czwartek, 31 października 2013

Wygraj Betę autorstwa Rachel Cohn

Ostatnio wspominałam na facebooku, że niedługo na moim blogu pojawi się konkurs. I oto on ! Zadanie będzie proste, trzeba będzie się zgłosić w komentarzu i wypełnić kilka warunków. A co będzie nagrodą ? Książka, która miała premierę w tamtym tygodniu, a mianowicie Beta-Rachel Cohn. Moją recenzję tej książki możecie przeczytać tu.



Regulamin:
1.Organizatorem konkursu jestem ja, właścicielka bloga http://ksiazki-blair.blogspot.com/ 
2.Sponsorem nagrody w konkursie o wartości 29,90 zł(słownie dwadzieścia dziewięć złotych i dziewięćdziesiąt groszy) jest wydawnictwo Czarna Owca, za co bardzo serdecznie dziękuję !
3.Nagrodą w konkursie jest książka Beta autorstwa Rachel Cohn
4.Konkurs trwa od dzisiaj 31 października 2013r., do 17 listopada 2013r. (niedziela) do północy. Późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
5.Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu
6.Co najeży zrobić, aby wziąć udział w konkursie:
a) wyrazić chęć w komentarz(Zgłaszam się, Muszę mieć tę książkę itp.)
b)podać meila i napisać nick pod jakim obserwujecie "In the world of books"
c)byłoby mi miło, gdybyście dodali banner na bloga/facebooka 
d)jeśli macie fc to byłoby mi miło o polubienie fanpage bloga 
7.Książkę wysyłam tylko na terenie Polski
8.Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
9.Wszelkie pytania proszę kierować na adres: blairowax3@hotmail.com





Jeśli chcecie wygrać książkę to wiecie, co macie zrobić :) 
Powodzenia !!!

(A tak oto prezentuję się nagroda)

63 komentarze:

  1. Zgłaszam się!
    Bloga obserwuję / na fb lubię jako Joanna Sobczak
    Mój e-mail: joannasobczak89@mail.com
    Informację o konkursie udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/joanna.sobczak.940/posts/480209068760454

    OdpowiedzUsuń
  2. Umrę, jak nie dostanę! Czyli zgłaszam się. ;)
    Obserwuję jako Post Meridiem.
    Lubię jako Post Meridiem.
    Zaraz udostępnię informację.

    misha@autograf.pl

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę mieć tę książkę! Uwielbiam wszystkie powieści, które są związane tematyczne z bliźniętami, klonami, replikami! A Bety w swojej kolekcji jeszcze nie mam :)
    Banerek na gatki-szmatki.blogspot.com
    obserwuje Łucka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią, zgłaszam się.
    Obserwuję jako Alys, banner w zakładce 'wygrywajki'.
    e-mail: alys22@hotmail.com
    Facebooka polubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ZGŁASZAM SIĘ! LUBIĘ KSIĄŻKI BLAIR NA FB JAKO IGA JAROSZ ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako iguulaa, facebooka uwielbiam :P
    e-mail: iguulaa@gmail.com
    Bardzo chciałabym wygrać BETE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: FC Zuzia, facebook liked jak ale zaczytana
    zkudlinska@gmail.com
    baner: alezaczytana.blogspot.com/konkursy

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Może w końcu dopisze mi szczęście w jakimś konkursie ;)
    Obserwuję jako Wiki711. Banner na: www.wiktoriansblog.blogspot.com
    E-mail: wiktoria.koziol@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! Oczywiście, że muszę ją mieć!
    Obserwuję jako: Megajra Rose (już od dawna)

    megajra8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, gdyż marzę o tej książce!
    Obserwuję jako: Tali
    E-mial: niezapomniany.czas.recenzje@gmail.com
    Banerek zaraz pojawi się na blogu:3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :D
    walczakaleksandra89@gmail.com
    obserwuję jako: Oli
    Baner za chwilę pojawi się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, bo bardzo chciałabym ją przeczytać.
    Obserwuje jako Alice
    mail: cukiereczek13xd@onet.pl
    banerek zaraz u mnie sie pojawi

