środa, 9 maja 2012

oTAGowani

Ostatnio na blogu pojawiła się zabawa do której zaprosiły mnie dwie osoby :)

Pytania od Marcepankowej

1. Czy masz zwierzątko domowe?
Tak, mam psa i królika
2.Czego boisz się najbardziej?
Hmm...boję się pająków, węży, ale również boję się śmierci.
3.Jakiego rodzaju słuchasz muzyki najczęściej?
Słucham muzyki różnej, co w padnie mi w ucho i co mi się spodoba.
4.Korzystasz z laptopa czy z komputera stacjonarnego?
Mam dostęp do dwóch rzeczy, ale korzystam z laptopa, dlatego że z laptopem mogę się przemieszczać po całym domu, gdzie mi wygodnie jak i również zabierać go ze sobą, gdzie będę chciała. Z komputerem takiej wygody nie ma.
5.Twoje największe marzenie?
Wyjazd do Nowego Yorku i Los Angeles.
6.Czy masz rodzeństwo? Jak się dogadujecie?
Mam młodszego brata i nie raz bywa ciężko, ale jest ok.
7.Jaki kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić w przyszłości?
W przyszłości chciałabym odwiedzić dużo krajów, najbardziej to Stany Zjednoczone.
8.Co ci się podoba w wiośnie?
Mhmm, że jest ciepło i cała przyroda budzi się do życia.
9.Skąd najczęściej zdobywasz książki? Księgarnia, czy może bardziej biblioteka?
Kupuję, chcę mieć w domu własną, wielką biblioteczkę. Ale jak nie jestem przekonana do książki, ale jednak chcę przeczytać to pożyczam.
10.Ulubiona bajka z dzieciństwa.
Uwielbiałam i nadal uwielbiam bajki z Disney'a, ale chyba najbardziej Kubusia Puchatka.
11.Wolisz oglądać filmy na wielkim ekranie, czy wystarczy ci spokój domowego zacisza i DVD?
Wiadomo, że w kinie są większe efekty, ale wystarczy mi moje małe kino domowe.

Pytania od Ciarolki

1.Skąd wziął się Twój nick?
Z serialu :)
2. Bloga założyłaś po wielu dniach przemyśleniach czy raczej była to spontaniczna decyzja?
Oczywiście zastanawiałam się nad blogiem. Znalazłam takiego bloga późnym wieczorem, a następnego dnia wieczorem założyłam.
3. Najgrubsza książka jaką przeczytałaś?
Jak dobrze pamiętam to był to Harry Potter.
4.Ile średnio czytasz książek w miesiącu?
Zależy jaki to miesiąc i ile mam nauki, ale średnio to 5, czytam książki przeważnie w weekendy.
5.Ulubiony kolor?
Fioletowy
6.Ile kupujesz książek w miesiącu?
Zależy jaki to miesiąc i ile mam pieniędzy. Ostatnio w ciągu tygodnia kupiłam 6, ale jest miesiąc, że nie kupuje żadnej.
7.Ulubiona seria?
Harry Potter i Igrzyska śmierci.
8.Gdzie byłaś ostatnio na wakacjach?
W Międzywodziu.
9.Jaki rodzaj kawy i herbaty lubisz najbardziej?
Zależy na jaką mam ochotę.
10.Ulubiony serial?
Pamiętniki wampirów, Glee, chirurdzy, Pretty Little Liars.
11.Wolisz komputer stacjonarny czy laptop?
Pytanie się powtarza :) Pytanie 4 u Marcepankowej.

Dziękuje za zaproszenie do zabawy :]
A teraz ja zaproszę kilka osób, choć już prawie wszyscy zostali oTAGowani:

I pytania:
1.W jaki mieście mieszkasz?
2. Co skłoniło cię do założenia bloga?
3.Znak zodiaku?
4.Ulubiony pisarz?
5.Ulubiony bohater książkowy?
6.Ulubiony film?
7.Gdzie czytasz?
8.Czy blog sprawił, że czytasz jeszcze chętniej i częściej?
9.Największe marzenie?
10.Masz jakąś pasję(oprócz czytania)?Jeśli tak, to jaką?
11.Wolisz książki w twardej czy miękkiej okładce?

1 komentarz: