poniedziałek, 24 czerwca 2013

Czas na Coffee or tea

Za oknem zrobiło się piękne. Słońce świeci, temperatura z dna na dzień jest coraz wyższa, ale to nie przeszkadza w wypiciu pysznej herbaty lub smacznej kawy. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejne oferty sklepu Skworcu, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie :) Musicie tam koniecznie zajrzeć i poznać te poszności :)



Produkt: Hawajska noc
Postać: Kawa ziarnista 

Waga: 100g
Sposób przyrządzania: zalać wrzątkiem. Można dodać mleka

Składniki: kawa Arabica Columbia Excelso, aromat rumu, ananasa i pomarańczy

Kawa ziarnista HAWAJSKA NOC to ziarna Arabiki połączone kompozycją aromatów rumu, ananasa i pomarańczy. Smak i zapach tej mieszanki przenosi na egzotyczne Hawaje. Pozwala poczuć magię tego archipelagu a w uszach brzmi melodia Hula :)

Gdy zaparzyłam tą kawę oczekiwałam czegoś egzotycznego. I ta kawa nie zawiodła mnie ! W smaku i zapachu wyczuwalna jest przede wszystkim pomarańcza. Łagodny i słodkawy smak, dodatkowo pomarańcza, co więcej nam trzeba aby poczuć egotyczne klimaty.

Ocena: 5/6

***

Produkt: kawa Rafaello
Postać: Kawa ziarnista
Waga: 100g
Sposób przyrządzania: zmielić, zalać wrzątkiem. Można dodać mleka

Składniki: kawa Arabica Columbia Excelso, aromat kokosowy.

Do tej kawy miałam wielkie oczekiwania. Chciałam pysznej i słodkawej kawy, która będzie mi przypominała Rafaello. Nie do końca tak jest. Kawa jest bardzo dobra, delikatna i słodka, ale nic poza tym. Nie wyczuwam kokosów, ani niczego co by przypominało w minimalnym stopniu Rafaello. 

Ocena: 5/6

***
Produkt: Kawa tiramisu
Postać: Kawa rozpuszczalna 

Waga: 100g
Sposób przyrządzania: zalać wrzątkiem. Można dodać mleka

Składniki: kawa rozpuszczalna, aromat tiramisu


Ciasto tiramisu jest jednym z moich ulubionych smakołyków, dlatego gdy zobaczyłam tę kawę to nie zawahałam się i wzięłam. Niestety kawa w żadnym stopniu nie przypomina mi mojego ulubionego ciasta. Kawa jest bardzo słodka, wyczuwam trochę bezy i nic poza tym. 

Ocena: 3/6
***

Produkt: Płatki śniegu
Postać: Mieszanka białej i zielonej herbaty
Waga: 50g
Sposób przyrządzania: zalać wodą o tem. 96°C, parzyć 3-5min

Składniki: Harbata białe Shou Mei, Pai Mu Tan, Snow Bud, zielona China Bancha, płatki orzecha kokosowego, skórki pomarańczy, kwiaty rumianku, goździki, kawałki cynamonu, aromat naturalny

Gdy brałam tą kawę trochę się obawiałam. Mieszania zielonej i białej herbaty to dobry pomysł. Co z tego wyszło. Jak dla mnie to jedna z najlepszych herbat jakie piłam. Pyszna herbata, gdzie delikatnie wyczuwalna jest pomarańcza, mi nie trzeba nic więcej. Jak dla mnie, rewelacja !

Ocena: 6/6
*** 
I jak ? Znaleźliście coś dla siebie ? Piliście już jakieś napoje ze sklepu Skworcu ? Polecacie coś ?

Wszystkie kawy i herbaty dostałam ze sklepu SMAK.COM
Za co bardzo serdecznie dziękuje

***
Już niedługo na blogu pojawią się kolejne recenzję :) Kolejna część Zaczytaj się i Filmowe emocje, oraz Stosik !
Jeszcze tylko parę dni i wakacje :) Leniuchujecie już, czy jeszcze coś poprawiacie ?
Ja akurat przez te cztery dni mam próbne matury, grrr
Pozdrawiam !

10 komentarzy:

  1. Kaw nie pijam, ale po herbatkę może sięgnę. ;) Wypatruję więc na recenzji i stosika, już się nie mogę doczekać ;)
    Co do popraw już nic nie poprawiam, teraz nawet leniuchuję od szkoły, czekam jedynie na zakończenie ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam :D
    Ja już odpoczywam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kawę i - kawa Rafaello - mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza kawa mnie kusi :D I herbata *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kawę!:) a kawa+książka to najlepsze połączenie:)

    ksiazkowamaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiramisu bym spróbowała, choć z zasady piją rozpuszczalną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz już osiemnaście, więc mogę ci powiedzieć, że najlepsza kawa rafaello wychodzi z likierem kokosowym i mleczkiem zagęszczonym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ok :) Będę musiała spróbować :D

      Usuń
  8. Wszystko wygląda smakowicie :D
    Co do wakacji, to ja już od tygodnia leniuchuję. Teraz tylko pojadę w piątek odebrać świadectwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawa Rafaello wygląda wyśmienicie.:)

    OdpowiedzUsuń