sobota, 24 sierpnia 2013

Zabawy blogowe

Hej,
ostatnio zostałam zaproszona przez trzy osoby do zabaw blogowych, więc postanowiłam, że poświęcę jeden post właśnie na odpowiedzi :)

Zasady zabawy: 

1. Podziękować nominującemu blogerowi
2. Pokazać nagrodę u siebie
3. Ujawnić 7 faktów o sobie
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują
5. Poinformować autorów nominowanych blogów o nominacjach.

Do zabawy zaprosiła mnie StrawCherry




1.Jestem totalną serialomaniaczką. Kocham oglądać seriale i zaczynam coraz nowsze. Co tydzień robię sobie wieczór filmowy, gdzie cały wieczór/noc oglądam najnowsze odcinki seriali, trochę tego jest :D
2.Lubię "bawić się" w robienie własnej biżuterii czy zakładek. To mnie relaksuje :)
3.Zawsze wszystko muszę mieć dokładnie zaplanowane. Zawsze wszystko planuje, czy to zwykłe pójście do kawiarni czy wypad do kina. Nikt nie może zrobić to za mnie, bo źle się czuję, ja jestem organizatorem haha.
4.Jestem bardzo punktualna i niestety nie raz źle na tym wychodzę :/
5.Jestem uzależniona od kupowania książek, oj tak. Jak widzę coś na promocji to muszę to kupić. Jak na razie mam około 60 książek do przeczytania i kupuję ciągle coś nowego.
6.Zbieram autografy i pocztówkę. Kiedyś bardziej się w to angażowałam, teraz niestety brak mi czasu, ale nadal to robię.
7.Kocham kawę i herbatę <3 Nie, nie jestem uzależniona, mogę nie pić kawy przez kilka dni :P Ale uwielbiam chodzić do kawiarni na pyszną kawę, albo zrobić sobie w Dolce Gusto :D

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

Zostałam nominowana przez FC Zuzia i Camillie Eve

1. Jak się rozpoczęła twoja przygoda z blogowaniem?
Kiedyś szukałam fajnej książki do przeczytania i natrafiłam na jakiegoś bloga. Zobaczyłam kolejne i kolejne i pomyślałam "Ja też chcę prowadzić takiego bloga". Drugiego dnia zaczęłam zakładać bloga :)
2. Gdzie najczęściej czytasz?
Najczęściej czytam w domu na łóżku
3. Gdybym mogła dać ci jakiś dar, jaki by on był?
Hmm może być niewidzialnym od czasu do czasu
4. Czytanie, czytaniem, a masz jakieś inne hobby?
Mam. Zbieranie autografów
5. Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki?
Zdecydowanie fantastyka
6. Jaka książka zmieniła twoje życie?
Każda książka w jakimś stopniu zmienia moje życie. Patrzę inaczej na świat, dostrzegam to, co kiedyś było niewidzialne.
7. Twoja pierwsza książka, która przeczytałaś dla przyjemności?
Chyba Harry Potter
8. Ulubiony autor to...
Cassandra Clare i Carlos Ruiz Zafón (są to autorzy, których czytałam więcej książek niż jedna, albo jedną serie) i stwierdzam, że ich lubię, lubię i jeszcze raz lubię :)
9. Ulubiona lektura szkolna?
Mały książę
10. Gdybyś mogła cofnąć czas w jakiej epoce byś się znalazła?
Średniowiecze albo Starożytność
11. Której książki/serii chciałabyś przeczytać kontynuację? 
Trylogię czasu, Klątwa tygrysa, Ognista, Harry Potter, Dary anioła, Diabelskie maszyny ale niektórzy autorzy nie powinni już pisać kontynuacji :D i na pewno się nie doczekamy :D

1.Ile możesz wytrzymać bez czytania?
Momentami mam tak, że muszę odpocząć od czytania, w tedy nie czytam przez 2-3 dni, ale to się bardzo, bardzo rzadko zdarza. A tak, to jak nie przeczytam nic przez jeden dzień, to cud :)
2.Twoja ulubiona seria książek?
Harry Potter, Klątwa tygrysa, Trylogia czasu, Dary anioła
3.Więcej kupujesz książek czy wypożyczasz?
Zdecydowanie kupuję
4.Twoje ulubione czasopismo?
Nie czytam gazet
5.Co sądzisz o ebookach i czytnikach?
Kiedyś byłam dość sceptycznie nastawiona do czytników, ale miesiąc temu sprawiłam sobie czytnik i to jest na prawdę świetna rzecz! I dobry zakup :)
6.Jakieś hobby poza czytaniem i pisaniem bloga?
Zbieranie autografów
7.Jakie miejsca odwiedziłeś/aś w te wakacje i które najbardziej ci się podobało?
Świnoujście
8.Książka, w której pokładałaś duże nadzieje, a cię zawiodła?
Dużo takich książek jest. Zawiodłam się trochę na Delirium, Niewidzialnej, Grze anioła, Miasto upadłych aniołów, Królestwo łabędzi i jeszcze trochę
9.Ulubiony, niezawodny i najukochańszy autor?
Carlos Ruiz Zafón i Cassandra Clare
10.Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie?
Zależy, nie raz czytam tylko pól godzinki (życie szkolne), a nieraz pół dnia
11.Co obecnie czytasz?
Obecnie czytam 52 powody dla których nienawidzę mojego ojca

Nie będę nikogo nominować, bo już chyba wszyscy brali udział w tych zabawach, a tylko ja jestem spóźniona :P No to na tyle. Dowiedzieliście się kilka faktów o mnie :) 
Pozdrawiam !

4 komentarze:

  1. Dziękuje za odpowiedzi na moje pytania ;) zawiodłaś się Miastem Upadłych Aniołów? Kurcze, a ja planuję zacząć czytać... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielniam panią Clare i tak jak Tobie, mnie Miasto upadłych aniołów mniej sie spodobało... Nie wiem, czy czytałaś tom piąty, ale uważam, że jest lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię wszystko planować i też tracę na swojej punktualności :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, kolejna serialomaniaczka! Ja to potrafię nawet zarwać noc, by dokończyć najnowszy sezon fajnego serialu. ;)
    Zawsze chciałam zdobyć kilka autografów (np. Pamuka), ale nigdy nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń