środa, 22 sierpnia 2012

Coś innego: zdjęcia z wakacji

Cześć.
Ostatnio wspominałam, że wyjeżdżam na kilka dni do Łodzi.
Niestety mój wyjazd się skrócił, co dowiedziałam się dwie godziny przed wyjazdem do Szczecina, ale zmarła moja ciocia, więc nie mieliśmy wyboru.
W Łodzi nie porobiłam dużo zdjęć i nie zwiedziłam wszystkiego, bo tak naprawdę zwiedzaliśmy tylko jeden dzień, ale za to dodam jeszcze kilka zdjęć z mojego wyjazdu nad morze z Lipca.


W Łódzkim zoo 

Jak zobaczyłam tego tygrysa od razu przypomniała mi się "Klątwa tygrysa", choć tygrys nie przypomina żadnego z dwóch braci :P

ul. Piotrkowska 

Lotnisko

Zdjęcia z nad morza:



Ostatnie ruiny w Trzęsaczu:



to by było na tyle.
Niedługo pojawi się recenzja "Miasta Kości", bo już kończę :)

7 komentarzy:

  1. Przykro mi z powodu Twojej ciotki:(
    Zdjęcia bardzo fajne, a tygrysek śliczny;]
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemne zdjęcia :) szkoda, że musiałaś skrócić wyjazd, ale czasem tak niestety bywa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, aż miło popatrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi z powodu cioci :(

    A zdjęcia bardzo ładne, też wybrałabym się do zoo ;) ;p Czekam na recenzję, bo jestem ciekawa czy książka przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Ja także miałam przyjemność zobaczyć ruiny w Trzęsaczu, ale to było trzy lata temu :D

    OdpowiedzUsuń