niedziela, 5 stycznia 2014

Stosik na początek Nowego Roku

Hej. I kolejny rok za nami. Początek tego roku poświęcam na czytanie zaległych książek. Trochę się tego nazbierało, ale za to ile wspaniałych książek czeka na przeczytanie, więc nie ma co marudzić :)
Dziś chcę przedstawić Wam stosik z ostatnich dwóch miesięcy, a mianowicie z Listopada i Grudnia. Pod koniec roku udało mi się dostać wiele, fajnych książek, bo wiadomo Mikołajki, Święta i różne okazje są dobrym powodem do kupowania książek.


1."Kodeks Bracholi"-fajna książka dla fanów serialu How I met your mother. Od wydawnictwa SQN RECENZJA
2."Kodeks Bracholi dla rodziców"-j.w.
3."Czas Żniw" Samatha Shannon-podobno genialna książka, a ja ciągle ją odkładam. Od wydawnictwa SQN
4."Mechaniczna księżniczka" Cassandra Clare-kolejna książka mojej ulubionej autorki. Od wydawnictwa MAG. Niedługo recenzja
5."Dziewięć żyć Chloe King.Uprowadzona" Liz Brazwel- w końcu druga część przygód Chloe u mnie w domu. Prezent świąteczny
6."Wołanie kukułki" Robert Galbraith-kolejna książka J.K.Rowling. Podobno genialna. Również prezent świąteczny
7."Złoty most" Eva Vollen-prezent mikołajkowy
8."Pretty Little Liars. Sekrety" Sara Shepard-j.w. przeczytane, niedługo recenzja, j.w.
9."Gra w kłamstwa" Sara Shepard-kupiona na wielkiej okazji na znak.com.pl
10."Dziecictwo" C.J. Daugherty-j.w.
11."Wędrówka przez sen" Josephine Angelini-genialna okazja. Kupione za jedyne 4,99 w Carrefour
12."Numery 2" Rachel Ward-również świetna okazja, ale tym razem w Realu. 
13."Numery 3"Rachel Ward-z wymiany
14."Geneza" Jessica Khourty-j.w.
15."Nigdy i na zawsze" Ana Brashares-j.w.
16."Gra o Ferrin"Katarzyna Michalak-prezent od wydawnictwa Literackiego. Moja recenzja przedpremierowa TU
17."Obiecaj mi" Harlan Coben-z biblioteczki mojej mamy

Jak Wam się podoba mój najnowszy stosik ? Znaleźliście coś dla siebie?
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Och <3 Jakie cuda!!! Jakie cuda!! o.O :D Wpadłam w zachwyt!
    -Mamooooooo... zabierz mnie stąd bo ukradnę jej ten stosik!! xD

    Nie no a tak na poważnie to chyba mam tylko "Czas żniw" z tego grona wspaniałości :(
    Zraniłaś mi serce :( :P
    Teraz będę się zadręczać, że moja biblioteczka jest słabo zaopatrzona :P
    hehe :P
    Pozdrawiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny stosik! "Geneza", książki Sary Shepard i "Czas żniw" czekają i na mojej półce :) Zazdroszczę Ci za to "Wołania kukułki", "Mechanicznej księżniczki" oraz "Nigdy i na zawsze" - kojarzę tę autorkę ze Stowarzyszenia Wędrujących Dżinsów i jestem ciekawa, co wymyśliła tym razem...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę całego stosiku :3 "Sekrety" od wczoraj za mną - świetna pozycja :) Miłej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba stosik i kilka z nich bym sobie wzięła m.in. Wołanie kukułki - nie wiedziałam, że taka gruba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik :) Chętnie przeczytałabym "Czas żniw", "Dziewięć żyć Chloe King", "Grę w kłamstwa", "Złoty Most", "Nigdy i na zawsze" i "Genezę" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Wołanie kukułki bym ci ukradła' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. „Czas żniw”, „Wołanie kukułki”, „Gra w kłamstwa”, „Geneza” i „Obiecaj mi” bardzo chętnie bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! I to się nazywa stos! Cuda ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę Czas Żniw i Mechaniczną księżniczkę i niczego więcej mi nie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ogromny stosik :) Z chęcią podkradłabym "Wołanie kukułki" i "Obiecaj mi". Okładka "Czasu żniw" często rzuca mi się w oczy, być może w końcu się przekonam i po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie duże stosy :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spory stosik, zazdroszczę. Widzę kilka pozycji które chętnie bym przeczytała. Z tych wszystkich mam tylko "Wołanie kukułki", które gorąco polecam, świetna książka. Życzę miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały stos :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudny stos! Zazdroszczę Ci chyba jak każdy :)

    OdpowiedzUsuń