niedziela, 22 kwietnia 2012

18.Potęga miłości-Elizabeth Chandler


Tytuł: 
Potęga miłości
Autor: Elizabeth Chandler
Liczba stron: 214
Wydawnictwo: Dolnośląskie



Po śmierci Tristana Ivy przestaje wierzyc w anioły, a on stara się nad nią czuwać i chronić. Stara się również przekazywać informację, że ją kocha. Z dnia na dzień staję się coraz silniejszy ucząc się coraz to nowszych umiejętności. Jego mentorką jest Lacey, która pomaga Tristanowi wykonać jego misję. 
Ivy grozi niebezpieczeństwo i z jakiegoś powodu ktoś pragnie jej śmierci. Chłopak za wszelką cenę stara się ją uratować i wykorzystuję swoje umiejętności na przyjaciołach Ivy, aby ją ostrzec. Okazuje się, że osoba, której najbardziej ufa dziewczyna jest jej nieprzyjacielem. Jedyną osobą którą może uratować Ivy jest Will-chłopak, któryz darzy ją ogromnym uczuciem miłosnym. 

"-Wiesz, że całe to bycie aniołem nie przychodzi mi łatwo.
-Też mi nowina"

Ivy jest osobą pozytywną. Troszczy się o wszystkich naokoło, lecz to ona przechodzi teraz najgorsze chwilę. Miała pecha pojawiając się w złym miejscu i w złym czasie, gdzie wplątała się w aferę kryminalną, lecz nie jest tego nawet świadoma. Tristan natomiast jest osobą zdecydowaną i zawziętą, nie daję za wygraną. Nawet gdy jest wyczerpany dalej próbuję chronić Ivy, aby nie groziło jej żadne niebezpieczeństwo. 
Bardzo polubiłam małego braciszka Ivy-Philipa, który jest po prostu kochany jak i również Willa, który nigdy nie wie, czemu zjawia się w tym miejscu, albo wie, że Ivy coś grozi tak jak w przypadku napaści na dziewczynę. Ale natomiast denerwował mnie Gregory, uważam że miłość Ivy i Gregorego, którzy są przyszywanym rodzeństwem to już przesada. 

Książka jest króciutka, czyta się ją bardzo szybko, tak jak i pierwszą część. Dalej uważam, że autorka mogła stworzyć ciekawszą książkę, gdyby rozbudowała całą akcję. Pomysł oczywiście oryginalny, bo jeszcze nie spotkałam się z taką o to powieścią, lecz zdecydowanie za krótki. Styl pisania jest łatwy do zrozumienia. Również i w tej części Elizabeth Chandler grała na emocjach czytelnika, momentami współczułam Ivy, że ma takiego pecha w życiu.

Podsumują książka jest bardzo ciekawa. Polecam ją osobą, które szukają książki ciekawej, ale krótkiej. Już nie mogę się doczekać, kiedy w moje łapki dopadnę trzecią część cyklu, który jest już pod koniec tego tygodnia, bo autorka skończyła w takim momencie, że gdy przeczytałam ostatnie słowo dalej patrzyłam na kartkę oczekując co będzie dalej, jaki będzie kolejny ruch bohaterów.

Ocena: 6/10

Już jutro światowy dzień książki! Więc razem z ksiazki-alys zaraz po szkole wybieramy się na wielkie książkowe zakupy :) Więc niedługo pojawi się jakiś stosik.

6 komentarzy:

  1. Mam zamiar przeczytać tą serię :) Już nie mogę się doczekać jutrzejszych zakupów! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam przeczytać i widzę, że się nie pomyliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno w przyszłości przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioły i inne paranormale to nie moje klimaty, spasuję.

    Miłych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak zbyt romantyczna pozycja literacka (jak na mój gust) :P

    OdpowiedzUsuń