sobota, 4 maja 2013

Zaczytaj się-część druga

 Jest to akcja, w której co miesiąc będą pojawiały się tematy do rozmowy. Tematy będą dotyczyły książek i są one skierowane do moli książkowych. Myślę i mam nadzieję, że cały pomysł może być dość ciekawy, gdyż jak i ja, jak i inni czytelnicy z wielką chęcią chcieliby poznać bliżej każdego blogera i jego gusta czytelnicze.

Temat na ten miesiąc: Tematyka 

Osobiście lubię, gdzie dużo się dzieje. Gdzie są zagadki, wyzwania, miłość i przygoda. Dla mnie tematyką w książce może być wszystko: podróże w czasie, kryminał, wizje przyszłości, wilkołaki czy wampiry, ale jednak najważniejsze jest to, żeby coś się działo, a nie żeby była nudna powieść z nijaką akcją. Jednak najbardziej lubię tematykę fantastyczną, gdzie mogę się poczuć "nie z tego świata". Nieważne czy książka będzie o wilkołakach, wampirach, elfach, podróżach w czasie, wizji przyszłości czy innych tego typu rzeczach, ważne żeby była napisana interesująco i żebym długo o danej książce pamiętała.

A wy o czym lubicie czytać?

Cieszę się, że ten cykl został przez was miło przyjęty :) Mam nadzieję, że będziecie dalej z chęcią czytać takie o to posty, a pod koniec roku dodam podsumowanie tego cyklu.

Jak wam majówka minęła? Mi bardzo dobrze, odpoczęłam jak nigdy i muszę przyznać, że nawet od książek odpoczęłam, ale takie przerwy są potrzebne, a teraz powrócę do czytania z podwójną energią :) 
Pozdrawiam !

6 komentarzy:

  1. Ja mam podobnie jak Ty. Musi coś się dziać, żeby nie było tak nudno jak w "Ostatniej spowiedzi" haha :D Wybacz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda zagłosowałam, jednak ciężko jest mi się jednoznacznie określić co do tego co najbardziej lubię. Chyba za mało poznałam z każdego gatunku, żeby móc się wypowiedzieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie każda tematyka jest dobra i żeby stworzyć genialną książke trzeba ją wykorzytsać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię wszystko, co budzi grozę, niesmak i oburzenie :D Dlatego oddałem głos na coś strasznego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki fantastyczne. Łączą one z reguły przygodę, magię i pewne uniwersalne wartości. Lubię seria książkowe - za ich wielowątkowość i barwne postacie. Chociaż jak widzę jakieś "Zmierzchy" i tym podobne twory...
    Zresztą, myślę, ze w każdej tematyce znajdą się i "perełki" i książki, które ledwo da się doczytać do końca.
    Nie przepadam za to za paranormal romance. Oprócz "Serii o wilkołakach z Mercy Falls", bo ta akurat bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń