piątek, 19 kwietnia 2013

Coffee or tea-odsłona druga

Hej :)
Niestety, jak widzicie, w tym miesiącu posty pojawiają się bardzo rzadko, a o recenzjach już nie wspomnę :( Niestety, ale nie mam kompletnie czasu. Szkoła, nauka, prawo jazdy, dawanie korepetycji zabiera cały mój czas. Wychodzę z domu po 7, a wracam po 19, i się jeszcze uczyć trzeba! A gdzie jest czas na odpoczynek? :(
Na szczęście teraz będę miała dużo wolnego czasu !! Kurs już skończyłam, teraz czekam na egzamin, i od szkoły sobie trochę odpocznę. Trzy tygodnie wolnego ! Ale nie, nie całe. Będę miała luki szkolne, że raz czy dwa będę musiała iść. Ale tyle czasu na czytanie !!!! Marzenia :D

Dobra, skończyłam użalać się nad sobą i przechodzę do konkretów. Znalazłam chwilę wolnego czasu i dodaje kolejną część mojego nowego cyklu Coffee or tea. Mam nadzieję, że i te pyszności przypadną wam do gustu :) 

***
Produkt: Kawa marcepanowa
Postać: Kawa rozpuszczalna 

Waga: 100g
Sposób przyrządzania: zalać wrzątkiem. Można dodać mleka

Składniki: kawa rozpuszczalna o aromacie marcepanowym 


Gdy zobaczyłam tą kawę w ofercie, to wiedziałam, że muszę ją mieć. Kto nie uwielbia marcepanu? A kawa o takim smaku na pewno jest pyszna. I nie pomyliłam się ! Kawa jest bardzo delikatna, wyczuwamy w niej oczywiście nutkę marcepanu. A ten smak...prawdziwa rozkosz. Kawa jest po prostu pyszna. Na pewno trafi na moją listę ulubionych smaków. 

Ocena: 6/6

***
Produkt: Paryż nocą
Postać: Kawa rozpuszczalna 
Waga: 100g
Sposób przyrządzania: zalać wrzątkiem. Można dodać mleka

Składniki: kawa rozpuszczalna, aromat mocnego, francuskiego likieru z dodatkiem śmietany


Paryż. Miejsce, które chciałabym zobaczyć, zwiedzić, poznać. Gdy zobaczyłam kawę Paryż nocą, pomyślałam, że mogę małą część tego miasta mieć w kuchni i posmakować, dlatego zamówiłam tą oto kawę. 
Zapach był po prostu niesamowity, słodkawy, pachnie karmelem i wanilią. Ahh, pomyślałam sobie, że ta kawa będzie niesamowita i wzięłam pierwszy łyk. I niestety dobre rzeczy się skończyły, gdyż kawa jest obrzydliwa. Po prostu nie da się tego pić. Paryż nocą jest zdecydowanie nie dla mnie. Kawa jest bardzo, ale to bardzo mocna. Czuć likier, który jest obrzydliwy, fuu. Nie wiem jak to możliwe, że kawa, która pachnie tak piękne, smakuje tak obrzydliwie. Niestety bardzo się zawiodłam. 

Ocena: 1/6

***
Produkt: Królowa serc
Postać: Herbata owocowa na bazie hipiskusa
Waga: 50g
Sposób przyrządzania: zalać wodą o tem. 96°C, parzyć 3-5min

Składniki: organiczny hibiskus, czarny bez, rodzynki, czarna porzeczka, maliny, kawałki jabłka, plasterki truskawek, czerwona porzeczka, liście maliny, kwiaty prawoślazu lekarskiego, serduszka

Gdy zobaczyłam skład tej herbaty, chciałam się przekonać co taka mieszanka da. Czy będzie dobra, czy nie da się pić. Herbatę zalałam wrzątkiem i w moim kubku było mnóstwo przeróżnych owoców. Piękne to wyglądało, ale czy i tak będzie smakować? Zapach był niesamowity. Dość intensywny, wyczuwa się zdecydowanie leśne owoce. Przyszła kolej na pierwszy łyk i...niebo w gębie(że tak powiem). Niesamowita! Tak powinna wyglądać, pachnieć i smakować herbata owocowa. Pychota!

Ocena: 6/6

***
Produkt: Herbata karmelowa
Postać: Herbata czarna
Waga: 50g
Sposób przyrządzania: zalać wodą o tem. 96°C, parzyć 3-5min

Składniki: herbata czarna, skórki kakaowe, czekolada karmelowa, aromat


Jestem zwolennikiem dość delikatnej herbaty, gdzie można wyczuwać jedną nutę zapachową. Dlatego zdecydowałam się na tę właśnie herbatę, pomyślałam, że będzie dla mnie idealna i nie pomyliłam się. Zakochałam się w tej oto herbacie. Zapach i smak jest delikatny, ale można wyczuć karmel. Mniam. Dla mnie to ideał. Dostałam to, czego oczekiwałam. Polecam!

Ocena:6/6

***
Wszystkie kawy i herbaty dostałam ze sklepu SMAK.COM
Za co bardzo serdecznie dziękuje

Znaleźliście coś dla siebie ? Już niedługo na blogu pojawi się kolejna recenzja :)
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. dwie pierwsze pozycje mnie zaciekawiły - muszę spróbować. herbat nie pijam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam - kawa marcepanowa jest bardzo dobra. Narobiłaś mi ochoty na obie herbaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbatka owocowa - mniam^^ Kawę chyba wolę w tradycyjnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi smaka zrobiłaś :) Rozumiem cie i jakos nie klade nacisku, ze jak cos nei napiszesz to nie bede odwiedzac twojego bloga. Uporzadkuj swoje sprawy i wracaj, a tymczasem trzymam kciuki za kurs prawo jazy, moja mama tez zdaje no i nie powiem, jest to teraz ciezkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jestem za herbatą!:) Na tę pierwszą mam ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiej mi ochoty narobiłaś! Uwielbiam herbatę karmelową. :)

    OdpowiedzUsuń