niedziela, 12 lutego 2012

Konkurs [1]

Cześć. Dzisiaj w postanowiłam zrobić pierwszy konkurs na moim blogu, a konkretnie losowanie.
Można wygrać książkę "Magiczne Miasto" -jest to współczesna wersja Buszującego w zbożu.


Zasady są proste:
1.Pod tym postem napisać w komentarzu swoje zgłoszenie i meila
2. Można dodać baner na swojego bloga
3.Dodać do obserwujących bloga




Konkurs trwa od dziś (12.02.) do 24.02 (piątek), a wyniki powinnam podać w weekend 25-26.02
Życzę powodzenia !


(nieaktualny)

42 komentarze:

  1. Zgłaszam się :)
    useimagination13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    amandag13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, mój adres e-mail to karolka1999@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    ladia1808@wp.pl

    Banner oczywiście wstawię :}

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    karolina.j516@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :D

    paulinazmuda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    alys22@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ;P
    gabrysialapinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam takie pytanko. Gdzież są obserwatorzy? Bo albo ich nie ma, albo ja jestem ślepa i powinnam iść po grubsze szkła do okulisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką przyjemnością się zgłaszam! dusia.koda@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy anonimowi moga się zgłaszać, ale mam nadzieję, że dasz im szansę ;)

    Więc ja też się zgłaszam.
    monia50@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam o tym, żeby anonimowi brali udział w moim konkursie, ale czemu nie, więc Twoje zgłoszenie też wezmę pod uwagę :]

      Usuń
  12. Zgłaszam się.
    Pozdrawiam serdecznie i banner dodaje do zakładki konkursy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do konkursu. A że nie prowadzę bloga, udostępniam link do Twojego bloga na Facebooku. Mój mail: myone200882@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się
    miumiu_miu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się;)
    sylwiam19@vp.pl
    Pozdrawiam;*
    S.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    aleksandra.szpunar@gmail.com
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się;)
    gosiarella@gmail.com
    Banerek w odpowiedniej zakładce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    kessie@op.pl
    I dodaję banerek u siebie w zakładce Konkursy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widzę, gdzie masz "Obserwowanych" żeby dodać bloga, a inaczej nigdy bloga nie dodawałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    miedzy.slowami.megii24@wp.pl

    Informacja o konkursie:
    http://megii24.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    Pozdrawiam,
    Urszula (megii24)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszając się do konkursu obejrzałam Twój blog z każdej strony w poszukiwaniu "Obserwatorów", ale ich nie znalazłam i dlatego dołączyć do nich nie byłam w stanie.
      U siebie natomiast dodałam Twoją stronę do listy obserwowanych blogów za pomocą adresu URL.

      Nie wiem jak inaczej, w sytuacji gdy na Twoim blogu nie widać "Obserwatorów", można do nich dołączyć :(

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Obserwatorzy wyswietlają się na samym dole strony ;)

      Usuń
  21. Zgłaszam się i ja ;)

    stoje.za.drzwiami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)

    bishoujo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. chetnie sie zapisze
    summer21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się i ja
    m.lusinska@gmail.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się ;)
    shadow-sol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. ZGŁASZAM SIĘ!!!!!!!
    dodałam stronkę Twojego bloga do kategorii: Ulubione blogi,
    kręcą mnie takie książki i mam cichutką nadzieję, że wygram :)
    mój e-mail:
    aniapaszek@vp.pl
    mój blog:
    dhampirka19.bloog.pl
    Bardzo serdecznie zapraszam:)
    próbuję pisać i mam na swoim blogu kilka fragmentów mojej książki, zapraszam do przeczytania (kategoria: rozdział 1, 2 i prolog)
    śmiało komentujcie moją książkę i piszcie co myślicie, oraz śmiało krytykujcie, bo przyjmę każdą krytykę, bo dzięki niej będę wiedzieć czy jest sens pisać dalej, a jeśli tak to co należałoby zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się :)
    pesymistka13@o2.pl
    zapraszam również do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się :-)
    tierra.es.mia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się.
    szlumpf@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :))
    What girls loves the most ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się:
    roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    e-mail: spec-place@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią przeczytam :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuje jako montagne

    zgłaszam się! ;)

    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się! Obserwuję jako Dizzy :3
    alcia1993@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. "Buszujący w zbożu" to jedna z moich ulubionych książek, wiec zgłaszam się z przyjemnością.
    ryan_ryan@op.pl

    OdpowiedzUsuń