środa, 1 maja 2013

Stosik (na początek majówki)

Hej,
dziś chciałabym Wam pochwalić się swoimi nowymi zdobyczami :D Dawno stosika nie dodawałam, jakieś dwa miesiące temu, więc trochę przez ten czas książek się nazbierało :) Tyle wspaniałości, a ja nie wiem, co czytać na długi weekend majowy, który dzisiaj się rozpoczyna. A ja dodatkowo prawie cały przyszły tydzień mam wolny, bo matury i jeszcze więcej czasu na czytanie mam :D Ale przechodzę do stosu.


Po lewej:
1."Ukojenie" Maggie Stevfater-zaczęłam czytać, ale strasznie mnie męczy :( Z finty
2."Dziewięć żyć Chloe King" Liz Braswell-przeczytanie, już niedługo recenzja :D z finty
3."Przez burze ognia" Veronica Rossi-cudo ! Z finty RECENZJA 
4."Strażnicy Historii. Nadciąga burza" Damian Dibben-j.w.
4."Piosenki dla Pauli"Blue Jeans-totalna porażka, z finty
5."Gone 1,2" Michael Grant-wymiana na lc
6."Intruz" Stephenie Meyer-mój najnowszy nabytek. Muszę szybko się z nią zapoznać :) Z wymiany na lc
7."Księga wiedzy czarodziejskiej"-j.w.

Po prawej:
8."Quidditch przez wieki" J.K.Rowling-dodatkowa książeczka dla fanów Harrego Pottera, zakupiona na allegro, RECENZJA
9."Mechaniczny anioł" Cassandra Clare-allegro
10."Magiczna gondola" Eva Volen-j.w. RECENZJA
11."Spętani przez bogów" Josephine Angelini-zakupione za 9,99zł, nie mogłam nie kupić :)
12."Requiem" Lauren Oliver-promocja w emiku, kup Requiem, a jedną z czterech książek dostaniesz za darmo. Jak można nie skorzystać z takiej okazji ? :D
13."Dotyk Julii" Tehereh Mafi-j.w.
14."Zbuntowany anioł" Libba Bray-z antykwariatu

I jak Wam podoba się mój stosik ? Znaleźliście coś dla siebie ?
Już niedługo na blogu pojawią się kolejne recenzję :D
Pozdrawiam !

22 komentarze:

  1. Podoba się bardzo. Drugą część Gone najbardziej bym u siebie z całego stosu widział :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie cudowności! GONE mam już za sobą, "Intruz" czeka w kolejce.
    "Magicznej gondoli" szalenie zazdroszczę, "Przez burze ognia", "Dziewięć żyć Chloe King" oraz "Ukojenia" tak samo.
    Czekam na recenzje większości z tym książek, życzę miłej lektury i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tytuły! Pozazdrościć - tylko i wyłącznie. miłego czytania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wypasiony stos! :D Same cudaa, oddaj trochę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabrałabym "Intruza" oraz "Piosenki dla Pauli", chociaż natykam się na niezbyt pochlebne opinie na temat tej książki. Chętnie zapoznam się z Twoją! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa książki "Quidditch przez wieki", czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest stosisko, ale przecudnych tytułów :) tylko pozazdrościć ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kiedyś dorwać "Quiditch przez wieki", a "Intruza" mam w planach. Z tego stosiku to czytałam jak na razie "GONE" i cała seria jest świetna moim zdaniem oraz "Ukojenie" czyli jak na razie seria nr1 na liście moich ulubionych paranormal romance. Dobra, jedyne tak naprawdę paranormal romance, które lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same dobre pozycje widzę. :D
    Sama czytałam tylko Chloe, Intruza i Spętanych, ale mam wielką ochotę na prawie całą resztę. *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos :D Parę książek bym Ci podkradła :P Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne książki, wporst kazdą bym ci zabrala! Milej lektury i jak widze nie jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko... Przepiękne nabytki masz *_* aż oko bieleje ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same ciekawe książki :D Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc zabrałabym wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tomiszcza! Świetne!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Same świetne książki. Z chęcią podkradłabym kilka ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stosik, większość z książek albo mam już za sobą albo ma na regale:) Z chęcią przeczytałabym Gone...
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak, oj tak! Teraz poluję na Spętani przez Bogów! Ale Ci się okazja trafiła, też chcę tak tanio znaleźć! ; p Z twoje stosiku mam już za sobą: Intruza, Gone(obydwie), Requiem i Dotyk Julii. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość książek bym podkradła! Czekam na recenzje, miłego czytania, chociaż naprawdę ciężki wybór przed tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak na prawdę, to prawie wszystko mi się całkowicie podoba. ;D
    Miłego czytania.
    Na koniec muszę się trochę po ekscytować:
    Requiem <3

    OdpowiedzUsuń
  21. "Dziewięć żyć Chloe King" bym ci podkradła wraz z "Spętani przez bogów":D

    OdpowiedzUsuń