sobota, 29 grudnia 2012

Konkurs !

Witajcie !
Już niedługo, czyli 21 stycznia mija rok, odkąd razem z Alicją założyłyśmy nasze blogi. I właśnie z tej okazji postanowiłyśmy zorganizować dla was konkurs, w którym są do wygrania 4 książki, po dwie od każdej z nas. 

Ode mnie książki:
1 miejsce-"Coś Pożyczonego" Emily Giffin (wydanie kieszonkowe)
2 miejsce-"Prawnik Elle Woods" Amanda Brown

Pytanie konkursowe to:
Co daje Ci czytanie książek ?
Odpowiedzi piszcie w komentarzu w max 3-4 zdaniach.

Konkurs trwa od dziś (29.12) do 18.01,
a wyniki poddamy w dniu rocznicy, czyli 21.01.

Regulamin:
1.Wysyłamy tylko na terenie Polski
2.My jesteśmy sponsorami książek, które pochodzą z naszych biblioteczek
3.Jedna osoba może wziąć udział w dwóch konkursach, u mnie i u Ali
4.Uczestnik musi posiadać bloga i musi podać jego nazwę
5.Będzie nam miło jeśli będziecie nas obserwować, ale nie jest to konieczne
6.Konieczne jest to, abyście zamieściły banner na waszych blogach 


Co musi zawierać komentarz:
-Odpowiedź na pytanie konkursowe
-Adres meila
-Adres bloga

Jeśli macie jakiekolwiek pytania, to zadawajcie pod tym postem, a my na nie odpowiemy.
Powodzenia !

(nieaktualny) 

11 komentarzy:

  1. Czytanie książek daje mi chwilę wytchnienia, pozwala uciec od rzeczywistości, a każda książka pozostawia po sobie ślad na duszy i umyśle. Dzięki czytaniu czerpię z życia więcej radości i często zyskuję motywację, żeby się zebrać w sobie i dalej dążyć do swoich celów.

    ana_sumspt@hotmail.com
    http://swiat-ukryty-wsrod-atramentu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udziału w konkursie nie wezmę, ponieważ obie książki posiadam. Ale banner wstawię na swojego bloga w zakładce "konkursy"

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytanie to dla mnie odkrywanie nowych światów, zawsze gdy poznaje nowych bohaterów, to mogę się z nimi zaprzyjaźnić, czuję, że zaraz z nimi przeżywam wszystkie przygody. Każda z powieści to inna opowieść, którą muszę poznać, która mnie ciekawi. Czytanie to ucieczka od rzeczywistości, od problemów, ten świat to coś co kocham. Jest dla mnie czymś ważnym, co zawsze będzie gościć w moim sercu.

    patusia.dorota@o2.pl
    http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie posiadam bloga, niestety, ale postaram się by zwiększyć liczbę odwiedzających. Przy okazji, wolałabym tą drugą nagrodę jeżeli bym w jakiś sposób wygrała :) Ale nie narzekam! ;)

    Czytanie książek, to przede wszystkim nieobliczalna radość, znalezienia się w innym świecie, niż w rzeczywistym. Poznając nowych bohaterów, dowiadując się o magicznych zwierzętach, budowlach i rzeczywiście, w ten sposób można poznać siebie. Przeżywamy nowe historie i przygody, których być może nie będziemy mieć okazji zobaczyć tutaj, w naszym świecie. Emocje, wrażenia i odczucia bohaterów, to niektóre słowa, dzięki którym mogę określić czymże jest książka. Wprowadza w magię, której nie doznamy w innym miejscu. Zatapiając się słowa, poprawiamy również swoje słownictwo z "ubogiego" na lepszy stopień. Z książką jak z przyjacielem-przeżywasz lepsze lub gorsze dni, ale nigdy Cię nie opuści. Zapominasz o problemach, o wszystkim co jest wokół i co otacza. Jesteś tylko Ty i ona-ukochana para, która nigdy nie zawiedzie. Każda książka coś w sobie ma, intryguje i zachwyca w mniejszym lub w większym stopniu.


    asiulda13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię wyjątek i wezmę Twoją odpowiedź pod uwagę :D

      Usuń
    2. Dziękuję:) Bardzo się cieszę ;D

      Usuń
  5. Świetny pomysł na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka Emily Gifin? Aaaa, mam za sobą jej "Sto dni po ślubie" - książka zauroczyła mnie do takiego stopnia, że postanowiłam, iż muszę przeczytać wszystkie powieści tej autorki. Miło byłoby zapoznać się z "Coś pożyczonego"... :)
    W takim razie zgłaszam się.

    Mój blog: http://sylwuch.blogspot.com
    E-mail: sylwiapis@wp.pl

    Czytanie książek daje mi ogromną radość i satysfakcję, co uważam za istotną wartość w życiu każdego człowieka. Czytanie pozwala mi na chwilowe oderwanie się od otaczającej rzeczywistości i nierzadko - problemów, a do tego daje lekkie lektury dają mi chwilę odprężenia, a te cięższe, które warto poddać refleksji, pomagają mi na docenienie tego, co posiadam (bo inni mają gorzej!), a także na zastanowienie się nad tym, jak ja zachowałabym się w sytuacji, która spotkała bohatera bądź bohaterów danej powieści. Książki pozwalają mi na poznanie wielu interesujących postaci, których słowa często zapadają mi w pamięci i stają się moimi życiowymi dewizami.

    Pozdrawiam i życzę kolejnych rocznic! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co daje Ci czytanie książek ?
    Czytanie książek daje mi nieograniczoną radość, to czego inne rzeczy dostarczyć nie mogą. Przez to, że czytam mam inną wizję na świat. Poznając losy książkowych bohaterów, patrzę na świat ich oczami. Książkowy druk dla moich oczu to ukojenie a dla umysłu to symfonia.
    looking.in.your.yellow.eyes@gmail.com
    http://niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nick: Queen Dee
    Mail: my.books.1220@gmail.com
    Banner: Wstawiony
    Obserwatorem: Jestem
    Odp konkursowa: Czytanie książki jest sztuką. W treść książki trzeba się zagłębić, przeżywać to co przeżywają bohaterowie. Odczuwać ich smutek, radość, jak i inne emocje pojawiające się w lekturze. Czytając, wysilamy wyobraźnię. Wyobrażamy sobie bohaterów, emocje na ich twarzach, scenerie, sytuacje... Gdy się zagłębimy w książkę i ona nas wciągnie - wyświetlamy treść jak film. Leci on w naszej głowie, bądź przed naszymi oczami. Większość z ludzi woli ekranizację książek - filmy. Nie oddają one emocji, nie dają wewnętrznego ciepła. Najczęściej nie dosięgają do pięt książce. Są nudne, nie wciągają, zmuszamy się by obejrzeć je do końca... Czytanie to rzecz, której nie zastąpimy niczym innym. Jest ono jedynie i oryginalne, nie ma podróbki. Dlatego warto czytać, ale książki, które nam pasują i które nas interesują. W których, zakochamy się od pierwszego wejrzenia. Bo nie warto czytać, kiedy jesteśmy do tego zmuszani.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że zdążyłam ; )

    Baner już u mnie, bloga obserwuję od dawna.

    Odpowiedź:
    Książki są drzwiami do innego świata i odskocznią od codziennych problemów, na które pozwalają spojrzeć z dystansem. Literatura bawi i uczy, pomaga zrozumieć świat i ludzi. Czytanie rozwija naszą wyobraźnię, kształtuje charakter. To świetny sposób na spędzanie wolnego czasu. Przywiązujemy się do bohaterów literackich, przeżywamy wspólnie z nimi mnóstwo przygód, wspólnie dojrzewamy i pokonujemy trudności. Dlatego książka to wspaniały przyjaciel: jest zawsze, gdy jej potrzebujemy i nigdy nie zdradzi.

    Adres bloga: okiemczytelnika.blogspot.com
    Adres maila: strawcherry96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń