niedziela, 7 lipca 2013

Zaczytaj się

 Jest to akcja, w której co miesiąc będą pojawiały się tematy do rozmowy. Tematy będą dotyczyły książek i są one skierowane do moli książkowych. Myślę i mam nadzieję, że cały pomysł może być dość ciekawy, gdyż jak i ja, jak i inni czytelnicy z wielką chęcią chcieliby poznać bliżej każdego blogera i jego gusta czytelnicze.

Temat na ten miesiąc: Narracja

Narracja w książce odgrywa bardzo ważną rolę. Może występować pierwszo lub trzecioosobowa. Jak dla mnie, to nie ważne czy książka będzie napisana w narracji pierwszoosobowej, gdzie mogę poznać myśli i czuć to, co czuje bohater, czy w narracji trzecioosobowej, gdzie czytamy książkę jakby "z góry". Dla mnie najważniejsze jest, jak ta książka jest napisana i czy przyjemnie się ją czyta. Bo cóż nam z tego, gdy pomysł jest fajny i ciekawy, a książka jest tak beznadziejna, że nie możemy się w nią w czuć. Ja nie mam swojej ulubionej narracji (jakkolwiek to brzmi), ważne jest, aby książka była fajnie napisana i przyjemnie się ją czytało. A wy jakie macie zdanie na ten temat?




Już jutro kolejna recenzja, tym razem książki "Feed. Przegląd końca świata". Zapraszam do zaglądania :)

4 komentarze:

  1. W sumie ciężko mi się zdecydować, którą narrację bardziej lubię oO

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się jednak zazwyczaj lepiej czyta książki z narracją pierwszoosobową, lepiej się wtedy wczuwam, aczkolwiek to nie skreśla niektórych książek z narracją trzecioosobową z mojej listy ulubionych.

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem wybrać ulubionej narracji. Każda ma jakieś zalety i wady. Zazwyczaj nie robi mi różnicy czy to pierwszo, czy trzecioosobowa narracja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi właściwie jest to wszystko jedno ;)

    OdpowiedzUsuń