piątek, 12 lipca 2013

High Five!-Moje plany czytelnicze na wakacje

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Dołączyć do akcji można TUTAJ 




Hej, mimo że wakacje trwają już dwa tygodnie, to dzięki akcji High Five pokażę Wam pięć książek, z jakimi mam zamiar zapoznać się w te wakacje :)


1.Intruz-Stephanie Meyer

Podczas szału na Zmierzch miałam zamiar przeczytać tę książkę. Potem mi się odwidziało, ale gdy do kin wszedł film, obejrzałam go i pokochałam. Film zadecydował, że musiałam jak najszybciej zdobyć książkę :) A teraz, na szczęście książka spokojnie sobie czeka, aż po nią sięgnę.








2.Gone-Michael Grant

Z serią Gone już jakiś czas temu miałam zamiar się zapoznać. Niedawno dwie pierwsze części zdobyłam, a teraz jak najszybciej muszę je przeczytać. Tym bardziej, że wszyscy tak polecają, a teraz promują przy premierze ostatniej części :D





3.Żelazny dwór-Julie Kagawa

Z tą serią miałam już zamiar zapoznać się rok temu, ale jakoś tak wyszło, że odkładałam zakup, potem gdy zakupiłam pierwszą część, to odkładałam czytanie. Ale teraz gdy mam już dwie pierwsze części, będę musiała jak najszybciej przeczytać serię Żelazny Dwór.





4.Nicolas Sparks


Nicolas Sparks jest jednym z moich ulubionych autorów. Ostatnio trochę mi się jego książek nazbierało, więc chcę w okresie wakacji zapoznać się z kilkoma pozycjami, jakich jeszcze nie czytałam.




5.Seria Pretty Little Liars-Sara Shepard

Kiedyś czytałam Pretty Little Liars, ale za bardzo przypominał mi serial i darowałam sobie. Jednak teraz, gdy jest już tyle części i widzę, że książka jednak różni się od serialu, zdecydowałam, że muszę jak najszybciej mieć te książki. Na szczęście trzy pierwsze części posiadam już na swoim czytniku i już niedługo się z nimi zapoznam :)


A wy macie jakieś specjalne plany czytelnicze na wakacje ? Ja mam zamiar spełnić swoje, ale jak to wyjdzie, zobaczymy :)
Pozdrawiam !

15 komentarzy:

  1. Ambitne plany :D Zwłaszcza, że od razu chcesz czytać całe serie. Ja też muszę zrobić podobny ranking ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie od razu serie, ale przynajmniej chcę zacząć :D

      Usuń
  2. Życzę pomyślnej realizacji :) Nie lubię robić planów, uwielbiam spontanicznie sięgać po książki na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe plany na wakacje :) Zwłaszcza Intruz i Żelazny Dwór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Intruza i GONE całe czytałam i polecam wszystko :) A Kagawy pierwszy tom mam na półce, czeka na swą kolej. Do PLL nie podchodzę, a Sparksa może kiedyś tknę, żeby zobaczyć, czemu taki popularny i lubiany autor jest... Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wybór serii: Intruz i Gone szczególnie, a i "Żelazny dwór" ma swój niewątpliwy urok ;)
    U mnie na wakacje lista dość spora ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż... Moje czytelnicze plany nie zmieściłyby się w liczbie "five" ;D
    "Gone" też mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie polecam Ci serię Gone i Żelazny Dwór, obie są bardzo oryginalne i mnie bardzo zaciekawiły i wciągnęły. Jedyne, co żałuję przy Żelaznym Dworze to to, że wydawnictwo może nie wydać dwóch kolejnych części.
    PLL przeczytałam na razie dwie części, ale wspominam bardzo miło.
    Życzę Ci by plany Ci się powiodły.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam w planach GONE, Nicholasa Sparksa i serię "Jutro".

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Nicholasa też mam ogromną ochotę przeczytać :) Tyle, że w bibliotece nigdy go nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  10. "Intruza" sama mam ochotę przeczytać, "GONE" jest rewelacyjne, a "Żelazny dwór" przyjemny w odbiorze z ładnie wykreowanym światem. Do PLL raczej mnie nie ciągnie, chociaż kiedyś strasznie chciałam to przeczytać - przeszło mi. Co do Sparksa to ostatnio czytałam jakieś pierwsze 100 stron "Ostatniej piosenki", ale stwierdziłam, że to nie dla mnie ;) Moje wakacyjne plany skupiają się wokół bibliografii do olimpiady języka polskiego, na szczęście wybrałam temat o fantastyce, więc lektury do niego zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już czytałam intruza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie musisz przeczytać INTRUZA! Uwielbiam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja poczekam na wrażenia po lekturze "Intruza". Obejrzałam niedawno film i muszę przyznać, że był nawet interesujący (chociaż zakończenie mnie rozczarowało).

    OdpowiedzUsuń
  14. Z „Intruzem” zapoznałam się w te wakacje i muszę z przykrością stwierdzić, że jest to jedna z najgorszych książek jakie czytałam, ale może Tobie się spodoba ;) Zazdroszczę Ci dwóch części GONE, czytałam pięć, nie mam niestety ich na swojej półce, a są rewelacyjne. Nie mogę się doczekać kiedy uda mi się dorwać ostatnią. PLL również mam w planach. Życzę powodzenia w czytaniu!! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń