środa, 24 lipca 2013

Zapowiedzi wakacyjne

Hej!
W wakacje jest wiele ciekawych premier książkowych. Jedne już miały swoją premierę, a drugie jeszcze czekają, dlatego pokażę Wam najbardziej interesujące książki według mnie :)



Tytuł: Ogień
Wydawnictwo: Czarna owca
Premiera: 14 sierpnia

Kontynuacja Kręgu


Wybrańcy rozpoczynają drugi rok nauki w gimnazjum. Wakacje upłynęły im na pełnym napięcia oczekiwaniu na kolejny ruch demonów. Lecz teraz ku ich zdziwieniu zagrożenie nadchodzi z najmniej spodziewanej strony. Stopniowo staje się oczywiste, że w Engelfors dzieje się coś bardzo złego. Przeszłość splata się z teraźniejszością. Żywi spotykają umarłych. Krąg Wybrańców coraz bardziej się zacieśnia…




Jennifer Estep - Tajemnice Gwen Frost. Akademia Mitu III / Jennifer Estep - Dark Frost A Mythos Academy NovelTytuł: Tajemnice Gwen Frost
Wydawnictwo: Dreams
Premiera: 27 lipiec

Kontynuacja Dotuku Gwen Frost i Pocałunku Gwen Frost

W Akademii Mitu wszyscy znają mnie jako Gwen Frost, Cygankę, która dzięki psychometrii jest w wstanie znaleźć zgubę i która chodzi z Loganem Quinnem, najbardziej atrakcyjnym chłopakiem w szkole. Gorąco pragną mnie zabić żniwiarze chaosu. Żniwiarze to wcielone zło. Zamordowali moją mamę. Dlaczego uwzięli się jeszcze na mnie? Okazuje się, że mama przed śmiercią schowała sztylet z Helheimu, artefakt obdarzony wielką mocą, a oni daliby wszystko, żeby go zdobyć. Wydaje im się, że znam miejsce jego ukrycia – tymczasem to nieprawda i moja magia nie przydaje się do poszukiwań. Wiem jedno: żniwiarze mi nie darują. Czeka mnie walka o życie.



Kady Cross - Dziewczyna w stalowym gorsecie / Kady Cross - The Girl in the Steel Corset

Tytuł: Dziewczyna w stalowym gorcecie
Wydawnictwo: Fabryka słów
Premiera: 30 sierpnia


Skrzyżowanie epoki wiktoriańskiej z X-Menami Blaski i cienie wiktoriańskiej Anglii Szesnastoletnia Finley Jayne nie ma nikogo i niczego za wyjątkiem pewnej rzeczy, która znajduje się w jej wnętrzu. Ciemna strona bohaterki sprawia, że jest ona zdolna zabić. W dodatku bardzo mocnym ciosem. Tylko jeden człowiek widzi magiczną aurę otaczającą dziewczynę. Powieść osadzona w XIX wiecznej Anglii, która przenosi czytelnika w świat pełen przygód.






Tytuł: Kroniki Ellie 3. Przyciągając burze
Wydawnictwo: Znak
Premiera: 26 sierpnia

„Przyciągając burze” to finałowa odsłona losów bohaterów bestsellerowej serii Jutro. Ellie i jej przyjaciół czeka ostateczna rozgrywka, w której stawka jest wyższa niż kiedykolwiek wcześniej. Czy ich przyjaźń przetrwa największą próbę? Czy Ellie najważniejszą bitwę będzie musiała stoczyć sama?





ostatnia-spowiedz
Tytuł: Ostatnia spowiedź. Tom II
Wydawnictwo: Novae res
Premiera: 20 sierpnia

Świat Ally Hanningan wali się w posadach, gdy miłość jej życia – rockman Bradin Rothfeld zostaje postrzelony i pada na scenę. Ally jest uczestniczką tamtych zdarzeń. Bezsilność i wspomnienia tamtych chwil na zawsze pozostaną jej najgorszym koszmarem.Bradin jest w ciężkim stanie.Co więcej, może pożegnać się ze światem sądząc, że dwie najbliższe mu osoby zrobiły mu świństwo. Tylko czy Ally i Tom rzeczywiście są niewinni?Rozpoczyna się walka o życie rannego Bradina, a jego bliscy, odliczając feralne godziny, będą musieli zmierzyć się z grzechami, które być może nigdy nie zostaną odpuszczone.Tom poprzysięga sobie, że już nie zbliży się do Ally.Tylko czy facet, który dotychczas żył bez zasad dotrzyma obietnicy?

Tytuł: Przez bezmiar nocy
Wydawnictwo: Otwarte
Premiera: 26 sierpnia


Po miesiącach rozłąki Aria i Perry znów są razem, lecz ich wspólna przyszłość jest niepewna. Perry, nowy Wódz Krwi plemienia Fal, musi walczyć o zaufanie swoich ludzi. Aria zaś prowadzi sekretną misję. Do tego gwałtowność burz eterowych się nasila, a niekończący się półmrok spowija ziemię. Aria i Perry mają coraz mniej czasu, by odnaleźć Wielki Błękit. Czy zdążą, zanim bezlitosny żywioł zniszczy ich świat i marzenia o wspólnej przyszłości?






Czekacie na jakąś książkę z niecierpliwością ? Ja najbardziej oczekuję Ognia,Ostatniej spowiedzi Tomu II i Przez bezmiar nocy. Jestem ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterów :)
Pozdrawiam!


13 komentarzy:

  1. Rozpaczliwie czekam na "Ogień" i "Ostatnią spowiedź" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez bezmiar nocy mam i czytam po angielsku właśnie :D Czekam zdecydowanie na Gwen Frost i na Dziewczynę w stalowym gorsecie, ale także na kolejny tom Ostatniej spowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczynę w stalowym gorsecie chętnie bym przeczytała. Poza tym mam ostatnią spowiedź na półce i jeśli okaże się ciekawa, to sięgnę po kontynuację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na "Dziewczynę w stalowym gorsecie" - nie wiem, czy od razu ją zdobędę, ale naprawdę chętnie przeczytam ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dziewczyna w stalowym gorsecie" mnie najbardziej zainteresowała, więc czekam na jej premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zapowiedzi się szykują :) Jak na razie czekam na Ostatnią Spowiedź, ale coś może się jeszcze zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Jutrem to ja raczej zakończe przygodę na 7 części i nie będę nic więcej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wiekszość z nich to kontynuacje, jak na razie czekam jedynie na Ogień, bo reszty pierwszych części nie czytałam, mam zamiar jednak to zmienic. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej czekam na "Przez bezmiar nocy" i "ogień" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała przeczytać całą serię "Jutro". No i "Dziewczyna w stalowym gorsecie" zapowiada się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie nie chce pakować się w nowe serie, bo nie skończyłam jeszcze starych, ale książki zapowiadają się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. na "dziewczynę w stalowym gorsecie" czekam z ogromną niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 'Dziewczyna w stalowym gorsecie' to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń