niedziela, 18 sierpnia 2013

"Nie niszcz książek-używaj zakładek"

W blogosferze pojawiła się kolejna zabawa dla moli książkowych, a mianowicie pokazanie swoich zakładek. Postanowiłam, że i ja pochwalę sie Wam swoimi zakładkami, gdyż bardzo lubię patrzeć na wasze posty z tej zabawy :)


Zasady:
W zabawie Nie niszcz książek - używaj zakładek może wziąć udział każdy. Aby do nas dołączyć, opublikuj na swoim blogu post o Twoich ulubionych lub wymarzonych zakładkach, następnie zaproś do zabawy siedmiu innych blogerów. Miłej zabawy!


A więc zaczynam chwalić się:





Zakładki z nad morza, które kosztują 5 zł. Z dwóch stron widać przepiękne krajobrazy morskie, a z książki zwisają muszelki. Bardzo lubię te zakładki, ale stosuje je do książek, które mają klimat morski. Żeby pasowało  :)







Następnie są zakładki, które sama robiłam :) Na fc pokazywałam ich więcej, ale zostały już powydawane, ale w roku szkolnym, jak będę przechodzić koło sklepu z koralikami, to zrobię więcej i niektórym Wam rozdam :D
Bardzo lubię je używać, bo są takie moje.







Świetna magnesowa zakładka, którą dostałam jako dodatek urodzinowy od Alys. Jak na razie służy mi jako zakładka przy Grze o tron. 










Zakładka-lampka. Nie stosuje jej jako zakładki do książki, ale nie raz używam jej jako lampki do czytania, jak nie mam dostępnego, dobrego światła np. w samochodzie. Uważam, że każdy mol książkowy powinien mieć taką lampkę bo świetnie się przydaje w awaryjnych sytuacjach. A kosztuje niecałe 10 zł na allegro z przesyłką.







Ta zakładka ma już jakieś 10 lat. Pochodzi chyba z gazety Witch. Przypomina mi moje dzieciństwo i jak używałam jej do książek. Mam do niej wielki sentyment.










Zakładki papierowe z wydawnictw, wymian, książek i nie wiadomo jeszcze skąd. 









Tak prezentują się wszystkie moje zakładki książkowe :) Uwielbiam je zbierać, kolekcjonować i wymieniać się.












A wszystkie zakładki trzymam w pięknym pudełeczku, który stoi sobie na biblioteczce i czeka na nowe zakładki.








Tak oto wyglądają moje zakładki, które używam do książek. Jak widzicie nie niszczę książek i nie zaginam oślich rogów, tylko używam coś z mojej kolekcji :D

Nominuje do zabawy wszystkich tych, co mają ochotę pokazać swoje zakładki  A w szczególności nominuje moją przyjaciółkę Alicję (masz napisać ten post) !
Pozdrawiam !

21 komentarzy:

  1. Świetne są te zakładki! Najbardziej mi się podobają te, które zrobiłaś sama. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać nie tylko ja zatrzymałam zakładkę z Witch, tyle że ja mam kotka :D Te znad morza są śliczne, a te, co sama zrobiłaś bym chętnie wzięła i przygarnęła :D

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką lampkę, kupiłam w sklepie wszystko po 3zł, ale nie przyszło mi do głowy, że można jej używać jako zakładki xD wydaje mi się, że kartki w książce mogłyby się pomiąć. Uzywałam jej czytając w nocy pod kołdrą, żeby nikt mnie nie nakrył i nie kazał iść spać :D
    O widzę, że masz zakładki z Felix, Net i Nika :> uwielbiam tę serię. Jeśli masz jakieś książki z tej serii i chciała się wymienić, jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampki nie używam jako zakładki, ale pomyślałam, że jak robię post o zakładkach to dodam też zdjęcie lampki :D
      Książki Felix, Net i Nika nie mam, ale jak chcesz, to mogę się wymienić zakładkami :D

      Usuń
  4. Sporo ich. Te znad morza podobają mi się chyba najbardziej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła kolekcja :D Ja mam może z 5 zakładek, ale i tak używam tylko jednej :D Przydałaby mi się taka lampka :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ta akcję, nie dość, że ma świetny cel to jeszcze można się zakładkami pocieszyć. ;) Świetne są te zrobione przez Ciebie, masz talent :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam słowa poprzedniczki: twoje dzieła są najładniejsze! A lampkę mam podobną, tylko żółtą i nieco większą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wzięłaś udział w zabawie. :-) Mi też się podobają te, które sama zrobiłaś; kiedyś robiłam kolczyki i mam całą torbę różnych koralików, może też zrobię zakładkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że zrób :D Może wymienimy się swoimi dziełami ?

      Usuń
  9. Tez mam ta zakładke w kwiata, prawdopodobnie z gazety 'Witch'. Niesamowita jak długo już u mnie jest. Przetrwała tyle remontów i lezała w tylu kątach, ale najważniejsze, że jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno z Witch :D Ja swoją niedawno znalazłam, bo miałam w rzeczach z dzieciństwa, ale jest bardzo fajna :)

      Usuń
  10. Bardzo ładne zakładki ;) mam takie same pudełko, tyle że ja w swoim trzymam lakiery do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetną masz tą kolekcje zakładek! I tak jak większość, uważam że te zakładki własnej roboty są najładniejsze. :) Szkoda, że jedną zgubiłam...
    Aha! Na pewno wezmę w tym udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobimy kolejne :D Dobrze, że weźmiesz haha

      Usuń
  12. hahah też dostałam od cb zakładkę własnej roboty ;DDD
    Wiktoria .

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo ich, a wszystkie są śliczne, zwłaszcza te zrobione przez Ciebie i te znad morza ;)

    OdpowiedzUsuń