wtorek, 6 marca 2012

10.Złudzenie-Aprilyne Pike



Tytuł: Złudzenie
Autor: Aprilynne Pike
Liczba stron: 336
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Ocena: 7/10




Akcja zaczyna się kilka miesięcy poźniej, niż zakończyła się w ostatniej części. Laurel nie spotkała przez te kilka tygodni Tammaniego. Rozpoczął się nowy rok szkolny, ostatnia klasa, klasa maturalna. Laurel spotkała się w szkole ze swoimi przyjaciółmi, ale w końcu zobaczyła kogoś, kogo się w ogóle nie spodziewała, a tym kimś był Tammani!
Laurel i Tammani już mają o wiele lepsze stosunki ze sobą, dalej są przyjaciółmi. Do szkoły dołącza pewna dziewczyna o imieniu Yuki, co dziwne wie ona o istnieniu trolli, a jej opiekunką jest Klea, kobieta która tropi i zabija trolle. Poprosiła ona Laurel o pomoc w pilnowaniu dziewczyny.
Laurel podejrzewa, że jest ona wróżką, dziką wróżką, która żyje po za Avalon, lecz to jest nie mal niemożliwe, ponieważ jedyna wróżką oprócz wartowników,która żyje po za Avalon jest właśnie Laurel.
Dziewczyna razem z Tammanim próbują dowiedzieć się kim jest Yuki, co ona robi w miejscu, gdzie żyje Laure. Czy jest to czysty przypadek, czy jednak nie.


Jest to już trzecia część serii i mogę powiedzieć, że moim zdaniem najlepsza. Autorka wpadła na inny,lepszy pomysł akcji. Jedyną rzeczą jaka mnie denerwowała to to, że Laurel nie wiedziała jakiego chłopaka chciała, czy Dawida czy Tammaniego.


Okładka książki jest "tradycyjna" do tej serii, lecz niestety książka jest strasznie sztywna i trudno się ją czyta. 

Z niecierpliwością czekam już na czwartą część serii, ale niestety nic nie wiem o dacie premiery.

9 komentarzy:

  1. Raczej seria nie dla mnie, bo nie gustuję w takich książkach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wszystkie wydane do tej pory części i zamierzam sięgnąć po kolejne, bo zaciekawiła mnie ta historia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia część chyba była najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam serii, ale bardzo podobają mi się okładki. A jeśli zawartość też jest ciekawa... może jednak się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i posiadam całą serię. Zakochałam się w niej od pierwszych stron. Trzecia część była chyba najlepszą ze wszystkich ;)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej części tej serii, ale może jak będę miała okazję- sięgnę :)
    Zapraszam do mnie: www.zauroczona-czarami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji zapoznać się z tą serią, jednak szczerze mówiąc, jakoś mnie do niej specjalnie nie ciągnie i chyba w dalszym ciągu nie zamierzam po nią sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na dobry początek blogowego recenzowania organizujemy konkurs. Do wygrania kilka fajnych książek. Zapraszamy do wzięcia udziału:) http://potwornie-wciagajace.blogspot.com/2012/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie dla mnie, nie lubię niezdecydowanych głównych bohaterek :)

    OdpowiedzUsuń