czwartek, 3 maja 2012

Stosik [3]

A wiec nadeszła pora na kolejny stosik :)
Oto książki, które przeczytałam lub czekają w kolejce do przeczytania.

 



A więc od  góry:
1.Rok wilkołaka-Stephen King: wypożyczona z biblioteki, recenzja
2.Pocałunek anioła-Elizabeth Chandler: zakup własny, recenzja
3.Potęga miłości-Elizabeth Chandler: j.w., recenzja
4.Bratnie dusze-Elizabeth Chandler: zakupiony wczoraj
5.Igrzyska śmierci-Suzanne Collins: zakupiłam od razu całą trylogię, recenzja
6.W pierścieniu ognia-Suzanne Collins: obecnie czytam, niedługo recenzja
7.Kosogłos-Suzanne Collins: j.w.
8.Wróżby z koronek-Brunonia Barry: zakupione przez moją mamę
9.Czerwień rubinu-Kristien Gier: zakup własny, recenzja
10.Błękit szafitu-Kristien Gier: j.w.
11.Zieleń szmaragdu-Kristien Gier: zakupiony w matrasie, wczoraj odebrałam
12.Cień wiatru-Carlos Ruiz Zafón:j.w.

A więc tak prezentuje się mój stosik.

20 komentarzy:

  1. Rewelacyjny stos :D
    Same moje ulubione książki ;) Igrzyska oczywiście najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Zazdroszczę książek Gier, "Wróżb z koronek" i książek Elizabeth Chandler. Czekam na recenzje. :) A "Igrzyska śmierci" właśnie czytam i niesamowicie mnie wciągnęły. ^^

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te trylogie to bym Ci podebrała! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik świetny :) Może pokażesz nam swoją biblioteczkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny stosik;) Zazdroszczę Trylogii Czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Trylogii Czasu i w sumie Igrzysk, bo jakoś tak mam ochotę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik. Podebrałabym Ci ,,Cień wiatru''...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny stosik.:)
    Z trylogię "Igrzysk..." też się właśnie zapoznaje.
    Miłego czytania :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądają te serie razem ustawione :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę trylogii "Igrzyska śmierci". Posiadam jak na razie jej pierwszy tom ale z czytaniem powstrzymam się do momentu, w którym zgromadzę wszystkie tomy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez ostatnio kupiłam od razu całą trylogię Igrzyska śmierci, bo w Empiku cena była całkiem atrakcyjna. Aż mnie świerzbi by zacząć czytać, ale na razie muszę się skupić na nauce... Fajny blog będę tu zaglądać... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super stosik. zazdroszczę trylogii czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. *_* Gratulacje. W swoim księgozbiorze mam większą połowę z tego stosiku ;D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik, tylko pozazdrościć ^^ Z chęcią podkradła bym Igrzyska Śmierci i Trylogię Czasu. Życzę przyjemnego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo zacny stosik:D gratuluje serdecznie:)
    Miłego czytania jestem ciekawa trylogi czasu:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o większości pozycji, więc czekam na recenzje. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny stos, zazdroszczę Igrzysk śmierci, też mam je w planach :)

    OdpowiedzUsuń