wtorek, 28 lutego 2012

Stosik [2]

A więc dodaje drugi stosik na blogu, bo kilka książek mi przybyło i postanowiłam, że dodam nowy stosik, w którym jest 8 książek.


Od góry:
1.,,Liceum Avalon"Meg Cabot-kupiona nad morzem na tarkowisku
2.,,Wampiry w wielkim mieście"Kerrelyn Sparks-prezent od koleżanki
3.,,Zludzenie"Aprilynne Pike-kupione, czytam, niedługo recenzja
4.,,Eragon"Christopher Paolini-zakupione dawno temu
5.,,Miasto Popiołów"Cassandra Clare-kupiona
6.,,Miasto kości"Cassandra Clare-kupiłam
7.,,Miasto Szkła"Cassandra Clare-ostatnio kupione na allegro
8.,,Rudowłosa"Jaye Wells-kupiona na promocji

A wiec na chwilę obecną tak prezentuję się mój stosik.

17 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak spodoba Ci się cykl "Dary Anioła" i "Złudzenie". Wszystkie połknęłam w zatrważającym tempie i wyniosłam z nich niezapomniane chwile śmiechu i grozy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cię! Dary Anioła *.* Toż to piękny widok <33 :D:D

    Też jestem ciekawa czy spodoba Ci się ten cykl (według mnie do 3 części jest niesamowicie a później robi się beznadziejnie, no ale..)

    A stosik świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O.O świetny stosik ^^ Tylko pozazdrościć takich perełek ;* Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. stosik świetny też na swoim blogu musze taki daĆ :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujące pozycje, życzę miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "Liceum Avalon". Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik :D Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cassandra Clare uwielbiam jej serię o Darach Anioła ! stosik barrdzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stosik :) Mi się najbardziej podobały Dary Anioła :D
    Uwielbiam tą serie. Miłego czytania!
    http://ksiazki-alys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję Darów anioła. Utknęłam na Mieście popiołów i jakoś do Miasta szkła wcale mi sie nie spieszy. Nie pamiętam nawet, dlaczego tak nagle urwałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stosik. Seria Dary anioła jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Liceum Avalon też mam ;)
    Ciekawy stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujący stosik, nie czytałam żadnej z tych książek, choć na przeczytanie Eragona miałam kilka razy ochotę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. "Wampiry w wielkim mieście" podobały mi się bardzo. Lubię tę autorkę.
    Osobiście serii "Dary anioła" nie znoszę, ale jestem w mniejszości.
    "Rudowłosą" mam w planach.
    Do "Eragona" mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam "Eragona" i "Miasta..." - mogę polecić :D
    Miłego czytania ;*

    OdpowiedzUsuń