poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wymienię lub sprzedam kilka książek

Hej,

brakuje mi już trochę miejsca na półkach, więc postanowiłam trochę książek sprzedać, wymienić, po prostu się pozbyć i zrobić miejsce na nowe :) Jestem chętna na wymianę, mogę wystawić na allegro, fincie.  Może jakaś książka Was zainteresuje, to napiszcie do mnie meila: blairowax3@hotmail.com a na pewno się dogadamy :D





1.Liceum Avalon-Meg Cabot: stan bdb
2.Piosenki dla Pauli-Blue Jeans: stan bdb
3.Pamiętniki Wampirów Księga 3-L.J.Smith: nowa
4.Skrzydła Laurel-Aprilynne Pike-nowa
5.Magia Avalonu-Aprilynne Pike-stan bdb
6.Nieśmiertelni-Gillan Shields-nowa
7.8.Sekrety mojego życia w Hollywood-Jen Galonita: nowe
9. Absolwentka-Emily Cassel: nowa







10.Na zawsze-Karen Kingsbury: stan bdb=
11.Ja-Yann Martel: stan bdb
12.W pogoni za rozumem-Helen Fielding: Nowa
13.Kwestia wyboru-Nora Roberts: stan db=
14.Biała Masajka-Corinne Hofmann: Nowy
15. Koniec lata-Danielle Steel: stan db
16.Rytm serca-Danielle Steel: stan db
17.Morderczy reportaż-J.A. Jance: Nowy
18.Lucky 1-Jackie Collins: stan bdb
19.Spalona żywcem-Souad: nowa
20. Bądź zdrowa, Lizbono-Ana Veloso: stan bdb ++
21.Szeherezada-Anthony O'Neil: Nowy
22.Dom mody-Judith Krantz: stan db
23.Sekrety-Danielle Steel: stan db




Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie, a ja się pozbędę książek :) 
Mogę wysłać więcej zdjęć na meila oraz cenę.
Listę książek będę na bieżąco aktualizowała w zakładce Wymiana/Sprzedaż

Pozdrawiam!

1 komentarz: