sobota, 25 lutego 2012

Wyniki konkursu !

Do konkursu zgłosiło się bardzo dużo osób, ale musiałam zdyskwalifikować kilka osób, ponieważ nie dodały mojego bloga do obserwujących, a to było jednym z warunków uczestniczenia w konkursie. (chodzi o osoby, które mają blogspota, bo zgłosiły się niektóre osoby, które mają bloga na innym portalu i też wzięłam je pod uwagę)
A więc w konkursie wzięło udział 24 osoby. 




A wygrywa:

Cassiel


Gratuluję ! W ciągu dwóch tygodni wyślę paczkę, 
a wy oczekujcie następnego konkursu,
bo następnym razem  to TY możesz wygrać :]

10 komentarzy:

  1. gratuluję :D
    A teraz zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa! Dziękuję serdecznie :)
    Na e-maila już odpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w konkursie i życzymy powodzenia podczas losowania ;)

    http://okrety-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią się zgłosze . Gratuluje zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń