środa, 18 grudnia 2013

High five!-Książki, które chcę dostać pod choinkę

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Dołączyć do akcji można TUTAJ 



1.Wołanie kukułki-Robert Galbraith


Na pierwszym miejscu znalazła się najnowsza książka J.K.Rowling, ponieważ ją na pewno dostanę na święta. Książka jest już kupiona i schowana i czeka, aż ją znajdę pod choinką :) Jeszcze tylko tydzień ! Jestem bardzo ciekawa tej książki. Podobno jest lepsza od Trafnego wyboru.



2.Dziewięć żyć Chloe King.Uprowadzona-Liz Braswell


Kolejną książką jest druga część Dziewięciu żyć Chloe King. Mimo że pierwsza część mnie nie zachwyciła to i tak bardzo chcę zapoznać się z dalszymi losami Chloe King, a wiem że szybko jej nie kupię, więc może ktoś mi ją da :)



3.Gra w kłamstwa-Sara Shepard


Bardzo lubię serię Pretty Little Liars i chciałabym w najszybszym czasie zapoznać się z nową książką Sary Shepard. Tym bardziej, że już niedługo druga część, więc trzeba nadrobić zaległości =)





4.Starcie królów-Grerge R.R. Martin


Mimo że jeszcze nie skończyłam Gry o tron to i tak wiem, że sięgnę po drugą część serii, a zanim ją kupię, to trochę minie czasu, więc bardzo bym się ucieszyła, gdybym taką oto książkę znalazła pod choinką.



Król Kruków - Maggie Stiefvater
5.Król kruków-Maggie Stefvater

Bardzo jestem ciekawa tej książki. Ma ona wiele, pozytywnych opinii i jeszcze napisała ją autorka, którą bardzo lubię. A trylogia o wilkołakach przypadła mi do gustu, więc i tą książkę muszę mieć.






A tak oto wygląda lista moich świątecznych, wymarzonych książek :) A wy co chcecie dostać ?

14 komentarzy:

  1. Ja bym się nie obraziła za Wołanie kukułki oraz Króla kruków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wymienione książki chciałabym mieć w swoim posiadaniu, zapowiadają się naprawdę interesująco. ;) Skoro Wołanie Kukułki czeka na Cb, ja poczekam na wrażenia. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bym się ucieszyła z Króla Kruków pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej chciałabym zdobyć 1,2 i 3 z tych wymienionych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Wołanie kukułki' też mi sie marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam ochotę na "Wołanie kukułki", chociaż nie na tyle, żeby wpisać je na moją listę wymarzonych prezentów. Co jeszcze chciałabym dostać? "Drugą szansę" Katarzyny Bereniki Miszczuk *.*
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie twoje wymarzone prezenty z chęcią znalazłabym pod choinką :) Interesuje mnie szczególnie "Wołanie kukułki". Jestem ciekawa, czy inne książki pani Rowling są tak dobre, jak Harry ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama mam dużą ochotę na Wołanie kukułki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twojej listy posiadam numer 1 i 4 :) Ale chciałabym dostać " Grę w kłamstwa" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. "Gra w kłamstwa" jest świetna :) Szczerze polecam :) Do "Wołanie kukułki" jakoś mnie nie ciągnie, nie podobał mi się "Trafny wybór"... Za to "Królem Kruków" jestem zaintrygowana :)
    Pozdrawiam i dzięki za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią znalazłabym "Wołanie kukułki" i nie pogardziłabym pierwszym tomem sagi o Wiedźminie :) O ile na pierwszą pozycję jest jakiś cień szansy, to już mój drugi pomysł będę musiała zrealizować sama.

    OdpowiedzUsuń