wtorek, 7 sierpnia 2012

Autografy autorów

Cześć. Dziś zamiast recenzji pokaże wam swoje autografy autorów książek. Jakiś czas temu moim hobby było zbieranie autografów, mam podpisy gwiazd z filmów i seriali takich jak: Zmierzch, Harry Potter, Pamiętniki Wampirów czy Glee.

Oto cztery podpisy pisarzy:


 Meg Cabot

Przeczytałam kilka części Pamiętnika księżniczki oraz nie dawno czytałam Liceum Avalon.
Książki tej autorki mają coś w sobie, że chce się je czytać








 Nicolas Sparks

Ten autograf jest jednym z najcenniejszych na mojej liście.
Mało kto posiada jego podpis.
Chcę przeczytać wszystkie książki Nicolasa Sparksa.  Na razie w swojej biblioteczce mam trzy pozycję tego autora, ale mam nadzieję, że małymi kroczkami osiągnę cel.











Rafał Kosik

Jeden z najsławniejszych, współczesnych, polskich pisarzy.
Czytałam jedną część Felix, Net i Nika, ale na pewno jeszcze powrócę do tej sagi.



Paulo Coelho

Czytałam kiedyś Alchemika, ale jest jeszcze kilka książek, które bym chciała przeczytać.
Na pewno Weronika postanawia umrzeć, ta książka to numer jeden na mojej liście książek do przeczytania tego autora.







Wszystkie autografy są w 100% oryginalne. Jeśli chcecie to może kiedyś pokaże wam swoją kolekcję autografów.

***
Jeśli chodzi o recenzję, to ukaże się pod koniec tygodnia.
Pracowałam dziś trochę nad wyglądem bloga. Jak wam się podoba?
Lepszy ten, czy może poprzedni?







5 komentarzy:

  1. Jak wiesz również posiadam kilka autografów pisarzy ;) Bardzo ładny wygląd, ten mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę autografu Sparksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, gdzie dorwałaś aktorów Glee? I kogo konkretniej masz autograf z obsady serialu? *-*
    A "Weronika postanawia umrzeć" naprawdę polecam, o wiele lepsza od "Alchemika".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłałam listy. Wszystkie adresy do gwiazd są na stronie fanmail.biz, a konkretnie mam Finna, Britney i Santany :)

      Usuń
  4. Wygląd jest OK :D
    Możesz być dumna z takich autografów :)

    OdpowiedzUsuń