sobota, 14 kwietnia 2012

16.Rudowłosa-Jaye Wells


Tytuł: Rudowłosa
Autor: Jaye Wells
Liczba stron:340
Wydawnictwo: Rebis


Sabina jest pół wampirem, pół magiem co czyni ją wyrzutkiem w świecie wampirów. Pochodzi z tak zwanych "wyższych sfer" , lecz zajmuje się tym co robią osoby z "niższych sfer" tzw. jest zabójczynią. Jej babcia jest jedną z Dominie, które rządzą światem wampirów. Każą zabijać wszystkich tych, co stoi im na drodze, nawet przyjaciela Sabiny-Davida. 
Pewnego dnia dziewczyna dostaje dość nietypowe zadanie, zostaje wysłana na szpiegowską misję do wrogów Dominie, której przewodniczy jest  Clovis Trakiya głoszący, że wszystkie rasy są równe. Gdy Sabina tam dociera dowiaduje się o rzeczach i tajemnicach swojej rodziny, o których nawet nie miała pojęcia. Sabina może ufać jedynie swoim nowym przyjaciołom:  wróżce Vince, kocie-demonie i magiku Adamie. Sabina nie wie, że jest przynętą po jednej i po drugiej stronie i że rozpocznie się wojna w której zginie wiele osób, nawet jej przyjaciele.

"Wiesz, że próbowałam się go pozbyć, ale teraz gdy go nie ma, wolałabym mieć go przy sobie."

Książka Jaya Wells to powieść o kobiecie, która nigdy nie doznała uczuć ze strony rodziny. Żyła w kłamstwach i tajemnicach. Dla babci była bardziej pracownicą, niż wnuczką, a to tylko za błędy swoich rodziców, których i tak nie ma. Adam-mag, został wysłany przez rodzinę Sabiny, o których nie miała pojęcia. Sabina nie wie, co robić, czy być dalej lojalna Dominie, czy przystąpić do nowego dla niej świata. 

Niestety książka mnie nie zachwyciła. Gówna bohaterka mnie strasznie irytowała, była do wszystkich negatywnie nastawiona. Znajdywały się aż za dużo wulgarnych słów co sprawiało, że książki nie chciało się czytać. Czytanie zajmowało mi strasznie dużo czasu, jednym słowem czyta się ciężko.  Dopiero pod sam koniec dało się jakoś czytać. 
Jednak sięgnę po kolejną książkę tej autorki,bo jestem ciekawa jak potoczą się losy Sabiny

Ocena:5/10

11 komentarzy:

  1. Raczej nie sięgnę, jak na razie mam dość historii o wampirach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i również mnie nie zachwyciła, ale jak dla mnie bardzo łatwo i szybko zapoznawałam się z fabułą. Czekam już na trzecią część z tego cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książek tego typu jest mnóstwo, a że ta się specjalnie nie wybija, to raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tematyka powielana, książka na średnim poziomie, szkoda czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej na pewno nie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka całkiem mi się podobała, nic nadzwyczajnego, ale miło się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytat dodałaś genialny! Książkę mam na liście: do przeczytania, jednak szybko to nie nastąpi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpuszczę sobie, przepełnione erotyką i wulgaryzmami urban fantasy niespecjalnie mnie pociąga

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę czytałam i mi się podobała nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienawidzę wampirów, spasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tym cudzie, ale niebawem na pewno się zabiorę za tę pozycję. ;)
    Pozdrawiam,
    Ew

    OdpowiedzUsuń