    OdpowiedzUsuń
  13. UMRĘ JAK NIE DOSTANĘ ! Tak, umrę !
    Obserwuję jako Bidon :D
    Banner wklejony w zakładce 'blogowe konkursy' ; http://ksiazki-moim-okiem.blogspot.com
    FP polubiony ;D
    e-mail: ksiazki-moim-okiem@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako Niko N.
    Banerek na blogu.
    email : lafee2702@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaadoptuję! Beta będzie miała u mnie dobrze! Obiecuję! :)
    Obserwuję: Tak
    Banner: Tak (http://dzosefinn.blogspot.com/p/konkursy.html)
    email: dzosefinn.91@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie!
    D. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Julia K.
    Baner: http://in-corner-with-book.blogspot.com/p/konkursy.html
    Email: julia321998@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się. :>
    Obserwuję jako: Nightmare (w Google + jako Aleksandra Luna)
    Email: nightmare26@interia.pl

    (wydaje mi się, że już wysyłałam wcześniej zgłoszenie, ale chyba się jednak nie wysłało..)

    OdpowiedzUsuń
  18. Umrę, jeśli nie dostanę! :D
    Obserwuję jako Iwona Hałucha
    e-mail: iwona199922@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę mieć tę książkę, więc się zgłaszam :D
    milosniczkaksiazek@onet.pl
    obserwuję jako Miłośniczka Książek
    stronę na FB lubię od dawna jako Magiczny Świat Książek
    baner będzie za chwilę u mnie na stronie w zakładce z konkursami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    inka144@interia.pl
    Obserwuję jako Inka

    OdpowiedzUsuń
  21. Zglaszam Sie :)
    Obserwuje jako : Damian :)
    damiansowa@spoko.pl
    Szkoda ze jeszcze nigdy nic nie wygralem, wogole nie mam szc zescia probuje od dwuch miesiecu w najrozniejszych konkuraach i nic to czemu teraz mialoby bc inaczej ? Nie sadze ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako: Salwinia
    e- mail: kliva-net@tlen.pl
    Banner tu: http://malinowe-wspomnienia.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się! Obserwuję jako Ludzka sokowirówka, fp też lubię od jakiegoś czasu, jako strona. Mój mail: alo_mai@onet.pl :)

    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    Lubię na fb / Obserwuję blog jako: Edyta Chmura
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/171133999751479

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Dominika P
    e-mail: domipasz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Patka
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę mieć ją w swojej biblioteczce!
    email: gracja313@tlen.pl
    Obserwuję jako Gracenta

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszyscy kochają książki!
    Zgłaszam się :)
    email : kaka23.06@amorki.pl
    Obs. Kaka♥


    Powodzenia wszystkim ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    e-mail: ana_sumspt@hotmail.com
    Obserwuję jako Ana

    OdpowiedzUsuń
  30. Łooooo masz zgłaszam się! Genialny tytuł, który chętnie dopadnę :)
    Obserwuje jako Ola Walczak
    mail ola.walczak.waw@gmail.com
    Serdecznie pozdrawiam
    Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po coś tak cudownego bardzo chętnie się zgłoszę! ;3
    Obserwuję jako Natala Plekus
    mail: xdnatala@gmail.com
    fb lubię jako Fantasy World
    banner tutaj: http://faaantasyworld.blogspot.com/p/konkursy_22.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Umrę, jeśli w najbliższym czasie nie przeczytam tej książki, a chyba nie chcesz mieć mnie na sumieniu? :)
    Obserwuję jako: Nefmi
    E-mail: nefmisblog@onet.pl
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Było by mi bardzo miło, gdyby to mi się poszczęściło! :) Stoję na baczność i zgłaszam się!
    Obserwuje jako Riana
    e-mail: riana@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się.!
    Obserwuję jako: Lynn
    e-mail: zuzanka.dd@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :*
    Obserwuje jako Pyśka
    Pozdrawiam serdecznie! :*
    aa i moj e-mail to : nata130@interia.eu

    mam nadzieję że może mi się poszczęści <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Czaję się już na tą książkę! Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako Aga Czekaj.
    czekaj_9@wp.pl
    Lubię na fb. :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Polish Belieber
    E-mail: anitka.lal@interia.pl
    Lubię na fb jako: Anita Lal
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Jasne, że się zgłaszam!! :)
    Obserwuję, lubię na fb jako Ola Wolska
    mój email: ola.wolska99@gmail.com
    Mam nadzieję, że mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie ją przygarne ;)
    Obserwuję jako: Crazy Girl
    e-mail: kamila9813@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Keira K.
    e-mail: keengah@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Potrzebuję tej książki! Bez niej moje życie nie będzie miało sensu... ;)
    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Ireth Faelivrin
    e-mail: lubie_tymbarka4810@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ (nick wyżej ^^)
    thrish10213@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się!
    Bardzo chętnie przeczytam tę książkę ;)
    Bloga obserwuję / na fb lubię jako Natalia Łubińska
    Mój e-mail: natka294@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę mieć! Czyli zgłaszam się do konkursu :)
    Lubię na fb jako Zuzanna Gawrońska.
    Mój e-mail: zuzanna.gawronska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się! (czyt. Umrę jak nie dostanę!)
    Obserwuję jako Rosie
    Email: zaczytana.rosie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się!
    E-mail: abc1102@op.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się!
    E-mail: martth@wp.pl
    Obserwuję jako Marta (jak oryginalnie)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę mieć tę książkę!!!
    Obserwuje jako Zuzanna Jaskólska
    E-mail: zyzio194@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako: Pręgusek, banerek na blogu. :)
    e-mail: asia.bolly@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako: Eliza K
    e-mail: eliza.siudowska@op.pl
    info o konkursie na za5dwunasta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się z wielką chęcią ^^
    Obserwuję jako: Alyss M
    e-mail: silvershadow61@gmail.com
    Banner jest zamieszczony na moim blogu: http://zakazane-ksiazki.blogspot.com/p/konkursy_30.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się.
    mail: agatap1988@gmail.com
    obserwuję jako: Agata P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Chce ją mieć ;)
    rozmarzona519@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Cześć! Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako Avenix.
    damian.wojtunix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Chcę ją mieć!
    Obserwuję jako Enia Santos
    E-mail: aniakijo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. No to i ja się zgłaszam :)
    Bloga obserwuję jako: Marcela Pomper
    Na fb lubię jako: Mirror of soul
    Mój e-mail: marcela32@onet.eu
    Banerek tutaj: http://mirror-of--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się!

    Bloga obserwuję / na fb lubię jako Mariusz Goławski

    Mój e-mail: mariuszgolawski21@gmail.com

    Udostępnienie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=594612780592354&id=100001309113891

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się!
    obserwuję jako montagne
    lubię jako Lidia Cio
    udostępniam: https://www.facebook.com/liidzia.ciop/posts/614203478637221
    mail: montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się!
    Blog obserwuję jako Jill, baner wkleiłam tutaj http://magia-ukryta-w-slowach.blogspot.com/p/konkursy.html
    Email: molepuma@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo mi zależy na tej książce, a studencki budżet jak na razie nie pozwala :( Baaaardzo chciałabym ją mieć!
    e-mail: caroline92@o2.pl
    Obserwuję jako: Caroline
    Podlinkowany banner dodałam na www.pasjonatkaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Może w końcu zacznę tworzyć moją domową biblioteczkę, a ona w sam raz nadaję sie na pierwszą książe, która tam się pojawi ;)
    kamila_24@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się!
    e-mail: patusia.dorota@o2.pl
    Obserwuję jako: Patrycja Waniek
    Podlinkowany banner: http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się
    obserwuje jako Martyna Mosley
    mosley.martyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń