czwartek, 27 grudnia 2012

Ostatni stosik w 2012 roku

Cześć.
Dawno już to nie pisałam, ale niestety spowodowane jest to brakiem czasu :( Szkoła pozbawia mnie całej energii. Ale na szczęście mamy teraz kilka dni wolnego, więc chcę je wykorzystać na maxa w czytaniu książek.
Jak wam minęły święta ? U mnie na początku świąt nie było za dobrze, ale potem było już o wiele lepiej, więc można powiedzieć, że święta się udały :D Teraz pozostało mi spędzić te kilka dni z książką i odliczać do imprezy sylwestrowej. A wy macie jakieś plany na zakończenie tego roku ?

Czas na stosik:


Od dołu:
1."Finale" Becca Fitzpatrick-bardzo czekałam na tą książkę, a teraz jak już ją mam, to nie mam czasu na przeczytanie. Prezent od brata
2."Klątwa tygrysa. Wyprawa" Collen Houck-prezent gwiazdkowy
3."Krąg"-od wydawnictwa Czarna Owca, RECENZJA
4."Miasto Zagubionych Dusz" Cassandra Clare-Dary Anioła są jedną z moich ulubionych serii, więc nie mogłam sobie odpuścić piątej części. Czytam, niedługo recenzja. Od wydawnictwa MAG
5."Delirium" Lauren Oliver-od dawna chciałam przeczytać. Prezent od Alicji 
6."Błękitna miłość" S.C. Ransom-efekt wymiany na lubimyczytac.pl
7."Bez śladu" Harlan Coben-kuzynka mnie namówiła na jakąś książkę tego autora, a nawet nie wiedziałam, że moja mama posiada jego książkę :) Znaczy posiadała, teraz już jest moja :P



~||~



Jeśli chodzi o recenzję, to planuje na dniach  napisać recenzję "Miasta Zagubionych Dusz" oraz planuję dla was małą niespodziankę już niedługo, więc na bieżąco sprawdzajcie bloga :D Życzę wam udanych dni, a ja tym czasem uciekam poczytać piątą część Darów Anioła :)

14 komentarzy:

  1. Zacne książeczki :) Będę musiała zabrać się za Klątwę tygrysa. Cobena jeszcze nigdy nie czytałam, ale skoro masz okazję to warto ;)Miłego czytania i czekam na niespodziankę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny stosik, trzy książki mam :)

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam "Delirium" :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik! Gorąco polecam "Finale" :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne nabytki! Finale sama mam i jak skończę zaplanowany stosik czytać, to się za nią zabiorę. Widzę, że to twarda oprawa, też zakupiłam w twardej (ładniej się prezentuje):P Błękitna miłość mnie osobiście rozczarowała. Delirium jest boskie, a Miasto zagubionych dusz oh ah i eh :D Jednym słowem - uwielbiam. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Miasto zagubionych dusz"! Biję pokłony przed Cassandrą Clare za całą serię! Wczoraj dodałam recenzję piątej części Darów Anioła, więc jak chcesz, to zajrzyj ;) Trzeciej części "Klątwy tygrysa" jeszcze nie zdobyłam, ale koniecznie muszę! Ach, "Krąg" :D Podebrałabym Ci tą książkę! xD Zazdroszczę również "Delirium" ;) Po "Błękitnej miłości" miałam mieszane uczucia - nie powala. Życzę miłego czytania!
    A plany są, naturalnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne pozycje, niektóre też mam na uwadze :)
    Całą serię szeptem zamówiłam przed świętami, jak uporam się z recenzenckimi to biorę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzję MZD :D I stosik pięny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błękitna miłość czeka już u mnie na półce, również z wymiany, Delirium i pierwsze części Darów anioła również;) Pozostałe książki bardzo bardzo chciałabym przeczytać z ciekawości lub dlatego, że poprzednie części były świetne, dlatego podobają mi się wszystkie książki z Twojego stosiku;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę same perełki:)
    miłego czytania zatem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam już 5 tom Darów Anioła i Finał historii o Norze i Patchu i obie książki mnie zachwyciły :) Coben leży u mnie na półce i czeka, aż mi się zachce oderwac na chwile od paranormali... A Krąg chętnie bym poczytała, bo wygląda fajnie, a jakoś nie zainteresowałam się książką w okolicach premiery... Co do Delirium i Klatwy tygrysa to nie mam w planach i raczej tak pozostanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cuda! Delirium podkradłabym ci bez skrupułów;)
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń