sobota, 2 czerwca 2012

Stosik [4] Urodzinowy

Hej :) 
W niedzielę (27 maja) miałam urodziny i z tej okazji dostałam mnóstwo książek. Nie spodziewałam się aż tylu. I uzbierał się kolejny stosik. Choć jeszcze nie przeczytałam wszystkich książek z ostatniego stosiku. Od razu przepraszam za jakość zdjęcia, ale coś się stało z moim aparatem, bo ładuje cały dzień baterie, a on w ogóle nie załapuję i zdjęcie jest robione komórką. 




1.Drżenie-Maggie Stiefvater: prezent od kuzynki
2.Klątwa tygrysa-Collen Houck: prezent od Alicji
3.Niewidzialna-Sophie Jordan: prezent od koleżanki, wczoraj dostałam
4.Jutro-John Marsden: j.w.
5.Wiezień nieba-Carlos Ruiz Zafón: prezent od babci
6.7 razy dziś-Laurel Oliver: kupione na targach szczecińskich za niecałe 10zł, zalicza się od babci
7.Pożeracz snów-Bettina Belitz: j.w.

Jak wam się podoba mój urodzinowy stosik? Znalazłyście jakiś egzemplarz dla siebie ?

Mam jeszcze do was małe pytanie, prowadzicie jakiś zeszyt, notatki odnośnie książek, ocen itp. ?? Bo ja taki prowadzę i jestem ciekawa czy wy również coś takiego macie :) 

21 komentarzy:

  1. Super stosik :) Ja bym podkradła "Jutro". Co do pytania to prowadzę mały notatnik gdzie zapisuję co przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik. Ja nie mam żadnego zeszytu, moje ,,notatki" odnośnie książek są na lubimyczytać.pl. To mi wystarcza, ponieważ nie lubię mieć za dużo zeszytów. Te ze studiów mi wystarczą.

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 latek:)
    Stosik super, czytałam "7 razy dziś"-podobała mi się, "Klątwa..."- czeka na półce. Co do pytania nie prowadzę żadnego notesikia , zeszytu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny stosik:) Zazdroszczę takich wspaniałych książek:) Również prowadzę taki zeszyt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pozycje z twojego stosiku chętnie bym przeczytała ;) Co do notesika to kiedyś prowadziłam, ale teraz mam bloga, więc wszystko jest na blogu ;)

      Usuń
  5. Pożeracza przeczytałam za niedługo będzie moja recka:) Drżenie polecam bo jest to naprawdę fajna książka:P
    Gratuluję stosiku i miłego czytania życzę!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stosik. Również w swoim mam "Jutro". :)
    Czeka na recenzje :) Również używam portalu lubimyczytać.pl
    Mam tyle zeszytów, że ten od książek zapewne bym zgubiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym cały stos zgarnęła ;)
    A co do zeszytu to prowadzę spis książek, które przeczytałam (+ autor i liczba stron)w Exelu już kilka lat:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Jutro" sama bardzo chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, podebrałabym Ci chętnie "Jutro" i "7 razy dziś". Również prowadzę zeszyt, w którym zapisuję, kiedy daną książkę przeczytałam. Czasem też piszę w nim swoje odczucia itp., które potem wykorzystuję w recenzjach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Drżenie", "Klątwę tygrysa" i "Jutro", lecz tylko dwie pierwsze mi się spodobały. ^^ A co do reszty to chętnie podkradłabym "Więzień nieba", a "7 razy dziś" i "Pożeracz snów" niedługo kupuję. :3 A co do pytania to na początku prowadziłam notatnik z tytułami, które przeczytałam, a potem założyłam konto na lubimyczytac.pl i tam wszystko zapisuję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, świetny ten stos :) Zazdroszczę wszystkiego, no oprócz "Jutro", ale za to gorąco Ci tą książkę polecam! ;)
    I ja również, jak koleżanka wyżej - moim notatnikiem jest portal lubimyczytać.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacny stosik Paulo . Najlepsza niewidzialna ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny stosik! Kilka pozycji z wielką chęcią bym ci podkradła :D A jeśli chodzi o notatnik to ja również taki mam, bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem pokaźny stos! Miłego czytania;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik. Ja również nie mam żadnego zeszytu, wszystko notuję sobie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat :)
    Stosik super, choć i "7 razy dziś" się nie podobało.. Ale zazdroszczę "Jutra" *_*
    A co do zeszytu, to prowadzę taki gdzie zapisuję książki, które przeczytałam, dostałam i które mam w planach przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny stosik :) Wszystkiego najlepszego =)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stosik z wieloma interesującymi pozycjami!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam się do życzeń!
    Ksiązki to świetny prezent.

    OdpowiedzUsuń