czwartek, 10 października 2013

High Five!-Ulubione okładki książek

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Dołączyć do akcji można TUTAJ 



1.Mechaniczna księżniczka-Cassandra Clare



Cassandra Clare jest jedną z moich ulubionych pisarek. Książki ma rewelacyjne, ale okładki niekoniecznie. Natomiast jest jeden wyjątek. Amerykańska okładka Mechanicznej księżniczki. Jest przepiękna !! Kocham, uwielbiam, podziwiam. Jestem ciekawa jaka będzie polska okładka tej książki.




2.Sekret Julii-Tahereh Mafi



Ta okładka jest niesamowita. Ukazuje tak wiele, a zarazem nic. Jest przepiękna. Muszę jak najszybciej zapoznać się z pierwszą częścią, aby móc mieć tę książkę z tą niesamowitą okładką w domu :)





3.Alicja w krainie zombie-Gena Showalter




Właśnie jestem w trakcie czytania tej o to książki, która ma niesamowitą okładkę. Każdy element na okładce nawiązuje do pierwowzoru, czyli Alicji w krainie czarów. Okładka bardzo mi się podoba i notorycznie spoglądam na nią w trakcie czytania.




4.Zieleń szmaragdu-Kristen Gier


Uwielbiam Trylogię czasu. Książki są niesamowite, a okładki przepiękne. Długo zastanawiałam się, która okładka jest ta najładniejsza i padło na Zieleń szmaragdu. Po prostu cudo. I pomyśleć, że ta okładka jest polska :D Chociaż co się dziwić, jak wydawnictwem jest Egmont.





5.Klątwa tygrysa-Colleen Houck



Czemu tą okładkę wybrałam? Za tą magnetyczność i magiczność. Tylko popatrzcie na te oczy i całokształt. Po prostu rewelacja ! A treść jeszcze lepsza :)







I jak podobają się Wam moje wybory ?

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wybrałaś niesamowite okłądki, większość również w tej cudowności łączy sie z treścią. ;) Uwielbiam Diabelskie maszyny, Dotyk Julii i Trylogię Czasu ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Klątwa tygrysa" to również jedna z moich ulubionych okładek, "Alicja w krainie zombie" intryguje, a i reszta cieszy oko. Zresztą, polskie okładki często biją inne na głowę, mamy naprawdę świetnych grafików. Niby nie ocenia się książki po okładce, ale to tak miło, gdy książka jest ładnie wydana, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Gdy muszę minutkę odpocząć, bo mnie oczy bolą, to zawsze oglądam okładki i fajnie jak jest ona ładna :D

      Usuń
  3. Ja uwielbiam okładki Diabelnych Maszyn i Darów Anioła, oczywiście te oryginalne. Alicja w Krainie zombi też robi wrażenie, szczególnie na żywo. Ja jeszcze lubię okładkę Morza szept, książki, której jeszcze nawet nie czytałam, choć mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że ładne okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś cudowne okładki ;D
    ja dorzuciłabym jeszcze ,,Baśniarza"
    zapraszam: http://arenaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń