poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Coffee or tea-kolejny cykl na blogu


Coffee or tea-jest to kolejny cykl mojego autorstwa. Na pewno wiele z Was, jak ja, lubi mieć podczas czytania coś ciepłego do picia. Ja jestem zwolennikiem kaw czy herbat i zawsze, gdy sięgam po książkę, sięgam również po coś smacznego do picia, aby jeszcze bardziej umilić sobie czas czytania.


Ostatnio wpadłam na pomysł, aby od czasu do czasu pisać takie notki, gdzie będę przedstawiała różne, gorące napoje, gdyż na dzisiejszym rynku jest mnóstwo przeróżnych smaków kaw, herbat, a wiadomo nie każde przepadnie nam do gustu, dlatego właśnie w tym cyklu chciałabym Wam przedstawiać moje ulubione kawy czy herbaty i może niektórzy z Was znajdą coś dla siebie.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić dwie kawy i dwie herbaty.

* * *
Produkt: Coffee Toffee
Postać: Kawa ziarnista
Waga: 100g
Sposób przyrządzania: zmielić, zalać wrzątkiem. Można dodać mleka

Składniki: kawa Arabica, Columbia, Excelso, aromat toffi
Kawa Coffee Toffee – to prawdziwa uczta dla naszych zmysłów. Są to najwyższej jakości, wyselekcjonowane, aromatyzowane ziarna na bazie kawy Arabica Columbia Excelso o smaku toffee. Całość stanowi doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy. Efekt zachwyci każdego.



 
Lubie dość delikatne smaki, gdzie można wyczuć jedna delikatną woń. Kawa Coffee Toffii bardzo mi smakowała. Idealna dla mnie. Delikatna i słodka. Dostałam to, co oczekiwałam. Pyszną czarną kawą z dodatkiem toffii.

Ocena: 6/6






* * *

Produkt: Indie Plantation A
Postać: Kawa ziarnista
Waga: 100g
Sposób przyrządzania: zmielić, zalać wrzątkiem. Można dodać mleka




Kawa ziarnista INDIE PLANTATION A charakteryzuje się dużymi ziarnami o lekkim aromacie orzeszków ziemnych, toffi i miodu. Lekko słodowy smak przełamany jest pikantną nutą, a całość to harmonijna kompozycja, której nie sposób się oprzeć. Doskonałość tej kawy pochodzi z wnętrza jej ziaren. Nie jest ona poddawana procesom aromatyzowania.

Kawa Arabica Plantation A jest uprawiana na wysokości od 1000 do 1600 m. n. p. m. Jej ziarna są poddawane przerobowi na mokro, pozbawione wszelkich niedoskonałości, które mogłyby niekorzystnie wpłynąć na smak i aromat naparu. 


Odkąd pamiętam, zawsze uwielbiałam Indie, styl, obyczaje, kultura itp., dlatego, gdy zobaczyłam herbatę Indie Plantation A wiedziałam, że muszę ją wziąć. Spodziewałam się dość mocnego, aromatycznego zapachu i smaku, ale na szczęście dostałam delikatną kawę. Jednak mimo wszystko oczekiwała  jakiś indyjskich dodatków, które można byłoby wyczuć, ale niestety nic takiego nie wyczułam. Troszkę się zawiodłam, gdyż oczekiwałam czegoś Indyjskiego, ale mimo wszystko jestem z kawy zadowolona.

Ocena: 6/6


* * *
Produkt: Truskawki z kremem 
Postać: Czarna herbata z dodatkiem
Waga: 50g
Sposób przyrządzania: zalać wodą o tem. 95°C, parzyć 2-3min

Składniki: herbata czarna, kawałki truskawek i białej czekolady, aromat

Truskawki z Kremem to wyjątkowa w
 smaku mieszanka na bazie czarnej herbaty Cejlon. 

Herbata Truskawki z Kremem jest to idealna mieszanka herbaty z kawałkami czekolady i truskawek. Ma ona niesamowity, delikatny aromat. Czuć od niej delikatnie truskawkami (jak guma truskawkowa). Smak herbaty jest dość delikatny i łagodny. Pychota ! Jestem w 100% zadowolona z herbatki.

Ocena: 5/6

* * * 
Produkt: Gorąca czekolada 
Postać: Czarna herbata z dodatkiem
Waga: 50g
Sposób przyrządzania: zalać wodą o tem. 95°C, parzyć 2-3min

Składniki: czarna herbata, anyż gwiaździsty, kawałki cynamonu, orzechów, czerwony pieprz, skórki pomarańczy, łuski kakaowe, kwiaty cytryny i prawoślazu lekarskiego, aromat


Gorąca Czekolada to wyśmienita w smaku czarna herbata z delikatną nutką zapachową gorącej czekolady.

Moim zdaniem ta herbata jest jedną z najgorszych jakie piłam. Jest jednak dla mnie za bardzo intensywna. Wyczuć można mieszankę smaków, które niestety nie wyszły na dobre. Przez różne dodatki jakie czujemy, na samym końcu można wyczuć delikatnie czekoladę. Jednak nie tego oczekiwałam i niestety zawiodłam się. 

Ocena: 2/6

* * *
Wszystkie kawy i herbaty dostałam ze sklepu SMAK.COM
Za co bardzo serdecznie dziękuje

Co myślicie o tym pomyśle ?
Pozdrawiam !

9 komentarzy:

  1. Ja po herbaty sięgam bardzo rzadko i raczej okazyjnie, jak jestem u kogoś i mi ten ktoś zaproponuje. A w domciu pijam wodę mineralna i kawę - tylko te dwa napoje, ewentualnie, jak jest (i lepiej gdy nie ma) colę. Nie przepadam za sokami, napojami i wodami smakowymi - fuj;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym spróbowała tej o smaku toffee, ale niestety nie mam jak takiej kawy zmielić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na cykl! Bardzo mi się podoba. Sama chętnie wzięłabym w takim udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja Cię ! Rewelacyjny pomysł ! na pewno skorzystam z przepisów ! też zawsze biorę coś do picia gdy czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jestem za, od pewnego czasu sam zacząłem eksperymentować w kwestii herbat i tego typu teksty na pewno okażą się przydatne :-) Obecnie mam fazę na owocowe smaki :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata truskawkowa z kremem - pycha^^ Coś podobnego jest w Lidlu i uwielbiam tą herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też przymierzam się do napisania opinii na temat kaw i herbat od Skworcu. Mam ochotę na każdą z kaw, które przedstawiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bede z niecierpliwieniem czekac na takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym je wszystkie spróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń