: caroline92@o2.pl
    banerek na www.pasjonatkaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Jak dla mnie najpiękniejsza jest ta Pierwsza
    Obserwuję jako Rita Hemmings
    E-mail: aniakijo@o2.pl
    Banner: http://czytelnia-moim-rajem.blogspot.com/ w pasku bocznym (na dole)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Wybieram 1 :)
    Obserwuję jako Skrawki Myśli
    coolmamma@o2.pl
    banner na: http://www.skrawkimoichmysli.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Wybieram nr 2 :)
    ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    Baner u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Wybieram nr. I
    Obserwuję jako Alys
    alys22@hotmail.com
    Banner w zakładce wygrywajki

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Wybieram zakładkę nr 1
    Obserwuję jako Penguin_Girl
    kmka1296@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się,
    wybieram zakładkę nr 3
    Obserwuję jako Julia K.
    julia321998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie się zgłoszę!
    Mój wybór padł na nr 1 <3
    Obserwuję jako WB
    Mój e-mail: weronika2199@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    Wybieram zakładkę nr 2
    obserwuję jako : Zapisane kartki
    mail : zapisanekartki@op.pl
    baner : http://mbzapisanekartki.blogspot.com/
    Zapraszam do nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się! :)
    Jako, że uwielbiam różne motywy z kluczami i piórami oraz lubię kolor zielony, wybieram zakładkę nr I. :))
    Bloga obserwuję jako Ruczek.
    pati_sb@o2.pl

    Banerek udostępnię na swoim blogu, w zakładce 'Konkursy'.

    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! ^^
    Chciałabym zdobyć zakładkę numer II bo jest prześliczna ;3
    Bloga obserwuję jako: Amy Yamy
    flirty.z.ksiazka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :)
    Chciałabym dostać zakładkę nr 3 :))
    Obserwuję jako: Doomisia♥
    Baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    Mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się! :)
    Obserwuje jako Magnolia044
    Poproszę o zakładkę nr 1 :)
    baner: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak?ref=tn_tnmn
    e-mail: klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Patka
    Podoba mi się zakładka nr 2
    baner: http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html
    e-mail: patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zglaszam sie !
    obserwuje jako : Damian :)
    Wybieram zakladke nr 2
    email: damiansowa@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie się zgłaszam :)
    Obserwuje jako Natalia Łubińska
    Wybieram zakładkę nr 1.
    natka294@wp.pl

    OdpowiedzUsuń