czwartek, 29 sierpnia 2013

Wakacyjny stosik

Hej, niestety wakacje już dobiegają końca :( Strasznie nad tym ubolewam, ale cóż zrobić. Ten rok będzie zdecydowanie inny i bardziej pracowity, ale krótszy. Jestem w trzeciej klasie liceum i w tym roku szkolnym czeka mnie matura. Dlatego zdecydowanie mniej czasu będę poświęcać blogowi i czytaniu, ale na pewno nie porzucam bloga :) Posty na pewno będą się pojawiały, jak nie recenzja to coś w zamian. 
Ale dobra, przechodzę do stosiku, bo oto w tej notce chodzi :)



Jak widzicie po prawej stronie znajduje się mój ebook, który sprawiłam sobie na początku wakacji :) Jestem z niego bardzo zadowolona, sprawuję się bardzo dobrze. Jest to świetna rzecz ! 
1."Boliwia" Martyna Wojciechowska-kupiłam w empiku na promocji 1+1
2."Argentyna" Martyna Wojciechowska-j.w. RECENZJA
3."Zapiski (pod)różne"Martyna Wojciechowska-kupiłam w Matrasie za -50%. 
4."Blondynka na językach" Beata Pawlikowska-kupiłam w biedronce za 9,90 zł 
5."Światła września" Carlos Ruiz Zafón-mega promocja, kupiłam w biedronce za 7,99 zł
6."Tylko ciebie chcę" Federico Moccia-j.w.
7."Po drugie dla kasy" Janet Evanovitch-pierwsza część bardzo mi się spodobała, więc musiałam zakupić kolejną. W Weltbild była okazja, za 10zł taniej, więc od razu wzięłam :)
8."52 powody dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody-również kupiłam 10 zł taniej w Weltbild. Przeczytana, niedługo recenzja.
9."Córka dymu i kości" Laini Taylor-kupiłam w Matrasie za -50%
10."Dotyk Gwen Frost" Jennifer Estep-zakup własny
11."Mechaniczny książę" Cassandra Clate-j.w.
12."Miasto kości" Cassandra Clare-egzemplarz z filmową okładką. Od MAG
13."Dziewczyny w podróży"-prezent od mamy
14."Wybór" Nicholas Spark-wymiana na lc
15."Żelazna córka" Julie Kagawa-j.w.
16."Siostra" Rosamund Lupton-j.w.
17."Gone. Faza trzecia. Kłamstwa" Michael Grant-j.w.
18."Ogień" Mats Standberg, Sara B.Elffren-od wydawnictwa Czarna Owca
19."[buzz]" Andreas de la Motte-j.w. brakuje pierwszej części, ale tu możecie przeczytać RECENZJĘ

Jak widzicie w najnowszym stosiku jest trochę podróżniczych książek, ale wakacje podziałały tak na mnie, abym kupiła sobie książki o tematyce podróżnej :) Dodatkowo jest kilka egzemplarzy recenzenckich oraz moje małe dziecko, a mianowicie ebook na którym również znajduje się trochę tytułów. Mam zamiar ograniczyć się w kupowaniu książek, bo mnóstwo, nieprzeczytanych książek czeka na półce, ale zobaczymy jak to wyjdzie, pewnie jak do tej pory, czyli bez skutku.
Znaleźliście coś dla siebie ?

21 komentarzy:

  1. Córkę dymu i kości, Miasto kości i Diabelskie maszyny uwielbiam, choć Mechaniczny książę jeszcze przede mną :) A za Żelazną córkę wezmę się, jeśli pierwsyz tom mi się spodoba ;) Udanej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nabytki... a czy Ebook nie jest przypadkiem po lewej stronie na zdjęciu? :D Przyjemnej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i zróżnicowany stos. Czytałam "52 powody...", bardzo fajna, lekka książka :) Mam też za sobą "Dotyk Gwen Frost". Niedługo zabieram się za 3 tom tej serii. Widzę też książkę mojego ukochanego Zafona ^^
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ciekawe wrażenia przed Tobą , miłej lektury zyczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogień *.* Czytaj szybko chce pożyczyć ;DDD

    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość pokaźny! Świetny wakacyjny stos ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie czytam Mechanicznego Księcia i jest po prostu fenomenalny! Jestem ciekawa jak spodoba Ci się Dotyk Gwen Frost. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tytuły... Osobiście uwielbiam Dary Anioła, więc zazdroszczę Tobie filmowego wydania. Pomimo, że mam całą serię, to i tak planuję zakupić w nowym, zagranicznym wydaniu, tylko nie wiem jeszcze kiedy.
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie "Ogień" jest strasznie gruby.. A stos naprawdę okazały :D Miłego czytania i czekam na recki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkradłabym Ci "52 powody dla których nienawidzę mojego ojca". "Miasto kość" przecudowna książka;) Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie przeczytałabym 52 powody ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie czytam "Ogień" ale widzę też u Ciebie wiele serii, które lubię: Piekielne Maszyny, GONE, Dary Anioła, 52 powody i Plum ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest kilka ciekawych pozycji, kilka już mam za sobą :) Miłego czytania życzę :)

    Jeśli można: czy mogłabyś mnie wesprzeć w konkursie organizowanym przez Fabrykę Słów? Więcej informacji na moim blogu. Będę bardzo wdzięczna, jeśli zostawisz swój komentarz pod postem konkursowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowitej lektury!
    Ja mam chrapkę na "tylko Ciebie chcę":)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym "Ogień" przeczytać. *.* Jestem go bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny w podróży mam w swoich zbiorach i za niedługo zabieram się za czytanie :) pozostałych książek jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrowienia dla kolejnej posiadaczki czytnika :D
    Cieszę się na widok Cassandry Clare i Mocci na tym stosie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogień *_* i kilka innych perełek! Ebook dobra rzecz :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń