piątek, 27 września 2013

75.Playbook. Podręcznik podrywu-Barney Stinson & Matt Kuhn

Tytuł: Playbook. Podręcznik podrywo
Autor: Barney Stinson & Matt Kuhn
Liczba stron: 138
Tytuł oryginału: The Playbook
Wydawnictwo: Sine Qua Non

"Istnieje ponad 13 000 powodów, aby kupić Playbooka".
-Warren Beatty, hollywoodzka/łóżkowa legenda

Jeśli oglądasz serial How I met your mothet, to z pewnością wiesz co to Playbook, a jeśli wiesz co to Playbook, to musisz to przeczytać ! 

Playbook-Podręcznik podrywu
Książka głównego bohatera How I met your mother-Barney'a Stinsona i reżycera Matta Kuhna

Playbook to legendarna książka bohatera serialu Jak poznałem waszą matkę. Poradnik zawiera "ciekawe" sposoby na podrywanie kobiet. Dlaczego ciekawe w cudzysłowie ? Dlatego, że pomysły zawarte w poradniku są tak dziwaczne, ekstrawaganckie i pomysłowe, że inaczej nie można tego nazwać. Miałam ubaw po pachy jak czytałam niektóre triki, jakie autor przekazuje czytelnikom. Poderwanie dziewczyny w przebraniu płetwonurka ? Tego jeszcze nie słyszałam i nie widziałam. Ohh jednak nie,Berney Stinsowi się udało. W serialu.

Książka zawiera wiele, ciekawych informacji  które fajnie się czytało. Znajdziemy tam m.in. Historię Playbooka, Jak posługiwać się Playbookiem, rekomendację, W jaki sposób działa Playbook oraz test, na jakim poziomie jesteś. A  i co najważniejsze Propozycję podrywów. Ale nie tylko triki dla mężczyzn. Znalazł się jeden pomysł dla kobiet na poderwanie mężczyzn. Aż/tylko jeden ?

"Myślę, że właśnie odpowiedziałeś sobie na własne pytanie, fikcyjny czytelniku."

Nigdy nie zdecydowałabym się na przeczytanie Playbooka, ale miałam taką okazję i skorzystałam. I nie żałuję. Książka wywołuje tyle śmiechu, że warto poświęcić godzinę, czy dwie, aby przeczytać i dobrze się bawić z Playbookiem. Mimo, że większa połowa trików jest bezsensowna i głupia, to i tak dziewczyny pamiętajcie, chłopcy się starają. 

How I met your mother to serial, który opowiada historię pięciorga przyjaciół: Teda, Lily, Marshalla, Robin i Barney-kobieciarza, podrywacza i singla, który jest pomysłodawcą Playbooka. Jeśli chcecie się przekonać, jak działają triki z  poradnika w praktyce, to obejrzyjcie odcinek 8 sezonu 5. Cały odcinek jest przeznaczony właśnie Playbooku :)

"Prawie 83% przedstawień wymaga użycia co najmniej kilku metrów folii aluminiowej, więc zanim zaczniesz szaleć, mądrze by było zrobić sobie zapasy w lokalnym Carrefourze czy innym Auchan."

Playbook. Poradnik podrywu to świetna pozycja dla fanów serialu Jak poznałem waszą matkę i oczywiście jednego z bohaterów, czyli Barney'a Stinsona. Jeśli jest jakaś osoba, która chce przeczytać książkę, to niech najpierw obejrzy przynajmniej odcinek przeznaczony właśnie Playbooku, bo inaczej może nie zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi. Tak samo osoby nie oglądające serialu mogą się dziwić i nie rozumieć po co ten poradnik. Jedno zdanie: Jak nie obejrzycie, to nie zrozumiecie :) 

Przy książce Playbook. Poradnik podrywu świetnie się bawiłam. Nie żałuję poświęconej godziny na przeczytanie książki, ale nie zastosuje się do trików, nie jestem facetem (haha), ale tak na serio, to nie radzę nawet facetom :D Nie zadziałają (chyba). 

Ocena: 7/10


Książkę otrzymałam od wydawnictwa Sine Qua Non,
za co bardzo serdecznie dziękuje!


7 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Twoją opinią;) To książka dla fanów serialu, a że mogę się nim nazwać, to z przyjemnością czytałam tę książkę. Te triki mogą się udać tylko Barney'owi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się przy "Kodeksie Bracholi", więc chętnie sięgnę po "Playbooka". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką serialu, dzisiaj mam zamiar obejrzeć nowy odcinek, tak przy okazji. :D Barneya wprost uwielbiam, a ta książeczka na pewno świetnie nadaje się na zrelaksowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie oglądałam nawet jednego odcinka, aż mnie naszło, by to zmienić. Jesli mi sie spodoba, to czemu by nie sięgnąć po ksiażkę. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. eM nigdy nie oglądała tego serialu, ale nawet gdyby oglądała, to do książek pisanych na fali popularności serialu, eM jest nastawiona sceptycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem mega fanką tego serialu i muszę tę książką przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przeczytać widzę :D Serial kocham i odcinki oglądam na okrągło od początku xd Jedyne co mnie zdziwiło jak zobaczyłam książkę to jej rozmiar, w serialu jest dużo, dużo większa ;D

    OdpowiedzUsuń