poniedziałek, 1 lipca 2013

Stosik 3/2013

Hej :) 
Z nowym miesiącem chciałabym Wam pokazać mój najnowszy stosik, jaki uzbierał się w ciągu dwóch ostatnich miesięcy :)
Mam nadzieję, że szybko się z nimi uporam :D Ale przechodzę do sedna.



1. "Gra o tron" George R.R. Martin-moja najnowsza perełka :D Jestem w trakcie czytania, cudo. Prezent osiemnastkowy od brata :*
2."Atlanci. Kakrachan" Olis Nari Lan-od wydawnictwa Azyl. Recenzja
3."Persy Jackson. Złodziej Pioruna" Rick Riordan-jestem ciekawa jak spodoba mi się pierwsza część serii o Bogach Olimpijskich. Kupione na allegro
4."Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy" Janet Evanovich-kupione razem z gazetą Glamour za jedyne 10,99 zł :)
5."Look" Sophia Bennett-z wymiany 
6."Królestwo łabędzi" Zoe Marriott-wygrane w konkursie u Tetiisheri :) 
7."Klątwa tygrysa. Przeznaczenie" Colleen Houck-kocham ! Przeczytana, recenzja napisana i czeka na opublikowanie. Możecie już niedługo wyczekiwać :D
8."Wybrani" C.J. Daugherty-zakupione na lc
9."Jutro 2" John Marsden-zakupione na fincie
10. "Coco Chanel. Życie Intymne" Lisa Chaney-zakupione w znaku za jedyne 9,99 zł. Jestem bardzo ciekawa tej książki :)
11. "Oksa Pollock" Ostatnia nadzieja" Plichota & Wolf-egzemplarz recenzencki od Czarnej Owcy Recenzja
12."Feed" Mira Grant-czytam, od wydawnictwa SQN
13."Barca. Za kulisami najlepszej drużyny świata" Graham Hunter-j.w.
14."Iker Casillas. Skromność mistrza" Enrique Ortego-j.w.

Tak właśnie prezentuje się mój najnowszy stosik :) Widać mieszankę różnych gatunków.
Znaleźliście coś dla siebie ?

Już niedługo kolejne recenzję i nie tylko :)
Pozdrawiam !



21 komentarzy:

  1. "Coco Chanel. Życie Intymne" za niecałe 10 zł? Gdzie Ty znajdujesz takie okazje? ;-)
    Ale i tak bezapelacyjną gwiazdą tego stosiku jest Gra o tron!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chciałam uzyskać haha :) Coco ponad miesiąc temu była przeceniona w Znaku, teraz podobno też jest w promocji, ale chyba trzeba zrobić zakupy za 69zł :(

      Usuń
  2. Świetny! Gra o tron robi wrażenie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Same super tytuły! Zazdroszczę "Gry o tron".
    Życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gra o tron! Aaaaa też chcę *_* I Feed!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę cudo - "Percy'ego Jacksona". Arcydzieło. A tak poza tym nie widzę pozycji, której bym nie chciała przeczytać. Zazdroszczę!!

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "jutro" wszystkie części, teraz zamówiłam 2. część Kronik Ellie. Uwielbiam tę serię! :) chciałabym miec pierwsze 4 na własnosc, bo resztę mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blair, czy masz ochotę na wymianę? :) nie wiem czy zainteresują Cię moje pozycje, ale ja wylukałam u Ciebie 3. cz. Pamiętników Wampirów i jestem zainteresowana. Proszę napisz na t.awanturnica@gmail.com :)

      Usuń
  7. Wow, jaki stos! Ooo Casillas! <3 Fantastyczna pozycja, świetnie się czyta ;)
    Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik. Z chęcią przeczytałabym Wybranych. Życzę miłego czytania ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba tylko na "Królestwo łabędzi" bym się połasiła bo też u mnie czeka na półce.

    Życzę udanych wrażeń z lektur!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Gry o tron" :-) I jestem ciekawa Twoich wrażeń po "Złodzieju Pioruna". Osobiście uwielbiam cały cykl o Percy'm :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy 'Feed' strasznie się męczyłam, ale tobie moze sie spodobac, poniewaz czytalam takze wiele pozytywnych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę "Gry o tron"! A "Wybranych" posiadam, co mnie cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik. Najbardziej zazdroszczę "Gry o tron" :D Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały stos :D Z chęcią podkradłabym "Grę o tron" :3

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja będę czekać na twoje wrażenia po lekturze "Gry o tron". Mam nadzieję, że dołączysz do fanów Catelyn (wydaje mi się, że wciąż jest nas za mało)! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gra o tron <3 też będę sobie musiała sprawić to wydanie w twardej oprawie, które masz, bo to moje w miękkiej pewnie mi się posypie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę Martina i Riordana! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń