poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wyniki konkursu + rocznica

Witam,
Nie mogę uwierzyć, że to już rok, odkąd założyłam tego bloga !!!!!!!! Dokładnie 21 stycznia 2012 roku napisałam pierwszą recenzję i w życiu nie myślałam, że to wszystko tak się potoczy. Nawiązywanie współpracy, moja wytrwałość, poznanie wielu ludzi i książek do których pewnie bym nie zajrzała, gdyby nie blog. Blog stał się bardzo ważnym elementem w moim życiu. Dzięki niemu miam większą determinację, aby czytać i robić większe zakupy książkowe :D
Cały ten rok był bardzo udany pod względem książek i mam nadzieję, że kolejny będzie jeszcze lepszy i że czeka mnie kolejna rocznica :D
Mam nadzieję, że wiele z Was lubi od czasu do czasu zaglądać do mnie, bo dzięki Wam tak naprawdę tu funkcjonuję. Dziękuje Wam bardzo.

~||~

A teraz czas na wyniki:

1 miejsce-My Books  my.books.1220@gmail.com


2 miejsce-StrawCherry strawcherry96@gmail.com

Bardzo dziękuje wszystkim chętnym za udział w konkursie, a dziewczyną gratuluję ! 
Mam nadzieję, że książki wam się spodobają :D
Meile już zostały wysłane.


Pozdrawiam !

9 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzców, ja nie brałam udziału.
    Ja też dzięki blogowaniu dostrzegłam wiele książek, któe wcześniej ignorowałam, do niektórych się przekonałam, do innych zniechęciłam...
    Pozdrawiam i życze kolejnego udanego roku blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jaka miła niespodzianka, dziękuję ;)

    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych^^

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje i życzę dalszej wytrwałej pracy przy tworzeniu bloga. Gratuluje zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wypatrywałam wyników i wreszcie są! Jak miło, że się udało! Gratuluje wszystkim biorącym udział, drugiemu zwycięzcy, a także autorce bloga za wytrwałość z której na pewno ma mnóstwo satysfakcji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :)Gratulacje dla zwycięzców.

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie sto lat i wielu postów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie rok! :D Oby tak dalej, wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń