wtorek, 27 marca 2012

12.Wampiry w wielkim mieście-Kerrelyn Sparks


Tytuł: Wampiry w wielkim mieście
Autor: Kerrelyn Sparks
Liczba stron: 345
Wydawnictwo: Amber


Czy istnieje jeszcze miłość od pierwszego wejrzenia ? Po tej książce można stwierdzić, że tak !

Ona-świeżo upieczona wampirzyca, która tęskni za słońcem, plażą i morzem. Dziennikarka, która cztery lata temu została prawie zabita, lecz w porę została przemieniona przez Connora.
On-jeden z najlepszych szpiegów o zdolnościach paranormalne. Jego zawód to zabijać wampiry.
Wystarczyło tylko jedno spojrzenie, aby się w sobie zakochali, lecz żadne z nich nie wiedziało wszystkiego o sobie.

,,-Dobrze się czujesz, Darcy?-szepnęła Maggie.
Głęboko zaczerpnęła tchu i wyszeptała z trudem: -Apollo."

Darcy stara się o pracę w DVN. Digital Vampire Network jest jedyną stacją dla wampirów. Darcy przed przemianą była świetną dziennikarką, więc postanowiła spróbować sił w DVN.
Dostaję ona swój własny program telewizyjny Najprzystojniejszy mężczyzna na świecie, gdzie jest reżyserem. Producent oczekuje od niej niespodzianek i świeżych pomysłów. Więc postanawia ona, ze w programie wezmą udział śmiertelnicy. Jeden z nich to Austin.
Od razu się sobie spodobali. Ich miłość rozkwitała, lecz jedno i drugie broniło się jak mogło. Darcy nie chciała, aby Austin żył w niebezpieczeństwie, wśród wampirów. Austin za to nie chciał, aby Darcy groziło śmiertelne niebezpieczeństwo ze strony jego pracy.
Autin odnajduje sposób, aby Darcy na nowo stała się człowiekiem, lecz wiąże się to z konsekwencjami, oboje tracą swoje wymarzone prace, choć czeka ich jeszcze większa niespodzianka. 

,,-Nie powinieneś tu wchodzić-zauważył Connor
-Odczep się-warknął Austin
-Czy tak zwracasz się do szefa?
-Nie obchodzi mnie...co?"

Tą książkę dostałam już kilka miesiącu temu od koleżanki, lecz na początku nie byłam przekonana co do tej książki, ponieważ nic nie słyszałam o tej pisarce ani o jej powieściach. Ostatnio doszłam do wniosku, że dawno żadnej książki nie czytałam o wampirach, więc sięgnęłam po "Wampiry w wielkim mieście" i nie żałuje, książka była bardzo fajna, momentami śmieszna, a momentami smutna. Nie jest to kolejna książka o nastolatkach tylko o dorosłych ludziach, czy wampirach
Język jest prosty, zrozumiały dla wszystkich. Jedyne zastrzeżenie jest takie, że książka ma ograniczenie wiekowe, więc po książkę powinna sięgnąć ta "starsza" młodzież.
Na pewno sięgnę jeszcze po jakiś debiut tej pisarki.

Ocena: 5/10

6 komentarzy:

  1. Jakoś na razie mnie nie ciągnie... Nie moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jeszcze tą 'młodszą' młodzieżą, ale w przyszłości może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie mam dość wampirów. Odpuszczę ją sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że książka bardzo schematyczna, więc raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię paranormale, ale ten wydaje mi się przerysowany.

    OdpowiedzUsuń