sobota, 2 listopada 2013

Zdobycze książkowe

I kolejny miesiąc za nami. Ten czas tak szybko leci, już niedługo święta i Nowy rok, a nie dawno przecież przywitaliśmy 2013 rok, a tu już końcówka. Przez ostatnie dwa miesiąca nazbierałam trochę książek, nawet nie wiem kiedy ja to wszystko uzbierałam, dopiero gdy robię zdjęcie do nowego stosika widzę, ile się tego wszystkiego nazbierało. Ale książki tak kuszą :D


1."Trzy metry nad niebem" Federico Moccia-w wakacje zakupiłam Tylko Ciebie chcę, a nie wiedziałam, ze to druga cześć, więc musiałam zdobyć pierwszą. Zakup własny
2."Morze potworów" Rick Riordan-pierwsza część tak mnie zachwyciła, że musiałam zdobyć drugą. Było to nie lada wyzwania, bo nie mogłam trafić na okazję, ale w końcu się udało na allegro.
3."Marina" Carlos Ruiz Zafón-również super okazja na allegro
4."Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu" John Flanagan-a to już wgl super okazja na allegro. Dwie nowe części za 15 zł o_o nie mogłam nie kupić :)
5."Zwiadowcy. Płonący most" John Flanagan-j.w.
6."Sekret Julii"Tahereh Mafi-efekt wymiany na lc
7."Nowa ziemia"Julianna Baggott-j.w.
8."Pretty Little Liars. Kłamczuchy"-Sara Shepard-ostatnio czytałam na ebooku, ale stwierdziłam, że ta seria jest za dobra i muszę ją mieć w wersji papierowej. Z wymiany z koleżanką.
9."Pretty Little Liars. Bez skazy" Sara Shepard-j.w Już niedługo recenzja :)
10."Pretty Little Liats. Doskonałe" Sara Shepard-promocja na znak.com.pl
11."Przez bezmiar nocy" Veronica Rossi-W końcu ją mam :D j.w.
12. "Ostatnia spowiedź. Tom II" Nina Reichter-okazja na fincie, więc musiałam ją kupić
13."Saga księżycowa: Cinder" Marissa Meyer-również z finty
14."Beta" Rachel Cohn-od Czarnej Owcy. Jedna dla mnie, druga dla was. Możecie ją wygrać TU, a moją recenzję przeczytać TU.
15."Zrozumieć psa"John Bradshaw-j.w.
16."Alicja w krainie Zombi" Gena Showalter-Świetna książka :) Moja recenzja TU Od wydawnicstwa Mira
17."Playbook. Podręcznik podrywu" Śmieszny, odmóżdżający poradnik dla fanów How I met your mother. Moja recenzja TU. Od wydawnictwa SQN
18."Messi. Chłopiec, który zawsze się spóźniał (a dziś jest pierwszy)-j.w.
19.Anastasi. Krasnal, który stał się gigantem-j.w. Moja recenzja TU
20."Gra o Ferrin" Katarzyna Michalak-"szczotka" od wydawnictwa Literackiego. Moja recenzja TU.

Jak widzicie, trochę książek nazbierałam, ale przecież to sama przyjemność :) Nie wiem tylko kiedy ja się z tym wszystkim uporam, bo mam takie zaległości, a teraz będzie tylko gorzej, ale dam radę :) Zawsze znajdę trochę czasu na czytanie mimo że szkoła mnie wykańcza. 
A wy znaleźliście coś dla siebie ?

21 komentarzy:

  1. Cudności same :) Gratuluję zdobyczy i życzę Ci mnóstwa wolnego czasu, żebyś mogła zabrać się za wszystkie te książki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To raczej stos, a nie stosik. ;) Szczególnie zazdroszczę Ci trzeciej części PLL, bo bardzo mnie ta seria ciekawi, a jakoś nie mogę jej dokupić. Morze potworów, zwiadowców, sagę księżycową polecam serdecznie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne książki, kilka z nich czytałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same fajne rzeczy widzę :) I Zwiadowców bym chciała i drugi tom od Rossi, choć zasadniczo niezbyt mi pilno, ale czytnąć kiedyś czytnę... Nową Ziemię i Sagę księżycową też mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten Twój stosik :) Zazdroszczę kilku tytułów, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Trzy metry..." i "Sekret Julii" czytałam - ta druga lepsza :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nabytki. Kilka tytułów czytałam a kilka chętnie bym przygarnęła, m.in. Flanagana! :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Zwiadowców' miałam kiedyś czytać, ale jakoś nie wypaliło. Jestem ciekawa twojej opini :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja zazdroszczę takich stosików! u Mnie listopadowy stosik będzie bardzo, bardzo marny :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity stos :D Miłej lektury tego co jeszcze nieprzeczytane :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale genialny stosik! Ja też co nieco kupiłam w październiku, ale nie było to nic specjalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam serdecznie "Trzy metry nad niebem" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę dużo wolnego czasu na te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jaki stosik ciekawy :) Czekam na opinie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja zobaczyłam ten stos to pomyślałam sobie tylko jedno.. WOW!
    Polecam Marinę ;)
    I teraz... oddaj Betę, Sekret Julii, Zwiadowców.. Nie, chwila. ODDAJ WSZYSTKO! :C
    Nie, chwila, chwila XD Ja Ci to zaraz sama zabiorę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stosik :) Czytałam już "Marinę" i była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle książek przez dwa miesiące? Wow, zazdroszczę! :) Mnie przybywa jedna na trzy-cztery miesiące. Na szczęście, są jeszcze biblioteki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie wspaniałości. *-* Strasznie zazdroszczę Zwiadowców! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zabieraj się szybko za PLL - nie będziesz żałować :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń