sobota, 16 lutego 2013

Stosik [8]

Hej :)
Co tam u was słychać? U mnie tydzień temu ferie się skończyły :( I znowu trzeba było powrócić do szkoły i nauki, a za tym idzie mało czasu na czytanie :( Dlatego, że nie wiem kiedy dodam kolejną recenzję, pewnie gdzieś za kilka dni, to w zamian dodaje pierwszy stosik w 2013 roku :D




Od góry:
WYMIANKOWY
1."Prawdziwy cud" Nicholas Sparks-wymiana na lc
2."Mroczny sekret" Libba Bray-j.w.
3."Ostatnia spowiedź. Tom I" Nina Reichter-właśnie czytam :) Wkrótce recenzja
4."Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie" Federico Moccia-na tą książkę polowałam od wakacji, ale na szczęście w końcu ją mam :) również wymiana na lc
ZAKUP WŁASNY
5."Niepokój" Maggie Steifvater-empikowe promocje, RECENZJA
6."Pandemonium" Laurel Oliver-j.w.
7."Gorączka" Dee Shulman-j.w.
8."Pałac północy" Carlos Ruiz Zafón-zakupione na allegro za 11zł z przesyłką :)
9."Żelazny król" Julie Kagawa-zakupione w Auchanie za 9,99 !! Szkoda, że nie było drugiej części :( 

Więc tak oto prezentuje się mój najnowszy stosik :D
Znaleźliście coś dla siebie? Jaką recenzję książki chcecie przeczytać najszybciej?

A więc to tyle. Kolejna recenzja pojawi się już niebawem :)
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Od dawna chcę przeczytać Niepokój. :3
    Ładny stosik! Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny stosik - różonorodny. Kurczę, chyba już wszyscy czytali, albo mają w planach książki Libby Bray, tylko nie ja xD
    Zafon... jego też muszę dorwać;) I Julie Kagwę tak samo. Czytałam pierwszy tom Stiefvater i kompletnie mi nie przypadł od gustu, nudno, mdło i nijako. Lauren Oliver też już mam dość, choć jej nie czytałam, ale wszyscy się nad tą autorka zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny stosik :) "Niepokój" jak i "Ostatnia spowiedź" są już za mną, natomiast bardzo chcę przeczytać "Pandemonium", niestety w mojej bibliotece ciągle jest wypożyczona :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pandemonium" jest cudowne :) Polecam!
    Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Żelaznego króla" - naprawdę ciekawa książka. Pozostałych nie znam, ale "Pałac północy" mnie kusi. No i "Niepokój", bo "Drżenie" właśnie czeka na półce na swoją kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały stosik - życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Streszczenie ''gorączki'' na moim blogu http://ifyouwantaromancereadabook.blogspot.com/
    Życzę miłego czytania.P.S Gorączka jest niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos! :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny stosik. Zazdroszczę niektórych książek np. Niepokój czy Gorączka. Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne tytuły - Gorączke czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka sparksa może być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stosik! Zazdroszczę "Ostatniej spowiedzi" :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jaki zacny stosik! Podoba mi się bardzo:) Sama niektóre książki posiadam, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny stos! 5 pozycji mam, a "Wybacz, ale..." zawitało do mnie wczoraj &_&

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik! Moje ferie skończyły się dwa tygodnie temu. :(
    Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny stosik!
    Czytałam Mroczny sekret i uważam, że to przepiękna, magiczna książka. Pandemonium stoi na mojej półce i czeka no swoją kolej. Podkradłabym ci Pałac północy i Ostatnią spowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny stosik! Kilka pozycji bym podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń