niedziela, 12 maja 2013

High Five! Ulubione książkowe pary

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 


Dołączyć do akcji można TUTAJ 



1.Clary i Jake -Dary anioła

Uwielbiam całą twórczość Cassandry Clare, a seria Dary anioła jest jedną z moich ulubionych. Dlatego w mojej piątce ulubionych par nie może zabraknąć głównych bohaterów, czyli Clary Fray i Jake Wayland. Uwielbiam ich ! Niesamowite poczucie humoru, ich wielka miłość, że mogą zrobić dla siebie wszystko. Dla mnie jak na razie jest to najlepsza para książkowa.

"Spaliłbym cały świat, aby móc wykopać cię z popiołu"


2.Katniss i Peeta -trylogia Igrzyska śmierci

Na drugim miejscu znaleźli się Katniss Everdeen i Peeta Mellark. Nie mogło ich tu braknąć. Równie mocno uwielbiam twótczość pani Collins i tak samo kocham głównych bohaterów. Katniss i Everdeen są dla mnie idealną parą. Pomimo losu jaki ich spotkał są gotowi zrobić dla siebie wszystko. 

"-Jak spędzimy nasze ostatnie dni?

-Chciałbym spędzić z tobą każdą minutę, która pozostała mi do końca życia-wyznaję Peeta."



3.Gwendolyn i Gideon-Trylogia Czasu

Trylogia czasu jest jedną z moich ulubionych serii. Gwendolyn i Gideon są wspaniałą parą. Zabawną i przesłodką. Są doskonałym uzupełnieniem siebie i tworzą idealną parę.

"Na zawsze składa się z wielu "teraz""



4.Aria i Perry-Przez burzę ognia

Gdy przeczytałam Przez burzę ognia, od razu stała się ona jedną z moich ulubionych książek. Dlatego Aria i Perry znaleźli się również w mojej piątce ulubionych par, gdyż ich uwielbiam. Nie mogę się już doczekać kiedy będę mogła znowu sięgnąć po książkę i poczytać o ich przygodach.

"Są inne rzeczy, które chciałbym robić, gdy jestem z tobą sam na sam. Pora odejść od krawędzi.
-Więc je rób"

5.Ren i Kelsey-Klątwa tygrysa
Kelesy i Ren nie znaleźli by się tu, gdyby nie to, że kocham Rena <3 Oraz całą serię. A zawsze gdy czytam Klątwę tygrysa jestem wstrząśnięta. Ich miłość może nie jest idealna, ale i tak uwielbiam o nich czytać. 

"-W porządku. Idź spać, ale pamiętaj: nie mam zamiaru znowu cię stracić, meri aru.
-Co to znaczy?
-Moja brzoskwinko"

9 komentarzy:

  1. Pierwsza para w rankingu <3 po prostu kocham.
    Czy mi się wydaje czy tylko ja wolę Katniss i Gale z Igrzysk śmierci?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiesz, że ze wszystkimi parami się zgadzam! :)
    No może nie jestem aż tak za Renem.. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam pary Ren i Kelsey, ale ten cytat jest przeuroczy!
    meri aru- moja brzoskwinko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko pary 2 i 5. Katniss i Peetę uwielbiam, ale Rena i Kelsey nigdy nie lubiłam. Za bardzo kojarzą mi się z Edwardem i Bellą ze "Zmierzchu" ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie przypadkiem Jace Wayland? ;) Absolutnie się zgadzam do pary numer 1!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aria i Perry! :) Też ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dwie pierwsze pary! A w szczególności tą pierwszą. :)
    Reszty jeszcze nie poznałam, ale mam zamiar (w szczególności "Przez burze Ognia")! ^^

    OdpowiedzUsuń