piątek, 8 marca 2013

High Five!-Moje ulubione filmy

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 




1.Harry Potter (wszystkie części)


Wiele razy pisałam jak to kocham Harrego Pottera. Książki, filmy, magię, pomysł...WSZYSTKO !
Ma on niesamowity klimat, do którego chce się powracać. Mam do niego wielki sentyment :) Wszystkie części "Harrego Pottera" uwielbiam i zdecydowanie jest to numer 1 na mojej liście. 




2.Igrzyska śmierci



Cała trylogia jest wspaniała to i również film jest wspaniały (na szczęście). Bardzo spodobała mi się filmowa wersja Głodowych Igrzysk. Szkoda tylko, że nie mogłam zobaczyć go na wielkim ekranie :( Ale już się nie mogę doczekać, aż w końcu wyjdzie "W pierścieniu ognia" :) 


3.Piraci z Karaibów




Ogólnie film bardzo pozytywny :) Bardzo lubię filmy produkcji Disney'a, a ten na pewno jest moim ulubionym. Bardzo spodobał mi się przedstawiony świat piratów, gdzie nie zabrakło miłości. Uwielbiam oglądać wszystkie części.



4.Mamma Mia




Rewelacyjny filmowy musical, gdzie główną rolę gra moja ulubiona aktorka :) Grecja, muzyka, hity Abby i wiele innych elementów stworzyły bardzo dobrą całość. 




5.Czasem słońce, czasem deszcz.



Rewelacyjny bollywoodzki film. Może pamiętacie, jak przy recenzji jednej z części "Klątwy tygrysa" pisałam, że kiedyś fantazjowałam się Indiami? Wszystko zaczęło się właśnie od tego filmu! Jak byłam młodsza, to razem z kuzynkami mogłyśmy godzinami oglądać tego typu filmy :) Mam do niego wielki sentyment.




***
Tak wygląda High Five moich ulubionych filmów. Znaleźliście coś dla siebie ?
Próbowałam dziś po raz kolejny założyć facebooka i znowu mi się nie udało :( Nie ogarniam tego, grrr. Zawsze jest coś nie tak! Może jutro poproszę alys, żeby mi pomogła :D (jak to czytasz, to się przygotuj :P)
Ja tym czasem powracam do czytania Kodeksu drogowego, a później na ostatni kurs z teorii. I będę miała już trochę wolnego czasu :) Muszę zabrać się za czytanie, bo przez ostatni tydzień bardzo mi tego brakowało.
I już niedługo na blogu pojawią się nowe dwa cykle! 

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Oczywiscie, ja znalazlam serie o harrym poterze, a takze piraci z karaibbów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w zupełności z filmami Harry Potter i Igrzyska śmierci<3 Mamma Mia- owszem oglądałam, ale nie jestem wielką fanką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria FILMÓW o Harrym Potterze to zło gorsze od Voldemorta. Tylko tak złe ekranizacje mogły zepsuć tak wspaniały cykl. Ale szanuję Twoje zdanie i zgadzam się z nr. 2 i 3. Ja dorzuciłbym jeszcze Titanica, Avatara i Nędzników ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Czasem słońce, czasem deszcz" po prostu uwielbiam! <3 U mnie również zaczęła się fascynacja Indiami od tego tytułu. :3 "Igrzyska śmierci" i "Mamma mia" też kocham. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że w wielu rankingach pojawiają się "Piraci z Karaibów" :) mi również przypadli do gustu :) Ekranizacja "Igrzysk Śmierci" zawiodła mnie, mimo to też czekam na WPO :)

    Dodałam ranking do listy :) Dzięki za udział w zabawie i zapraszam do kolejnych tematów :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam tylko ostatniego. "Igrzyska" mi się podobały, aczkolwiek książce do pięt nie dorastają, podobnie jak "Harry Potter". Piratów, a w szczególności Jacka Sparrowa uwielbiam, "Mamma mia" też jest super ;)
    A zrobię moją piątkę w komentarzu :)
    1. "Władca pierścieni" i "Hobbit"
    2. "Zaklinacz koni"
    3. "Most do Therabitii"
    4. "Skazany na bluesa"
    5. "Król lew" - animowany, ale to nic. Uwielbiam^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry Potter także góruje na mojej liście ulubionych filmów i książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie Harry i Igrzyska < 3
    Szkoda, że nie mogłam pomóc z fb.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet lubię HP, a Piratów wręcz uwielbiam :)
    Mamma Mia to natomiast faworyt moich rodziców , oglądali to już dobre kilkadziesiąt razy.

    Dzięki za wzięcie udziału w HIGH FIVE! :)
    Jeśli byś mogła, to byłbym wdzięczny gdybyś w poście umieściła jakiś link do strony z listą rankingową: http://recenzjum.blogspot.com/p/high-five_17.html

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaprasza na mojego bloga: recenzujemyto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń