wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie 2013 roku

Rok 2013 dobiegł końca, więc czas na podsumowanie i zamknięcie tego roku. Ten rok był dość ambiwalentny. Były dość dramatyczne przeżycia, ale ogólnie rok 2013 zmienił moje życie. W tym roku kończyłam 18 lat, więc weszłam w dorosłe życie, co diametralnie zmieniło wiele spraw. Dodatkowo robiłam kurs na prawo jazdy, co trochę trwało i z egzaminami zeszło z kilka tygodni, ale na szczęście od paru miesięcy jestem już kierowcą :) Dodatkowo wielkimi krokami zbliża się matura, więc przygotowania trwają.


Niestety nie mogę się pochwalić wysokimi wynikami, gdyż niestety w tym roku nie miałam zbytnio czasu na czytanie. Wszystko się skumulowało i jak przeczytałam trzy książki miesięcznie, to było dobrze. Niestety do końca maja będzie tylko gorzej, ale po maturze będę miała 4 miesiące wakacji, więc się zregeneruje :)

Podsumowanie roku:
Ilość przeczytanych książek: 36
Napisanych recenzji: 42
Dodanie postów: 85
Ilość komentarzy do tej pory: 1587
Ilość odwiedzin do tej pory: 30698
Najlepsza książka roku: Klątwa tygrysa. Wyprawa, Mechaniczny anioł, Mechaniczny książę, Przez burze ognia, Ognień
Najgorsza książka roku: Piosenki dla Pauli
Najlepsze zaskoczenie: Ogień

Podsumowanie wyzwań:
1."Z półki"- 6 książek
2.Czytajmy fantastykę-20 książek

Jak widzicie, moje wyniki nie są najlepsze, ale robię co w mojej mocy, aby były lepsze. Jednak nie raz gdy wychodzę z domu po 7, a wracam po 18, a nie raz zdarzało się, że po 21 to nawet nie było mowy o czytaniu, gdy miałam jeszcze naukę, ale na szczęście w klasie maturalnej jest już lepiej z czasem :)



Postanowienia noworoczne:
-Nie kupować dużo książek, gdyż na półce czeka z 50 do przeczytania
-Zmotywować się do nakręcenia videorecenzji
-Uczęszczać się więcej na blogu i facebooku
-Czytać więcej
-Pokazać swoja biblioteczkę
-Zdać maturę i dostać się na studnia 




No to by było tyle z podsumowania 2013 roku, 
a teraz chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku !! 
Sukcesów, spełnienia marze, szczęścia, zdrowia i miłości,
aby nadchodzący 2014 rok był jeszcze lepszy od poprzedniego
i abyście dużo czytali !!!


8 komentarzy:

  1. Ja bym nawet nie chciała się zmuszać do niekupowania książek. Mimo, że mam jakieś 30 w kolejce nieprzeczytanych.. Jestem bardzo ciekawa Twoich videorecenzji!
    36 książek to sporo, ja sama mam jakieś 30 (choć może się to zmieni do północy ^^).
    Pozostaje tylko mi życzyć Ci szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki :) Oby 2014 był jeszcze lepszy :D
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo książek przeczytałaś :) Życzę zdania matury i to na najwyższym szczeblu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku :* Spełnienia marzeń i celi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Gratuluję zdania prawa jazdy ;)
    I oczywiście życzę powodzenia na maturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na maturze, bo to w tym roku najważniejsze :)
    w wyniki wcale nie są takie złe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za wspaniałe liczby - w porównaniu do mnie są wielkie, ale w tym roku biorę się w garść :-)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, ja też muszę ograniczyć kupowanie książek ;>
    Życzę powodzenia ! ;))

    OdpowiedzUsuń