wtorek, 21 stycznia 2014

Druga rocznica bloga !

Witajcie!
Dzisiaj-21 stycznia są drugie urodziny bloga !!! Jeju, jak ten czas szybko leci. Pamiętam, jak dziś, gdy siedziałam w pewną, zimową sobotę  i jak znalazłam przez przypadek tego typu blogi i zapragnęłam sama taki założyć. Napisałam do przyjaciółki o moim odkryciu i wyszło, że we dwie założyłyśmy blogi recenzenckie. Jednak nie spodziewałam się, że wytrwam tyle czasu, że będę wkładać tyle serca w blogowy świat i że dalej będę czerpać przyjemność z pisania recenzji. Jednak z notki na notkę mam coraz większą radość. Uczucie, kiedy widzę coraz większe odsłony, dostaje coraz więcej komentarzy, mam coraz więcej fanów na facebooku i poznaje coraz to nowszych ludzi, którzy mają takie same pasje, czerpią z czytania samą radość-bezcenne!


Na początku chciałabym podziękować Wam, czyli wszystkim tym osobą, które czytają moje notki, czytają moje recenzje, które są nie raz lepsze, a nieraz gorsze. Bardzo dziękuje za każdy komentarz, jaki od Was dostałam, jest to wielka inspiracja do pisania coraz lepszych recenzji i częstszych dodawania notek. Niesamowite uczucie jest, gdy dostaje komentarz, w którym dziękujecie mi, że dzięki mi przeczytaliście książkę, która bardzo Wam się spodobała <3 Dziękuje również za każdą krytykę, bo z każdą wskazówką bardziej uważam i skupiam się na tym, co chcę Wam przekazać. Każdy komentarz jest dla mnie niezmiernie ważny, bo widzę, że ten blog nie istnieje tylko dla mnie, ale że ktoś go czyta :)

Bardzo serdecznie dziękuje każdemu wydawnictwu, portalowi i autorom za współpracę. To, że daliście mi szanse jest niesamowitym wyróżnieniem, a możliwość dla Was pisać recenzji jest cudowna. Swoją "pracę" staram się wykonywać jak najlepiej i jak najuważniej. Każdą książkę dokładnie analizuję, wyciągam wnioski i oceniam jak najsprawiedliwiej. Jeszcze raz dziękuję za daną mi szansę !!

Dziękuje wszystkim obserwatorom. To, że obserwujecie mojego bloga jest niesamowite i motywujące. Dziękuje również wszystkim osobą, które dodają mojego bloga do listy ulubionych. Bardzo dziękuje, że chcecie czytać moje posty. Obiecuje, że będę w tym coraz lepsza.

Z okazji drugiej rocznicy bloga mam przyszykowane kilka niespodzianek na blogu :) Już niedługo możecie spodziewać się filmiku z moją biblioteczką, konkursu i innych notek.

Jeszcze raz bardzo serdecznie Wszystkim dziękuję :* 
A teraz idę świętować, jak na książkoholika przystało :3 

25 komentarzy:

  1. Jaj, ja też nie dawno, a raczej mój blog, obchodził 2 rocznicę założenia (w październiku 2013 ;). Tak, czas niesamowicie szybko płynie. Człowiek się nie obejrzy, a zaraz będzie czwarta, piąta... Ojej, wolę o tym nie myśleć. ;)

    Ja życzę Ci kolejnego, owocnego roku blogowania, byś miała tyle samo zapału w jego prowadzeniu co teraz i byś nigdy się nie wypaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa latka? Wow! :) W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci kolejnego owocnego roku ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy :D

      Usuń
  4. gratuluje i życzę dalszej owocnej pracy przy blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że zostaniesz tu jeszcze długo :D Mam nadzieję, że świętujesz z jakąś cudowną książką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :3 Aktualnie świętuje z "Ukojeniem" :) Zima za oknem zmobilizowała po sięgnięcie czegoś zimowego, a że ostatnią część trylogii miałam już zaczętą, to stwierdziłam, że nadszedł moment, aby ją skończyć :)

      Usuń
  6. Już dwa lata? Długo wytrwałaś. Tylko gratulować!
    PS. Trochę zabawne, że masz urodziny bloga w Dzień Babci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje bo wbrew pozorom trzeba wielkiej wytrwałości i uporu, żeby blogować! Grayki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba, a już kilka razy miałam chwilę zwątpienia. Jednak nie poddałam się :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla naszych blogów! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Ja na razie piszę tylko trzy miesiące. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby każdy następny rok był jeszcze bardziej owocny od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Życzę wielu dobrych książek, wielu czytelników i wszystkiego najlepszego ;)
    Mały błąd się wkradł: powinno być "nieraz", a nie "nie raz"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje! :) U mnie dwa lata miną w marcu. Nie wiem, kiedy to zleciało...

    OdpowiedzUsuń