sobota, 21 lipca 2012

Stosik 5

Cześć !
Wczoraj wróciłam z nad morza. Trochę wcześniej, ale niestety pogoda nie dopisywała :(
Trochę książek kupiłam, kilka doszło pocztą i uzbierał się kolejny stosik !
Mam teraz mnóstwo książek do czytania i mam nadzieję, że się wyrobie w wakacje, ale teraz każdą wolną chwilę będę poświęcać właśnie książką.

Teraz czas na stosik:

1."Ostatnia piosenka" Nicolas Sparks-kiedyś pożyczyłam od koleżanki, ale wolę mieć własny egzemplarz. Kupione nad morzem.
2."Komórka" Stephen King-daje ostatnią szansę temu autorowi, w końcu " do trzech razy sztuka" :) 
3."Opactwo Northanger"  Jane Austen-chcę przeczytać jakąś książkę tej autorki przeczytać 
4."Wieczni wygnańcy" Cynthia Leitich Smith-zakupione nad morzem za 10zł
5."Nieśmiertelny" Gillian Shields-j.w.
6."Mistrz" Andy Andrews-z wyd. otwarte prezent za zapisanie się do newslettera 
7."Blask" Alexandra Adornetto-efekt wymiany z Gumciobook
8."Skrzydła nad Delft" Aubrey Flegg-egzemplarz recenzyjki od wyd. esprit RECENZJA  
9."Hyperversum" Cecilia Randall-j.w., czytam, czytam i skończyć nie mogę (niedługo recenzja)
10."Klątwa tygrysa. Wyzwanie" Colleen Houck-zakupione na allegro
11."Gra anioła" Carlos Ruiz Zafón-j.w.

Dziś robiłam wielkie porządki w swojej biblioteczce i wyciągnełam wszystkie książki z niej i uzbierało się malutka kupa książek :)  


Znaleźliście coś dla siebie ? :)

19 komentarzy:

  1. Ostatnią piosenkę z chęcią bym Ci podkradła, tak samo Klątwę tygrysa. Wyzwanie i Grę anioła i książkę Kinga. Ha! :D Świetne zdobycze książkowe. Życzę miłego czytania :)

    O i czytałam Nieśmiertelnego, fajna historia chociaż się niczym nie wyróżnia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Ostatnią piosenkę;)
    Ładny stos;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziś dodałam stosik. Kilka z tych książek które pokazałaś mam u siebie, a inne znam. Życzę miłej lektury.;D

    OdpowiedzUsuń
  4. No śliczny stosik, śliczny. Kupeczka na dole też zacna i ta Ognista tak pięknie wyeksponowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Komórkę" kiedyś miałam z bibliotek, ale nie przeczytałam, nie pamiętam czemu.
    "Ostatnią piosenkę" mam zakupioną i czeka tylko na swoją kolej.
    Niesamowicie zazdroszczę "Hyperversum", więc czekam na recenzję. No i "Gra anioła", którą również chcę przeczytać :D
    Życzę miłej lektury i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia piosenka *_* muszę się rozejrzeć na allegro za nią:)
    U mnie pogoda też nie za ciekawa ale przynajmniej sprzyja czytaniu:)
    Gratuluję i miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Sparksa, bardzo dobra książka. Uwielbiam Kinga, ale akurat "Komórka" mnie nie zachwyciła, jeśli dajesz ostatnią szansę temu autorowi, to kiepsko trafiłaś z wyborem tytułu. Mam nadzieję, że jednak się nie zniechęcisz do Kinga :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stos! Ja też chcę te książki! A z pozycji, które wyciągnęłaś podczas porządków chcę wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śietny stosik:) Zazdroszczę takich wspaniałych książek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny stos. ,,Komórkę" chętnie bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik! miłego czytania :)
    I naprawdę ogromny stos książek!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Komórka" zasługuje na pochwałę. Do Kinga trzeba mieć cierpliwość i ochotę! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stosik!
    "Hyperversum" czytałam i się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również posiadam "Ostatnią piosenkę". Cudowna książka, polecam! Ja zamierzam sobie ją niedługo ponownie przeczytać. Jeśli chodzi o stosik zazdroszczę "Mistrza" i "Blasku" ;)
    Ja mogłabym patrzeć gdyby moje zbiory miały leżeć ułożone w ten sposób. To byłaby dla mnie katorga ;) Ja gdy robię porządki na półkach, muszę poukładać książki w idealne stosy tak żeby przypadkiem nic nie mogło się naruszyć, bądź zagiąć ;) Tak mam i już. Ale zbiory nie ma co robią wrażenie i widzę kilka wspólnych książek ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Opactwo Northanger" to jedna z niewielu książek Jane Austen, która mi się podobała :) A "Gra anioła"- chyba nie trzeba nikogo zachęcać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry stosik :) czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia piosenka jest bardzo dobra a Opactwo Northanger może na początku nudzić, ale później zachwyca :) Jesli chcesz coś przeczytać Austen lepiej sięgnij po Dumę i Uprzedzenie :)

    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. "Ostatnia piosenka" jest bardzo ciekawa. Właśnie mam zamiar przeczytać "Ognista , jeśli znajdę ją gdzieś w bibliotece , bo sama dla siebie kupuję tylko nieliczne książki , które są po obniżce. Akurat mam w domu "Wieczni wygnańcy". Świetna książka.
    Pozdrawiam , Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń