poniedziałek, 12 sierpnia 2013

68.Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy-Janet Evanovich


Tytuł: Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy
Autor: Janet Evanovich
Liczba stron: 343
Seria: Łowczyni nagród Stephanie Plum 
Tytuł oryginału: One for the money
Wydawnictwo: Fabryka słów


A więc sądzisz, że jesteś twardzielem?
A założymy się?

Stephanie Plum traci pracę w firmie handlującej bielizną. Nie ma pracy, nie ma pieniędzy. Co rozwódka może zrobić w takiej sytuacji ? Zostań Łowcą Nagród i to w firmie swojego kuzyna !

Stephanie zostaje łowcą nagród trochę z przymusu, ale co zrobić. Potrzebuje kasy. Jej pierwszym celem jest Joseph Morreli. Musi go znaleźć, zawieść na policję, a dostanie 10 tys. Super ! Ale sprawa nie wygląda tak słodko. Morreli jest byłym policjantem, który zabił człowieka, a teraz ukrywa się gdzieś w mieście. Stephanie Plum ma tydzień, aby go odnaleźć. Pieniądze tak kuszą, ale czy Stephanie tylko po to goni Josepha Morreliego ? Oczywiście, że nie ! Morreli nie jest przypadkową osobą w życiu Plum. To z nim przespała się po raz pierwszy na podłodze w cukierni. To on wykorzystuje kobiety, a potem do nich nie oddzwania. Jak poradzi sobie Stephanie Plum jako Łowca Nagród ? Czy wymierzy własną sprawiedliwość i zgarnie pieniądze ?

O serii Stephani Plum jest głośno. Niedawno swoją premierę w Polsce miała ósma część serii, ale to nie koniec. Czekamy jeszcze na dwanaście części :D Ale czemu jest tak głośno o tej książce ? Co ta seria ma w sobie ?Przede wszystkim pełno humoru ! Dawno nie bawiłam się tak dobrze z książką jak z tą. Nie spodziewałam się, że Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy zrobi aż tak dobre wrażenie na mnie. Przyznam, że spodziewałam się czegoś innego, ale dużych oczekiwań  nie miałam, a tu proszę! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Już nie mogę się doczekać jak zapoznam się z drugą częścią serii o przygodach Stephani.
"Rozumiem, że się boisz. Ja też się boję. Ale my jesteśmy ci dobrzy, a ci dobrzy zawsze wygrywają."

Mimo, że bohaterka nie jest moją rówieśniczką, ma te trzydzieści lat, to bardzo się z nią zżyłam. Jest ona sympatyczną i przezabawną osobą, która ciągle wpada w kłopoty. W losy bohaterki mocno się wciągnęłam, z nią przeżywałam jej tarapaty i przygody. Bliżej również można poznać Josepha Morreliego. Buntownicza natura i czarny charakter. Jest on rewelacyjny i od teraz jest moją nową, w starszym wydaniu miłością książkową. Bohaterowie są tak wykreowani, że nie sposób ich nie lubić. Jeśli poznacie Stephanie Plum to już o niej nie zapomnicie !

Janet Evanowich ma niesamowity styl. Pisze ona tak lekko, że książkę czyta się w niesamowitym tempie. Zabawne dialogi powodują, że nie raz wybuchłam śmiechem. Nie jest to jakaś tam głupia powieść tylko książka na poziomie. Lekka, przezabawna i relaksująca z wątkiem kryminału. Ze Stephanie Plum nie sposób się nudzić, a dopiero za mną pierwsza część, więc nie mogę się doczekać co będzie dalej !


"Miałam alarm, miałam gaz paraliżujący, miałam jogurt. Czego mogłam chcieć więcej?"

Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy jest dobrym wstępem do serii o przygodach Stephani Plum. Oczywiście gorąco polecam do zapoznaniem się z książką, bo warto. Sama nie wiem, czemu nie zrobiłam tego wcześniej, ale na szczęście naprawiłam już swój błąd. Teraz przyszła kolej na Po drugie dla kasy. Ciekawe co tam przytrafi się naszej Śliweczce :) 

Ocena: 7/10




Seria o Stephanie Plum
  1. Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy
  2. Po drugie dla kasy
  3. Po trzecie dla zasady
  4. Zaliczyć czwórkę 
  5. Przybić piątke
  6. Po szóste nie odpuszczaj
  7. Szczęśliwa siódemka
  8. Ósemka wygrywa
  9. To the Nines
  10. Ten Big Ones
  11. Eleven on Top
  12. Twelve Sharp
  13. Lean Mean Thirteen
  14. Fearless Fourteen
  15. Finger Lickin' Fifteen
  16. Sizzling Sixteen
  17. Smokin' Seventeen
  18. Explosive Eighteen

14 komentarzy:

  1. Ostatnio zakupiłam sobie oraz koleżance na prezent tą książkę. Mam nadzieję, że i nam się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zapoznać się z tą seria, ale ilość tomów jest powalająca;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dużo nasłuchałam się na temat tej serii, żeby jej nie przeczytać.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeraża mnie ilość tomów tej serii, więc raczej nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przeczytam tę serię, już od jakiegoś czasu się za to zabieram i jakoś mi nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza część była nawet ciekawa :) Sporo się śmiałam - cieszę się, że zakupiłam ją razem z Gamour

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się w końcu za tę serię zabrać, brzmi przezabawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś przeze mnie nominowana do Versatile Blog - szczegóły u mnie ;)

      Usuń
  8. Fajna książka, przy której można się odprężyć i pośmiać, a przecież "śmiech to zdrowie" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co wiem, to ta ksiażka była kiedys dostepna z jakąś gazetą, teraz żałuje, że nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ja właśnie kupiłam ją z Glamour pod koniec czerwca za 10,99 zł, więc warto było :)

      Usuń
  10. Poznałabym się bliżej z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam ten tom i również mi się podobał. :) Pora zabrać się za kolejne części tego cyklu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne tytuły ma ta seria. Szkoda, że nie wyczaiłam w Glamour w czerwcu...

    PS. Zostałaś nominowana u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń