piątek, 27 kwietnia 2012

Zabawa dla moli książkowych

Dziś niestety nie dodam żadnej recenzji, ponieważ przez ostatnie dwa tygodnie nie miałam w ogóle czasu dla siebie, na czytanie książek. Wychodziłam z domu po 7, a wracałam o 18 i nauka. A że jestem w liceum, to tej nauki mam niestety bardzo dużo, ale dziś zaczęłam prawie dwu tygodniową majówkę, więc mam teraz mnóstwo czasu na czytanie :]

Zabawa dla moli książkowych to nic innego jak odpowiedzi na kilka pytań, abyście mogli lepiej mnie poznać.


1.O jakiej porze dnia czytasz najczęściej ?
Lubię czytać o każdej porze dnia oprócz późnych wieczorów, bo oczy same mi się zamykają ze zmęczenia i rano, zaraz po wstaniu. Lecz w tej chwili czytam w tedy, kiedy pozwoli mi na to czas.

2.Gdzie czytasz?
Jeśli czytam w domu to na łóżku lub na podłodze, a jeśli jestem na działce, to czytam na hamaku lub w namiocie.

3.W jakiej pozycji czytasz najchętniej?
W dziwacznej pozycji siedzącej.

4.Jaki rodzaj książki czytasz najchętniej?
Najchętniej czytam fantastykę, lecz nie raz muszę po prostu odpocząć od niej, więc w tedy sięgam po jakąś książkę przygodową.

5.Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś ?
W tym tygodniu przeszłam samą siebie i kupiłam aż 6 książek!
Dwie zamówione w księgarni Matras i czekają na odbiór, a 4 zakupione w empiku, w tym trylogia Igrzyska śmierci.

6.Co czytałaś ostatnio?
Ostatnio czytałam powieść Kinga

7.Co czytasz obecnie?
Obecnie czytam Igrzyska śmierci

8.Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Oczywiście, że zakładki ! Zaginanie rogów jest straszne. Nie cierpię książek, które mają właśnie po zaginane rogi. Zakładek używam tych, co znajdę w zakupionych książkach, więc mam już małą kolekcję.

9.Ebook czy audiobook?
Ani tego, ani tego. Lubię dotknąć książki, kartki przewracać, czytać kilkakrotnie opisy i oglądać okładki. Audiobooków nie używam, bo się nie skupiam.

10.Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Karolcia-Maria Kruger
Jak dobrze pamiętam, to była to lektura szkolna.

6 komentarzy:

  1. Znam ten ból kiedy nie można czytać wtedy kiedy się chce ze względu na brak czasu.
    6 książek to dużo, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ostatnio nie miałam czasu dla sb.
    Zapraszam na mojego bloga, na którym również jest owa zabawa i wiele innych ;] Pozdrawiam. http://stapacpocienkimlodzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Karolcię:) Też zaczynam długą majówkę, więc trochę odpocznę od nauki i poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobnie odpowiedziałam na te pytania ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak Ci przypadną do gustu Igrzyska... czekam na recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubiłam "Karolcię". Nawet kupiłam drugi tom tej książki "Witaj Karolciu" ;)

    OdpowiedzUsuń