czwartek, 15 sierpnia 2013

Wywiad z Lauren Oliver autorką Delirium

Lauren Oliver 

Autorka genialnej trylogii Delirium oraz 7 razy dziś. Młoda pisarka, która ma wielki talent.

Ukończyła filozofię i literaturę na uniwersytecie w Chicago, potem przeprowadziła się do Nowego Jorku. Mieszka na Brooklynie, pisze wszędzie, ciągle i na wszystkim: i na notebooku, i na serwetkach. Poza tym uwielbia gotować, jest uzależniona od kawy i dodaje keczup do wszystkiego, nawet do kanapek z pomidorem. 

Ostatnio miałam okazję porozmawiać i zrobić wywiad właśnie z Lauren Oliver. Co uważam za wielki sukces. 





1.Jak opisałabyś siebie ?
Jestem zdyscyplinowana, lojalna i zabawna.

2.Co Cię inspiruję ?
Inspiruje mnie tak wiele rzeczy. Zawsze jestem zaskoczona, gdzie można znaleźć inspirację. Trochę mówię o tym w moim dziewiątym odcinku filmików "Ask Lauren Oliver" na youtube.

3.Twoje książki są wydane w wielu krajach i odniosły wielki sukces. Jak się z tym czujesz ?
Jest to trochę przytłaczające. Czuję się zaszczycona i wdzięczna wszystkim fanom na całym świecie, którzy mnie znają i czytają moje książki.

4.Jak wpadłaś na pomysł, aby napisać książkę o miłości, która jest chorobą?
Wiedziałam, że chcę napisać książkę o miłości i kiedy oglądałam nowy program o chorobach zakaźnych, wpadłam na pomysł na napisanie książki takiej, a nie innej.

5.Piszesz nową książkę ?
Zawsze piszę książki ! Moja nowa książka wychodzi w przyszłym roku o nazwie Panic, a także moja pierwsza książka dla dorosłych Rooms.

6.Jaką książkę lubisz najbardziej ?
Kiedy byłam dzieckiem moją ulubioną książką była Matylda napisana przez Roald Dahl, więc tak, to jest moja ulubiona książka.

7.Czy masz jakieś rady dla początkujących pisarzy ?
Najlepszą radą jaką kiedykolwiek dostałam to pisz codziennie i czytaj tak dużo jak to możliwe. I jeszcze więcej. Taką radę mogę przekazać innym.

8.Jakiego bohatera lubisz najbardziej. Z Twoich książek ?
To jest takie trudne ! Ale bardzo lubię PO z mojej książki Liesl & Po.

9. Czy jest coś, co chciałabyś powiedzieć swoim polskim fanom ?
Tylko ogromne podziękowania !!



I jak wam się podoba wywiad? Ja jestem bardzo zadowolona, że udało mi się porozmawiać z Lauren Oliver! Mam nadzieję, że wkrótce przeprowadzę wywiady z innymi autorami :)



9 komentarzy:

  1. Świetny wywiad! Mi książka 7 Razy dziś nie przypadła do gustu ale planuje wziąć się za serię Delirium - może bardziej mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rozmowy z Lauren Oliver! Cieszę, że już niedługo w moje ręce trafi w końcu "Delirium".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad, gratuluję! Uwielbiam "Delirium". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, że udało Ci się porozmawiać z tą autorką! Muszę sięgnąć po jej twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wywiad z Lauren :3 Gratuluję! Uwielbiam ją i z przyjemnością czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka szczęściara z Ciebie, że udało Ci się porozmawiać z tą autorką :D Bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu, jak fajnie, że udało ci się porozmawiać z tą autorką :) A wywiad bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wywiadu, świetny :) Ja czytałam jedynie Delirium autorki, jeszcze nie zabrałam sie za kolejne tomy, trochę się rozczarowałam tą książka, ale mam nadzieję, że kolejne części zmienią moje spojrzenie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award! Więcej info tu: http://alezaczytana.blogspot.com/2013/08/nominacja-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń