sobota, 20 lipca 2013

Wygraj książkę na wakacje ! [nieaktualny]

Hej,
jeśli śledzicie mój fanpage, to dobrze wiecie, że od jakiegoś czasu chciałam zorganizować konkurs/losowanie. Zbierałam się, szukałam jakieś fajnej, lekkiej powieści na wakacje i tak oto znalazłam książkę Absolwentka-Emily Cassel, którą można wygrać u mnie na blogu :)





Ryden Malby zawsze miała plan.Krok pierwszy: matura, krok drugi: studia, krok trzeci: dyplom...Teraz jest absolwentką college'u i czas na krok czwarty: pracę w prestiżowym wydawnictwie w Los Angeles.
Wszystko idzie zgodnie z planem - do chwili, kiedy rywalka kradnie jej wymarzoną posadę. Ryden nie pozostaje nic innego, jak wrócić na łono swojej ekscentrycznej rodziny.
Z rosnącą stertą odmownych listów na podanie o pracę, czuje, że stoi w miejscu. Jeśli nie chce do końca życia być absolwentką, musi obmyślić nowy plan...


Regulamin:
1.Aby wygrać książkę, należy wyrazić chęć w komentarzu, nie ma żadnego zadania konkursowego
2.Należy umieścić banner na swoim blogu
3.Prosiłabym o dodanie mojego bloga do obserwatorów oraz polubienie fanpage (podlinkowane) i podać nazwę pod jaką lubicie/obserwujecie
4.Należy podać meila 
5.Organizatorem konkursu jestem ja Blair z bloga www.ksiazki-blair.blogspot.com. Książka również została ufundowana przeze mnie.
6.Konkurs trwa od 20.07 (sobota) do 04.08 (niedziela).
7.Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski
8.Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu
9.Wszelkie pytania proszę kierować na meila: blairowax3@hotmail.com

Zapraszam i Powodzenia !

(nieaktualny) 

5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    obserwuję jako: Cara Rahl
    e-mail: karolinka_98@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Jestem obserwatorem i lubię na FB jako Patrycja Waniek.
    patusia.dorota@o2.pl
    banerek: http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Patka a fb jako Pipi Lotta
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com
    baner w zakładce "konkursy"

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam sie!
    Obserwuje jako: Alice
    e-mail: cukiereczek13xd@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: ma ra
    mara180893@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń